Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124638/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00133728/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00143425/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-04
- 2022/BZP 00145833/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU COLLEGIUM MEDICUM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000132400037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 13
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-067
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cm.umk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cm.umk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.cm.umk.pl/zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41582eea-b40f-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124638/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AKRS.261.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części:1) część 1 - usługa rekrutacji studentów z obszaru Irlandii i / lub Wielkiej Brytanii na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Lekarskim kierunku lekarskim prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2022/2023;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach:
1) dla części 1 - Załącznik nr 3a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
4.5.5.) Wartość części: 540000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części:2) część 2 - usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Lekarskim kierunku lekarskim prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2022/2023;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach:
2) dla części 2 - Załącznik nr 3b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
4.5.5.) Wartość części: 85000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części:3) część 3 - usługa rekrutacji studentów z obszaru Iranu na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Lekarskim kierunku lekarskim prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2022/2023;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach:
3) dla części 3 - Załącznik nr 3c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
4.5.5.) Wartość części: 143250,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części:4) część 4 - usługa rekrutacji studentów z obszaru Tajwanu, Chin, Mjanmy, Japonii, Tajlandii, Malezji i / lub Singapuru na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Lekarskim kierunku lekarskim prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2022/2023;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach:
4) dla części 4 - Załącznik nr 3d do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
4.5.5.) Wartość części: 41998,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części:5) część 5 - usługa rekrutacji studentów z obszaru Norwegii, Szwecji i / lub Danii na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Lekarskim kierunku lekarskim prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2022/2023;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach:
5) dla części 5 - Załącznik nr 3e do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
4.5.5.) Wartość części: 63750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662367,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662367,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662367,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDICAL POLAND Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532783740
7.3.3) Ulica: Smoleńska 53
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-871
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662367,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) unieważnia postępowanie ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający po wykryciu niezgodności w treści SWZ planował 09.05.2022r. dokonać modyfikacji błędnych zapisów w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3b do SWZ. Zamawiający błędnie opisał wymóg zrekrutowania minimum 5 i maksimum 15 studentów, ponieważ prawidłowym jest wymóg zrekrutowania minimum 5 i maksimum 10 studentów zgodnie z informacją wskazaną w formularzu cenowym – załącznik nr 2b do SWZ.
Powyższe działanie Zamawiającego skutkować miało wyznaczeniem nowego terminu składania i otwarcia ofert poprzez publikację ogłoszenia o zamianie ogłoszenia i stosowną korektą treści SWZ w tym zakresie. Ze względu na nieprawidłowe działanie platformy e-Zamówienia które uniemożliwiło publikację ogłoszenia o zmianie ogłoszenia Zamawiający nie mógł tego uczynić. Podczas prób publikacji na platformie e-Zamówienia pojawiała się informacja „Nie można opublikować ogłoszenia. Spróbuj ponownie” oraz „undefined”. Zamawiający dokonał także stosownego zgłoszenia w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert nie udało się skutecznie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, a co za tym idzie zmodyfikować treść SWZ we wskazanym wyżej zakresie. W załączeniu zrzuty ekranu z prób publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138190,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138190,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138190,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVICENNA’S INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833279603
7.3.3) Ulica: Wały Piastowskie 1 lok. 1202B
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-855
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138190,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
2. Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 2 części XII SWZ, tj. 09.05.2022 r. godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) unieważnia postępowanie ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający po wykryciu niezgodności w treści SWZ planował 09.05.2022r. dokonać modyfikacji błędnych zapisów w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3e do SWZ oraz w formularzu cenowym - załącznik nr 2e do SWZ. Zamawiający błędnie opisał w załączniku nr 3e do SWZ wymóg zrekrutowania minimum 5 i maksimum 15 studentów oraz w załączniku nr 2e do SWZ w kolumnie G maksymalnej liczby studentów objętych przedmiotem zamówienia w roku akademickim 2022/2023 w ilości 40 studentów, ponieważ prawidłowym jest wymóg zrekrutowania minimum 2 i maksimum 5 studentów zgodnie z dokumentacją z szacowania wartości zamówienia, wnioskiem w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i informacji o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
Powyższe działanie Zamawiającego skutkować miało wyznaczeniem nowego terminu składania i otwarcia ofert poprzez publikację ogłoszenia o zamianie ogłoszenia i stosowną korektą treści SWZ w tym zakresie. Ze względu na nieprawidłowe działanie platformy e-Zamówienia które uniemożliwiło publikację ogłoszenia o zmianie ogłoszenia Zamawiający nie mógł tego uczynić. Podczas prób publikacji na platformie e-Zamówienia pojawiała się informacja „Nie można opublikować ogłoszenia. Spróbuj ponownie” oraz „undefined”. Zamawiający dokonał także stosownego zgłoszenia w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert nie udało się skutecznie opublikować ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, a co za tym idzie zmodyfikować treść SWZ we wskazanym wyżej zakresie. W załączeniu zrzuty ekranu z prób publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie ekspertyzy technicznej budowlanej i instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618.
- wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji powykonawczej wraz ze wskazaniem robót budowlanych do wykonania oraz oceną stanu technicznego i kosztorysem dla zad. 11610, 11611, 11613
- Dostawa akcesoriów do biopsji mammotomicznej
- Dostosowanie budynku szkoły do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej: montaż drzwi pożarowych oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania klatki schodowej.
- Przeglądy i konserwacje agregatów wody lodowej, agregatów skraplających, agregatów chłodniczych dla komór mroźnych i chłodniczych, pomp ciepła, klimatyzatorów freonowych i klimakonwektorów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.