eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › "Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35

1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/a,20499,zamowienie-z-wolnej-reki-na-zadanie-pn-konserwacja-i-eksploatacja-urzadzen-oswietlenia-drog-ulic-i-p.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76990228-f7ab-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Własnością gminy jest 826 punktów świetlnych, natomiast 310 opraw należy do TAURON Nowe Technologie S.A. Dodatkowo 298 gminnych opraw podłączonych jest do urządzeń TAURON, gdzie punkty sterowania znajdują się w stacjach transformatorowych do których osoby trzecie nie mogą mieć dostępu. Kolejnych 528 opraw gminnych zamontowanych zostało na słupach energetycznych TAURON na zasadach dzierżawy.
W związku z powyższym należy stwierdzić, iż występują względy techniczne o obiektywnym charakterze polegające na tym, że właścicielem znaczącej części urządzeń wchodzących w skład sieci oświetleniowej (około 28%) na terenie Gminy Miejskiej Świeradów Zdrój jest przedsiębiorstwo energetyczne, które korzystając z art.140 KC nie wyraża zgody na to by jakiekolwiek prace na jej własności wykonywali inni wykonawcy. Usługa powyższa jest technicznie związana z usługą w zakresie dzierżawy słupów zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a pzp jest uzasadnione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GMiI.271.10/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134684,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać:
a) Oględziny infrastruktury oświetleniowej. Dokonywanie przeglądów technicznych opraw latarni oświetleniowych, urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej.
b) Naprawa i wymiana uszkodzonych drobnych elementów zasilających i sterowniczych. Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach.
c) Wymiana uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławników i kondensatorów i ich utylizacja. W przypadku opraw Led wymiana na nowe będące majątkiem Gminy jako dodatkowe Zlecenie.
d) Wymiana uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych.
e) Konserwacja tablic rozdzielczych, szafek kablowych i oświetleniowych.
f) Sprawdzanie układów zapłonowych opraw.
g) Likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.) uszkodzeń oświetleniowych.
h) Naprawa uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych. Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków infrastruktury oświetleniowej będącej własnością Gminy na dodatkowe zlecenie.
i) Przycinanie gałęzi drzew przesłaniających rozsył światła z oprawy oświetleniowej.
j) Sprawdzanie i uzupełnianie napisów informacyjnych ostrzegawczych oraz oznaczeń.
k) Kontrola czasu zapalania i wyłączania oświetlenia.
l) Ustawienie programatorów astronomicznych dwa razy do roku.
ł) Utrzymanie świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach, w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca. Zamawiający może wnieść o zmianę czasu załączania/wyłączania opraw oświetleniowych.
m) Utrzymanie we właściwym stanie technicznym opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności.
n) Wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej.
o) Prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego.
p) Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy.
r) Składanie wniosków dotyczących podjęcia prac inwestycyjnych w zakresie konieczności modernizacji oświetlenia drogowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177734,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177734,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177734,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: Plac powstańców śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177734,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.