Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166108/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym na terenie Gminy Zagnańsk poprzez termomodernizację 3 budynków użyteczności publicznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zagnańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 300-13-22
1.5.8.) Numer faksu: 41 300-13-73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zagnansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym na terenie Gminy Zagnańsk poprzez termomodernizację 3 budynków użyteczności publicznej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2331829-d37f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053914/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym na terenie Gminy Zagnańsk poprzez termomodernizację trzech budynków użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane jest w ramach Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.11.2023.PZZiS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3534301,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Części I jest opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przedszkola w Samsonowie, Samsonów 24” zgodnie z projektem wykonawczym, audytem efektywności energetycznej oraz opisem przedmiotu zamówienia.Zadanie dofinansowane jest w ramach Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
1.1. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Inwentaryzację obiektu - komplet, kubatura – 4140,60m3, powierzchnia – 890m2
2) Opracowanie projektu wykonawczego do prowadzenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę
3) Wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
3.1.) Modernizacja systemu grzewczego
3.2.) Modernizacja C.W.U
3.3.) Docieplenie ścian zewnętrznych
3.4.) Docieplenie stropu poddasza z wełny mineralnej gr. 18cm – 324,69m2
3.5.) Docieplenie stropu nad piwnicą z wełny mineralnej gr. 18cm – 320m2
3.6.) Wymiana drzwi zewnętrznych na energooszczędne – 6m2
3.7.) Modernizacja oświetlenia
3.8.) Wykonanie remontu pomieszczeń
3.9.) Wykonanie robót uzupełniających zewnętrznych
3.10.) Odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej
3.11.) Wykonanie izolacji oraz robót towarzyszących
3.12.) Wykonanie remontu balkonów oraz okładzin zewnętrznych
3.13.) Wykonanie wymiany pokrycia dachowego
3.14.) Wykonanie instalacji elektrycznej – przebudowa zasilania zewnętrznego oraz wewnętrznego - poza zakresem audytu
4.) Szczegółowy zakres prac znajduje się w załącznikach do SWZ - załącznik nr 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 1484855,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Części II jest opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chrustach, Chrusty 60” zgodnie z projektem wykonawczym, audytem efektywności energetycznej oraz opisem przedmiotu zamówienia.Zadanie dofinansowane jest w ramach Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
1.1 Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Inwentaryzację obiektu - komplet, kubatura – 5423,60m3, powierzchnia – 1043m2
2) Opracowanie projektu wykonawczego do prowadzenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę
3) Wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
3.1.) Modernizacja systemu grzewczego
3.2.) Docieplenie stropu wełną mineralną gr. 22cm – 485m2
3.3.) Wymiana drzwi zewnętrznych na energooszczędne – 9.63m2
3.4.) Docieplenie ścian zewnętrznych
3.5.) Modernizacja oświetlenia
3.6.) Wykonanie remontu pomieszczeń
3.7.) Wykonanie robót brukarskich odtworzeniowych
3.8.) Wykonanie okładzin zewnętrznych
3.9.) Wykonanie instalacji odgromowej
4.) Szczegółowy zakres prac znajduje się w załącznikach do SWZ - załącznik nr 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 1310872,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Części III jest opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przedszkola w Zachełmiu, Zachełmie 1” zgodnie z projektem wykonawczym, audytem efektywności energetycznej oraz opisem przedmiotu zamówienia.Zadanie dofinansowane jest w ramach Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
1.1 Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Inwentaryzację obiektu - komplet, kubatura – 2435,40m3, powierzchnia – 615m2
2) Opracowanie projektu wykonawczego do prowadzenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę
3) Wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
3.1.) Modernizacja systemu grzewczego
3.2.) Docieplenie ścian zewnętrznych
3.3.) Docieplenie stropu poddasza z wełny mineralnej gr. 21cm – 316,70m2
3.4.) Wymiana drzwi zewnętrznych na energooszczędne – 7,97m2
3.5.) Modernizacja oświetlenia
3.6.) Modernizacja C.W.U.
3.7.) Wykonanie robót brukarskich odtworzeniowych i towarzyszących
3.8.) Wykonanie okładzin zewnętrznych
3.9.) Wykonanie robót dekarskich
4.) Szczegółowy zakres prac znajduje się w załącznikach do SWZ - załącznik nr 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 738572,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena/koszt przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2380000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena/koszt przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1649490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena/koszt przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN
INNE PRZETARGI ZAGNAŃSK
- Prowadzenie zajęć logopedycznych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu "Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk"
- "Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obrębów geodezyjnych Szałas i Długojów 2024 - 2026".
- Budowa drogi gminnej ul. Laskowa, gmina Zagnańsk
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Jaworze, gmina Zagnańsk".
- "Budowa drogi w msc. Zachełmie ul. Chełmowa w Gminie Zagnańsk 2024-2025 Poprawa Infrastruktury Drogowej".
więcej: przetargi ZAGNAŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.