eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › "Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym na terenie Gminy Zagnańsk poprzez termomodernizację 3 budynków użyteczności publicznej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym na terenie Gminy Zagnańsk poprzez termomodernizację 3 budynków użyteczności publicznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zagnańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 300-13-22

1.5.8.) Numer faksu: 41 300-13-73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym na terenie Gminy Zagnańsk poprzez termomodernizację 3 budynków użyteczności publicznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2331829-d37f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053914/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym na terenie Gminy Zagnańsk poprzez termomodernizację trzech budynków użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane jest w ramach Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166108

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.11.2023.PZZiS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3534301,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla Części I jest opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przedszkola w Samsonowie, Samsonów 24” zgodnie z projektem wykonawczym, audytem efektywności energetycznej oraz opisem przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest w ramach Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
1.1. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Inwentaryzację obiektu - komplet, kubatura – 4140,60m3, powierzchnia – 890m2
2) Opracowanie projektu wykonawczego do prowadzenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę
3) Wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
3.1.) Modernizacja systemu grzewczego
3.2.) Modernizacja C.W.U
3.3.) Docieplenie ścian zewnętrznych
3.4.) Docieplenie stropu poddasza z wełny mineralnej gr. 18cm – 324,69m2
3.5.) Docieplenie stropu nad piwnicą z wełny mineralnej gr. 18cm – 320m2
3.6.) Wymiana drzwi zewnętrznych na energooszczędne – 6m2
3.7.) Modernizacja oświetlenia
3.8.) Wykonanie remontu pomieszczeń
3.9.) Wykonanie robót uzupełniających zewnętrznych
3.10.) Odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej
3.11.) Wykonanie izolacji oraz robót towarzyszących
3.12.) Wykonanie remontu balkonów oraz okładzin zewnętrznych
3.13.) Wykonanie wymiany pokrycia dachowego
3.14.) Wykonanie instalacji elektrycznej – przebudowa zasilania zewnętrznego oraz wewnętrznego - poza zakresem audytu
4.) Szczegółowy zakres prac znajduje się w załącznikach do SWZ - załącznik nr 10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 1484855,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla Części II jest opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chrustach, Chrusty 60” zgodnie z projektem wykonawczym, audytem efektywności energetycznej oraz opisem przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest w ramach Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
1.1 Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Inwentaryzację obiektu - komplet, kubatura – 5423,60m3, powierzchnia – 1043m2
2) Opracowanie projektu wykonawczego do prowadzenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę
3) Wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
3.1.) Modernizacja systemu grzewczego
3.2.) Docieplenie stropu wełną mineralną gr. 22cm – 485m2
3.3.) Wymiana drzwi zewnętrznych na energooszczędne – 9.63m2
3.4.) Docieplenie ścian zewnętrznych
3.5.) Modernizacja oświetlenia
3.6.) Wykonanie remontu pomieszczeń
3.7.) Wykonanie robót brukarskich odtworzeniowych
3.8.) Wykonanie okładzin zewnętrznych
3.9.) Wykonanie instalacji odgromowej
4.) Szczegółowy zakres prac znajduje się w załącznikach do SWZ - załącznik nr 10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 1310872,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla Części III jest opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku przedszkola w Zachełmiu, Zachełmie 1” zgodnie z projektem wykonawczym, audytem efektywności energetycznej oraz opisem przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest w ramach Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
1.1 Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Inwentaryzację obiektu - komplet, kubatura – 2435,40m3, powierzchnia – 615m2
2) Opracowanie projektu wykonawczego do prowadzenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę
3) Wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
3.1.) Modernizacja systemu grzewczego
3.2.) Docieplenie ścian zewnętrznych
3.3.) Docieplenie stropu poddasza z wełny mineralnej gr. 21cm – 316,70m2
3.4.) Wymiana drzwi zewnętrznych na energooszczędne – 7,97m2
3.5.) Modernizacja oświetlenia
3.6.) Modernizacja C.W.U.
3.7.) Wykonanie robót brukarskich odtworzeniowych i towarzyszących
3.8.) Wykonanie okładzin zewnętrznych
3.9.) Wykonanie robót dekarskich
4.) Szczegółowy zakres prac znajduje się w załącznikach do SWZ - załącznik nr 10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 738572,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena/koszt przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2380000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena/koszt przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1649490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845000,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena/koszt przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.