Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00145137/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 878 52 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c318b3b-fa63-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001366/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.49 Usługa dostępu do obiektów kultury oraz zajęć sportowo - rekreacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145137/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOU-XII.271.69.2021.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do obiektów sportowych i zajęć sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2) Uprawnionymi do korzystania z dostępu do obiektów oraz zajęć sportowo rekreacyjnych będą następujący użytkownicy: pracownicy Urzędu Miasta Poznania (zgodnie z definicją ujętą we wzorze umowy), członkowie ich rodzin oraz wskazane przez pracowników osoby towarzyszące.
3) Dostęp do obiektów i zajęć będzie realizowany przy użyciu imiennej karty dostępu albo zapewnieniu imiennego konta dostępowego użytkownika w aplikacji mobilnej.
4) Korzystanie z aplikacji mobilnej lub karty dostępu uprawniać będzie użytkownika do dostępu do obiektów i zajęć sportowo- rekreacyjnych bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów za wyjątkiem dostępu do obiektów i zajęć wskazanych odrębnie przez Wykonawcę jako nieobjęte miesięcznym abonamentem (płatne lub częściowo płatne).
5) Zamawiający wymaga, by świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć dla użytkowników odbywało się w trzech programach:
a) Program I – nielimitowane korzystanie z usług w minimum 20 różnych obiektach sportowo – rekreacyjnych
b) Program II – korzystanie z usług raz dziennie w minimum 20 różnych obiektach sportowo- rekreacyjnych. Liczba wejść: min. 20 w miesiącu.
c) Program III – korzystanie z usług zgodnie z liczbą wejść zapisanych na karcie lub w aplikacji mobilnej oraz możliwość korzystania z minimum 15 usług. Liczba wejść: min. 8 w miesiącu.
W ramach każdego z obowiązkowych programów powinna zostać zapewniona możliwość wykupienia przez użytkownika tzw. karty basenowej dla dzieci.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie zróżnicowanie obiektów i usług, co najmniej na: baseny, siłownie, sauny, grota solna, taniec, aerobik, ścianki wspinaczkowe, lodowisko, squash, spinning. Dostępność do obiektów nie będzie ograniczona porą dnia w zakresie godzin otwarcia obiektu oraz dniem tygodnia, chyba, że dany obiekt wprowadzi w tym zakresie własne ograniczenia. Zakres zajęć rekreacyjno sportowych dla osoby towarzyszącej oraz dla dziecka, musi być tożsamy z zakresem zajęć oferowanych dla pracownika z zastrzeżeniem, iż usługi dla dzieci będą obejmowały swoim zakresem takie zajęcia jak lodowisko w okresie zimowym, basen, basen letni, ścianka wspinaczkowa, taniec, sztuki walki, grota solna.
7) W ramach programów wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia usługi dostępu do min.: 2 000 obiektów zlokalizowanych w miastach wojewódzkich oraz powiatowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym do minimum 60 obiektów łącznie na terenie Miasta Poznania i Powiatu Poznańskiego. Wykonawca winien zapewnić łącznie minimum 50 obiektów, oferujących co najmniej 1 zajęcie sportowo – rekreacyjne nieodpłatne (tzn. bez konieczności ponoszenia przez użytkownika dodatkowych kosztów). Wykonawca w ramach zamówienia umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowo – rekreacyjnego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę.
Aktualna lista dostępnych zajęć oraz podmiotów, z którymi wykonawca ma podpisane umowy o współpracy, musi być dostępna przez cały okres trwania umowy na dedykowanej stronie internetowej wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643896,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 643896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643896,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mybenefit Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971736512
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 28/30
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-333
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Benefit Systems S.A.
świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie RP
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643896,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Zakup i dostawa sportowych kart indywidualnych dla pracowników Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wola Raciborowska
- Świadczenie usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników i byłych pracowników Politechniki Częstochowskiej
- Zakup usł. rekreacyjnych świadcz. przez parki wodne dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz młodszych zam. na terenie Dąbrowy Górniczej, w okr. wakacji 2024 r. w ramach Dąbrowskiej Akcji Lato w Mieście
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.