eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaleszany › Przebudowa drogi gminnej 101524R ul. Floriańska i ul. Ogrodowa w miejscowości Pilchów na dz. ew. nr 645, 474



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej 101524R ul. Floriańska i ul. Ogrodowa w miejscowości Pilchów na dz. ew. nr 645, 474

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158459419

1.5.8.) Numer faksu: 158459424

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e442d842-d2db-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej 101524R ul. Floriańska i ul. Ogrodowa w miejscowości Pilchów na dz. ew. nr 645, 474

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e442d842-d2db-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041260/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej 101524R ul. Floriańska i ul. Ogrodowa w miejscowości Pilchów na dz. ew. nr 645, 474

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 101524R, ul. Floriańska i ul. Ogrodowa w miejscowości Pilchów na dz. ew. nr 645, 474, od km 0+000 do km 0+999. W ramach przebudowy na odcinku od km 0+000 do km 0+300 przewidziano poszerzenie jezdni do 3,5 m, a od km 0+300 do km 0+680 zaprojektowano poszerzenie jezdni do 4,0 m. Zaprojektowano wzmocnienia istniejącej podbudowy poprzez wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, wykonanie nawierzchni jezdni na poszerzeniu poprzez wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm, dolnej warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, oraz wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, obustronnych o szerokości 75 cm i grubości 15 cm.
1.1. Podstawowe parametry:
- szerokość nawierzchni jezdni – 3,5 m- 4,5 m;
- długość odcinka – 999 mb;
- powierzchnia jezdni – 4007 m2;
- powierzchnia poboczy utwardzonych – 1499 m2.
Nawierzchnia jezdni od km 0+000,00 do 0+680,00
Nawierzchnia jezdni nakładka:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S -4 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W- 5 cm;
- istniejące warstwy konstrukcji nawierzchni.
Nawierzchnia jezdni na poszerzeniu:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S -4 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W – 5 cm;
- dolna warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W – 5 cm;
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 – 20 cm;
- piasek stabilizowany cementem Rm 2,5 MPa – 15 cm.
Nawierzchnia jezdni od km 0+680,00 do km 0+999,00
Nawierzchnia jezdni nakładka:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S – 4 cm;
- istniejące warstwy konstrukcji nawierzchni.
Nawierzchnia poboczy utwardzonych:
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie – 15 cm.
1.2. Zakres prac obejmuje:
- roboty pomiarowe;
- roboty przygotowawcze (korytowanie 340,00 m2 , wywiezienie urobku 136 m3 ,frezowanie nawierzchni bitumicznej 47,00 m2, plantowanie poboczy 1 498,50 m2);
- podbudowa poszerzenia (wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 340,00 m2 , wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym oraz zagęszczenie mechaniczne 68,00 m3);
- nawierzchnie (poszerzenie) - (wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 340,00 m2);
- nawierzchnie (w km od 0+000,00 do km 0+680,00 wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 4 007,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 4 007,00 m2, oraz w km od 0+680,00 do km 0+999,00 wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 4 147,00 m2),
- pobocza (wykonanie poboczy obustronnych utwardzonych szerokości 75 cm – tłuczniem sortowanym - 15 cm – 1 363,50 m3 ),
- pozostałe roboty towarzyszące (korekta istniejących zjazdów z kostki betonowej z krawężnikiem najazdowym – dostosowanie zjazdu do niwelety jezdni po przebudowie – 88 m),
Na odcinku drogi gminnej objętej przebudową znajduje się ok. 47 zjazdów indywidualnych i publicznych – w ramach realizacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać korekty istniejących zjazdów (ok. 47 szt.) w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
- regulacja urządzeń obcych (regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe i kanalizacyjne – 18 szt.).
2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, STWiOR, SWZ wraz z załącznikami, wzorze umowy, oraz pomocniczo w przedmiarach robót. Do wyceny należy przyjąć pełny zakres robót wynikając z załączonej dokumentacji projektowej.
UWAGA! Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu lub SWZ nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, SWZ, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszty prac geodezyjnych i geotechnicznych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem i utrzymaniem oznakowania.
4. UWAGA! Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni stałą przejezdność przez przebudowywane i remontowane odcinki dróg gminnych. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia dróg.
5. Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego.
6. Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą w wersji papierowej (po 2 egzemplarze), zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
7. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń (o ile będą wymagane). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót.
8. Przedstawiony zakres robót i przedmiar robót jest jedynie instrumentem pomocniczym do przygotowania oferty. Zaleca się aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty zapoznał się na miejscu z przedmiotem zamówienia, a następnie uwzględnił w ofercie ewentualne dodatkowe koszty związane z realizacją zadania.
9. Przedmiot zamówienia, poza robotami wskazanymi w ust. 1, obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych niezbędnych oraz nieuwzględnionych w wycenie i dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania. W cenie ofertowej należy również przewidzieć i uwzględnić niezbędne środki i czas na realizacje wszystkich niezbędnych prac potrzebnych do realizacji przedmiotowego zadania
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabezpieczył utrzymanie ruchu publicznego na placu budowy, zabezpieczył dojścia do posesji, budynków w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru robót i odcinków.
11. Wykonawca zapewni organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i utrzymania w trakcie realizacji przedsięwzięcia bezpiecznego dojazdu dla wszystkich mieszkańców i użytkowników budynków oraz do wszystkich podmiotów gospodarczych, firm i instytucji zlokalizowanych w obszarze realizacji przedmiotu zamówienia. Ewentualne niezbędne przerwy w dostępie do poszczególnych działek, podmiotów gospodarczych i instytucji muszą być każdorazowo uzgodnione przez Wykonawcę z właścicielem lub użytkownikiem nieruchomości, w celu zapewnienia jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych robót dla okolicznych mieszkańców.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia budowli narażonych na uszkodzenia w wyniku prowadzonych prac.
13. Zamawiający wymaga sporządzania przez Wykonawcę protokołów wejścia na teren posesji i wykonania robót na posesjach, z potwierdzeniem przez ich właściciela/Właścicieli lub zarządców, o przywróceniu terenu przez Wykonawcę do stanu pierwotnego (o ile dotyczy).
14. Wykonawca ma obowiązek składowania odpadów i ich wywiezienia na składowisko odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Nadmiar gruntu z wykopów niezaliczany do odpadów niebezpiecznych Wykonawca wywiezie/zeskładuje w miejscu uzgodnionym/wskazanym przez Zamawiającego.
15. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej w terenie poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń (o ile będą wymagane). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót.
17. Materiały uzyskane w trakcie robót i ziemia (humus) przedstawiające wartość użytkową lub materialną oraz urobek z wyrównanych poboczy zostaną przekazane Zamawiającemu. Rozebrane słupki i tarcze znaków drogowych do przewiezienia i przekazania do Zamawiającego. Materiały z frezowania nawierzchni oraz urobek z wyrównanych poboczy do wywiezienia i wbudowania przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Zaleszany.
18. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości.
19. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SWZ, w Rozdziale IV. Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544061,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 994024,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544061,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008032442

7.3.3) Ulica: Rzeszowska 101

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544061,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.