eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łambinowice › Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej w Łambinowicach.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej w Łambinowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774311300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@lambinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej w Łambinowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2449d169-f867-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016821/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ul. Muzealnej oraz pompowni ścieków przy ul. Obozowej w Łambinowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129 z późn. zm.) ze względu na unieważnienie procedury przetargowej z mocy art.255 pkt 1 na zadanie pn: „Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej oraz pompowni ścieków przy ulicy Obozowej w Łambinowicach”, które zostało podzielone na 2 części: I-Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej w Łambinowicach. II– Modernizacja istniejącej przepompowni ścieków przy ulicy Obozowej w Łambinowicach. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji, ponieważ zarówno do I i II części nie zostały złożone żadne oferty wykonawców w terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do dnia 13.04.2022r. do godz. 11:00. W związku z powyższym Zamawiający w celu realizacji zadań dla I i II części oraz skorzystania z wstępnej promesy udziela zamówienia w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 304.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8A.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego jest remont i modernizacja stacji uzdatniania wody poprzez wymianę istniejących wyeksploatowanych instalacji i urządzeń na nowe oraz montaż dodatkowego zbiornika wyrównawczego o pojemności V=150 m3 na zaprojektowanej płycie fundamentowej.
Zakres robót technologicznych instalacyjnych w ramach remontu i modernizacji stacji uzdatniania wody będzie obejmował:
 Wymiana pomp głębinowych z orurowaniem,
 wymiana zasuw, manometrów i wodomierzy oraz włazów w komorach studni wierconych,
 wymiana zestawu aeracji /aeratorów/ oraz filtrów odżelaziaczy i odmanganiaczy na instalacje nowe,
 kompletna wymiana orurowania stacji, montaż armatury do pomiaru ciśnienia i poboru próbek wody na filtrach i zestawie hydroforowym, montaż armatury do poboru próbek wody na rurociągach ze studni,
 montaż nowego zestawu hydroforowego,
 montaż nowej instalacji na podchloryn sodu,
 montaż dmuchawy oraz nowej pompy do płukania filtrów,
 montaż osuszacza powietrza w hali filtrów budynku SUW,
 automatyczne sterowanie ciągiem technologicznym uzdatniania wody i zestawem tłoczącym wodę do sieci wodociągowej (automatyzacja pracy SUW)
 system wizualizacji i nadzoru urządzeń SUW,
 montaż sond hydrostatycznych i pływakowych w zbiornikach wyrównawczych wody uzdatnionej, wymiana ocieplenia i blachy zewnętrznej zbiorników wyrównawczych,
 montaż sond hydrostatycznych i pływakowych w studniach głębinowych,
 wymiana instalacji elektrycznej i rozdzielni głównej,
 zapewnienie ciągłości dostawy wody do sieci wodociągowej w okresie remontu i modernizacji stacji.
 wyposażenie SUW w awaryjny zestaw pomp głębinowych dla studni 2 i 2A.
 wdrożenie systemu kompensacji energii biernej na instalacji elektrycznej.
 wyposażenie SUW w awaryjny agregat prądotwórczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

42113110-8 - Płyty fundamentowe

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2750000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2750000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2750000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXEN TECHNOLOGY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982175796

7.3.3) Ulica: Odkrywców 55

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-212

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2750000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.