eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przebudowa i rozbudowa budynku użyt. publ. wraz ze zmianą sposobu użytkowania w zakresie inst. zewn.: oświetlenia, CCTV, kan. deszczową, dojściami, dojazdami, miejscami parkingowymi i zagosp. terenu.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku użyt. publ. wraz ze zmianą sposobu użytkowania w zakresie inst. zewn.: oświetlenia, CCTV, kan. deszczową, dojściami, dojazdami, miejscami parkingowymi i zagosp. terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku użyt. publ. wraz ze zmianą sposobu użytkowania w zakresie inst. zewn.: oświetlenia, CCTV, kan. deszczową, dojściami, dojazdami, miejscami parkingowymi i zagosp. terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94278e7e-e027-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/205/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie zagospodarowania terenu wokół budynku Centrum Usług Wspólnych w Katowicach przy ul. Granicznej 27, polegające na: utworzeniu komunikacji wewnętrznej (drogi wewnętrzne, chodniki, dojścia) oraz stanowisk postojowych dla samochodów osobowych oraz pojazdów dla osób niepełnosprawnych
(łącznie 68 miejsc postojowych), usytuowanie dwóch garaży stalowych oraz wiaty śmietnikowej, zagospodarowanie terenu zielonego, poprzez nasadzenie zieleni oraz wykonanie systemu odwodnienia terenu, a także wykonanie zewnętrznego monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego terenu na słupach.
Powyższy zakres robót, stanowi kontynuację zadania - przebudowy i rozbudowy budynku przy
ul. Granicznej 27 na potrzeby nowej siedziby CUW Katowice.
Zakres robót obejmuje:
1. Drogi wewnętrzne i stanowiska postojowe
Konstrukcję jezdni należy wykonać jako przystosowaną do ruchu pojazdów, wykończoną kostką brukową betonową gr. 8 cm, podsypką cementowo – piaskową gr.3 cm., z podbudową zasadniczą z mieszanki niezwiązanej. Konstrukcja właściwa: warstwa mrozoodporna
z mieszanki niezwiązanej, opasana krawężnikiem drogowym 12x30 cm, utwierdzonym na ławie betonowej na podbudowie.
2. Garaże stalowe
Dwa garaże stalowe o wymiarach 4,00 m x 6,00 m, wysokość 3,00 m. Dach i ściany z wysokiej jakości blachy trapezowej powlekanej, rynny i rury spustowe boczne, zabezpieczenie antykorozyjne, brama garażowa uchylana z zamkiem.
3. Tereny zielone
Nasadzenia zieleni izolacyjnej, zieleń w postaci 8 sztuk drzew - obwody pni sadzonek mierzone na wysokości 1 m powinny wynosić 12 cm. Drzewa z gatunku kasztanowiec czerwony – 1 sztuka, kasztanowiec pospolity – 4 sztuki, lipa szerokolistna – 3 sztuki, drzewo z gatunku klon czerwony – 1 sztuka.

4. Wiata śmietnikowa
W południowo – zachodnim narożniku działki należy wykonać wiatę śmietnikową wygrodzoną, ażurową, zadaszoną, o podłożu utwardzonym, o wymiarach 3,0 x 4,0 m,.
5. Odwodnienie terenu
Instalacja kanalizacji opadowej do odbioru wód opadowych. Wody opadowe zebrane poprzez odwodnienie liniowe i dalej poprzez instalację kanalizacji opadowej zostaną odprowadzone do odbiornika wód opadowych.
Zakres odwodnienia terenu:
- wykop pod rury kanalizacyjne,
- wykopy pod studnie rewizyjne,
- podłoże z materiałów sypkich ,
- ułożenie rur kanalizacyjnych zewnętrznych PVC SN8 WK,
- obsypkę i zasypkę rur,
- zabudowę czyszczaków na rurach spustowych i połączenie z poziomem kanalizacji,
- zabudowę studzienek ściekowych ulicznych d 500 z osadnikiem i syfonem,
- zabudowę studzienki rewizyjnej d425 z rurą teleskopową i pokrywą typu ciężkiego,
- zabudowę studni rewizyjnej d1000mm z kręgów betonowych i pokrywą typu ciężkiego,
- zabudowę separatora ścieków ropopochodnych z parkingu,
- wykucie i obmurowanie otworów w ścianie studzienek,
- zasypanie wykopu z ubiciem ziemi,
- wywiezienie ziemi na składowisko.
6. Oświetlenie terenu i instalacja zewnętrzna CCTV
Demontaż czterech istniejących słupów betonowych.
Montaż 3 słupów dla oświetlenia zewnętrznego - parkowego. Wykonanie wykopów pod instalację elektryczna i niskoprądową. Montaż instalacji CCTV od serwerowni do słupów, montaż kamer zewnętrznych na słupach.
Sterowanie oświetleniem zewnętrznym na słupach będzie odbywało się na zasadzie współpracy opraw z zegarem astronomicznym. Zegar astronomiczny został już zabudowany
w tablicy administracyjnej TA, umieszczonej w pomieszczeniu ruchu elektrycznego na parterze
i obsługuje istniejące oświetlenie zewnętrzne na elewacji budynku.

Teren inwestycji znajduje się przy ul. Granicznej 27 w Katowicach. Działki: 113; 114; 117; 118/1; 105/24; 112/2; 115/22, obręb: Bogucice-Zawodzie.
Teren zainwestowany, ogrodzony i uzbrojony. Inwestycja zlokalizowana przy ul. Granicznej 27 w Katowicach. Pierwotnie znajdował tu się budynek szkolny (Gimnazjum nr 5).
Budynek na podstawie decyzja RBDEC-0012/2020 z dnia 3 stycznia 2020 r. został
budynkiem użyteczności publicznej o funkcji biurowej. Inwestycja posiada istniejący zjazd
z drogi publicznej od ulicy Granicznej oraz zjazd od strony północnej z ul. Z. Krasińskiego.
UWAGI:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych.
W ramach zadania należy opracować niezbędna dokumentację techniczną w zakresie ewentualnych zmian zagospodarowania terenu obejmującą: oświetlenie zewnętrzne i instalacje CCTV terenu, oraz kanalizacje deszczową, dojścia, dojazdy, miejsca parkingowe.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, Opisem przedmiotu zamówienia, a także dokumentacją techniczną, decyzją
o pozwoleniu na budowę i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.
Wykonując zamówienie wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu niezakłócone funkcjonowanie, w tym nieskrępowany dostęp do budynku w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia niezależnie od etapu prac. Wykonawca zapewnieni (stosowny do uzasadnionych potrzeb Zamawiającego) stały i bezpieczny dostęp pracownikom, użytkownikom, współpracownikom, dostawcom, kontrahentom, gościom i innym osobom, z uwzględnieniem zagwarantowania przestrzegania przepisów obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów BHP i ppoż.

Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie wykona oddzielenie terenu budowy oraz wyposaży wygrodzony teren w pomieszczenia socjalno-magazynowe.
Ochrona mienia budowy leży po stronie Wykonawcy.

2.4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik
Nr 9 do SWZ. Dokumentacja techniczna obejmuje: przedmiary robót, STWiORB branży:
budowlano-drogowej, elektrycznej, instalacyjno-sanitarnej, rysunek techniczny zagospodarowania terenu i opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia ze skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji i wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 620 000,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez firmę PPUH REMDOM Żak Przemysław, ul. Sikorskiego 49, 42-520 Dąbrowa Górnicza, w kwocie:
1 885 000,00 zł brutto znacząco przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1599000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1885000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.