eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Inowrocław w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Inowrocław w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA INOWROCŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 43

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52/3555815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminainowroclaw.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminainowroclaw.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/876157

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Inowrocław w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da0f9ec8-baa9-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048692/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni asfaltowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066593

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRZ.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na remontach cząstkowych dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Inowrocław w roku 2024.

Zakres prac obejmuje:
1. Naprawa spękań nawierzchni poprzez powierzchniowe zamknięcie emulsją asfaltową
z grysami:
a) naprawa spękań nawierzchni poprzez powierzchniowe zamknięcie emulsją asfaltową
z grysami – podwójne utrwalanie,
- oczyszczenie miejsca przeprowadzenia robót,
- skropienie ubytków emulsją asfaltową,
- podwójne utrwalenie grysami frakcji 2/5 mm i 5/8 mm,
- mechaniczne zagęszczenie mieszanki przy użyciu walca statycznego
- uprzątnięcie miejsca robót,
Szacowana ilość prac do zlecenia: 700 m2
2. Uzupełnienie ubytków nawierzchni z recyklera lub masą mineralno asfaltową – ubytki o głębokości
4 cm:
a) uzupełnienie ubytków nawierzchni z recyklera lub masą mineralno asfaltową – ubytki
o głębokości 4 cm bez wycinki zniszczonej nawierzchni
- oczyszczenie miejsca występowania ubytku nawierzchni asfaltowej,
- wypełnienie ubytku masą mineralną - asfaltową z recyklera,
- wzmocnienie wykonanego wypełnienia nawierzchni,
- posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem,
- uprzątanie miejsca robót i wywóz gruzu we właściwe miejsce składowania,
Szacowana ilość prac do zlecenia: 300 m2
b) uzupełnienia ubytków nawierzchni z recyklera lub masą o głębokości 4 cm z wycinką zniszczonej nawierzchni
- nacięcie otoczenia ubytku nawierzchni bitumicznej piłą mechaniczną,
- odkucie gruzu i oczyszczenie miejsca występowania ubytku nawierzchni,
- wypełnienie ubytku masą mineralno - asfaltową z recyklera,
- wzmocnienie wykonanego wypełnienia nawierzchni,
- posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem,
- uprzątanie miejsca robót i wywóz gruzu we właściwe miejsce składowania.
Szacowana ilość prac do zlecenia: 450 m2

Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający zakłada głębokość uzupełniania ubytków nawierzchni z recyklera lub masą mineralno – asfaltową na poziomie 4 cm.
2) Wykonawca jest zobowiązany oznakować teren robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla sygnałów i znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 2019 r., poz. 2311 z późn. zm.)
3) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4) Ilość robót objętych niniejszym zamówieniem jest orientacyjna (przewidywana) z zastrzeżeniem, iż wielkość prac może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu co uzależnione jest od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego na realizację przedmiotowych robót.
5) Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub faksem z określeniem zakresu, terminu i miejsca wykonywania prac.
6) Każdorazowo rozliczenie za wykonane prace odbywać się będzie za 1 metr kwadratowy wykonanych prac.
7) W przypadku, gdy faktycznie zlecona ilość robót będzie niższa bądź wyższa od orientacyjnej ilość robót, o których mowa w przedmiocie zamówienia, Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp.

Jeżeli w SWZ oraz jakiejkolwiek innej dokumentacji przetargowej, Zamawiający wskazał parametry, znaki towarowe, źródło, pochodzenie wskazujące na określonego producenta, wskazania takie stanowią jedynie wzorzec techniczny i jakościowy lub funkcjonalny i nie oznacza to, że opisane urządzenia są jedynymi możliwymi do zaoferowania zamawiającemu. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne. Produkt równoważny to taki, który będzie posiadał przynajmniej dla typowych, podstawowych i charakteryzujących dany produkt parametrów, cechy funkcjonalne i jakościowe nie gorsze od wskazanego wzorcowego produktu.

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących udział w budowie oraz dla osób postronnych, zgodnie z warunkami ochrony przeciwpożarowej, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu obiektów istniejących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113098,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154533,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113098,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOROAD Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562769820

7.3.4) Miejscowość: Sikorowo 31

7.3.5) Kod pocztowy: 88-101

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113098,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.