eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syrynia › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276286413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 3

1.5.2.) Miejscowość: Syrynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-361

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ad6e3f2-f517-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001452/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi związane z zimowym utrzymania dróg w sezonie 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154383/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2521.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 908512,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu I (długość dróg w rejonie - 47,29 km)
Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu I przy użyciu następującego sprzętu:
1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt.
2) nośnik wyposażony w pług lemieszowy - 1 szt.
Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz czas pełnienia dyżuru stacjonarnego na zapleczu ZUD PZD dla części 1:
Rodzaj sprzętu/Zakładana ilość pracy sprzętu/Zakładany czas dyżuru;
Nośnik z piaskarko – solarką i pługiem/460 godz./4 mies.
Nośnik z pługiem/2000 km/10 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 142700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu II

Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu II (długość dróg w rejonie - 34,04 km) przy użyciu następującego sprzętu:
1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt.
2) nośnik wyposażony w pług lemieszowy - 1 szt.
Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz czas pełnienia dyżuru stacjonarnego na zapleczu ZUD PZD dla części 2:
Rodzaj sprzętu/Zakładana ilość pracy sprzętu/Zakładany czas dyżuru;
Nośnik z piaskarko – solarką i pługiem/460 godz./ 4 mies.;
Nośnik z pługiem /1500 km/10 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 139450,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu III
Część 3 przedmiotu zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu III (długość dróg w rejonie - 31,90 km) przy użyciu następującego sprzętu:
1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt.
2) nośnik wyposażony w pług lemieszowy - 1 szt.
Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz czas pełnienia dyżuru stacjonarnego na zapleczu ZUD PZD dla części 3:
Rodzaj sprzętu/Zakładana ilość pracy sprzętu/Zakładany czas dyżuru;
Nośnik z piaskarko – solarką i pługiem/ 460 godz./4 mies.;
Nośnik z pługiem/ 1500 km/ 10 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 139450,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu IV

Część 4 przedmiotu zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych Rejonu IV (długość dróg w rejonie - 28,53 km) przy użyciu następującego sprzętu:
1) nośnik wyposażony w piaskarko-solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy - 1 szt.
2) nośnik wyposażony w pług lemieszowy - 1 szt.
Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz czas pełnienia dyżuru stacjonarnego na zapleczu ZUD PZD dla części 4:
Rodzaj sprzętu/Zakładana ilość pracy sprzętu/Zakładany czas dyżuru;
Nośnik z piaskarko – solarką i pługiem/460 godz./ 4 mies.;
Nośnik z pługiem/ 1500 km/ 10 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 139450,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.5. CZĘŚĆ 5 - Usługa polegająca na załadunku materiałów do zwalczania śliskości ładowarką, wykonywana na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim

Część 5 przedmiotu zamówienia obejmuje załadunek materiałów do zwalczania śliskości i zabezpieczenia dróg przed śliskością na piaskarko-solarki i rozrzutniki materiałów uczestniczące w zimowym utrzymaniu dróg. Usługa będzie wykonywana na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni, przy ul. Raciborskiej 3. Ponadto zadanie obejmuje też pryzmowanie, a także przygotowanie mieszanek materiałów na wezwanie i zgodnie z dyspozycjami Dyżurnego Ośrodka Dyspozycyjnego Powiatowego Zarządu Dróg.
Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujący czas pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego w siedzibie PZD:
Rodzaj sprzętu/Zakładany czas pracy sprzętu w godzinach/ Zakładany czas dyżuru stacjonarnego sprzętu w godzinach;
ładowarka/ 250 godz./ 200 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 82500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu I
Część 6 przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni chodników Rejonu I (długość chodników w rejonie - 24,72 km)oraz jednokrotne pozimowe oczyszczenie nawierzchni chodnika z materiałów użytych do zimowego utrzymania na długości świadczonych usług.
Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania, posypywania i pozimowego oczyszczenia chodników:
zakładana długość chodników do odśnieżenia- 371 km;
zakładana długość chodników do zwalczenia śliskości- 149 km;
długość chodników do pozimowego oczyszczenia- 24,72 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 67344,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu II
Część 7 przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni chodników Rejonu II (długość chodników w rejonie - 20,96 km) oraz jednokrotne pozimowe oczyszczenie nawierzchni chodnika z materiałów użytych do zimowego utrzymania na długości świadczonych usług.
Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania, posypywania i pozimowego oczyszczenia chodników:
zakładana długość chodników do odśnieżenia- 315 km;
zakładana długość chodników do zwalczenia śliskości- 126 km;
długość chodników do pozimowego oczyszczenia- 20,96 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 57112,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu III
Część 8 przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni chodników Rejonu III (długość chodników w rejonie - 26,01 km) oraz jednokrotne pozimowe oczyszczenie nawierzchni chodnika z materiałów użytych do zimowego utrzymania na długości świadczonych usług.
Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania, posypywania i pozimowego oczyszczenia chodników:
zakładana długość chodników do odśnieżenia - 391 km;
zakładana długość chodników do zwalczenia śliskości - 157 km;
długość chodników do pozimowego oczyszczenia - 26,01 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 70962,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 9 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu IV
Część 9 przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni chodników Rejonu IV (długość chodników w rejonie - 25,52 km) oraz jednokrotne pozimowe oczyszczenie nawierzchni chodnika z materiałów użytych do zimowego utrzymania na długości świadczonych usług.
Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania, posypywania i pozimowego oczyszczenia chodników:
zakładana długość chodników do odśnieżenia- 383 km;
zakładana długość chodników do zwalczenia śliskości- 154 km;
długość chodników do pozimowego oczyszczenia- 25,52 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 69544,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119556,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178308,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Grzegorz Kacprzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470515963

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Czyżowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-352

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140454,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140454,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140454,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „PATI” Sosna Iwona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471277879

7.3.3) Ulica: ul. Środkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Czyżowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-352

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140454,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108756,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177228,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Grzegorz Kacprzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470515963

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Czyżowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-352

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140454,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140454,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140454,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „PATI” Sosna Iwona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471277879

7.3.3) Ulica: ul. Środkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Czyżowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-352

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140454,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „PATI” Sosna Iwona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471277879

7.3.3) Ulica: ul. Środkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Czyżowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-352

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67115,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72731,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67115,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423201476

7.3.3) Ulica: ul. Letnia 10

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67115,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56918,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61680,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56918,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423201476

7.3.3) Ulica: ul. Letnia 10

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56918,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67625,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67625,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67625,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRD Kuhn Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392022702

7.3.3) Ulica: ul. Tworkowska 48

7.3.4) Miejscowość: Krzyżanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67625,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66271,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66271,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66271,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRD Kuhn Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392022702

7.3.3) Ulica: ul. Tworkowska 48

7.3.4) Miejscowość: Krzyżanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66271,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.