eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Przebudowa Stadionu Sportowego w Budzyniu [budowa boiska piłkarskiego i zakończenie budowy drugiego etapu części lekkoatletycznej]

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Stadionu Sportowego w Budzyniu [budowa boiska piłkarskiego i zakończenie budowy drugiego etapu części lekkoatletycznej]

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fff1a4d-bdb1-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Stadionu Sportowego w Budzyniu [budowa boiska piłkarskiego i zakończenie budowy drugiego etapu części lekkoatletycznej]

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fff1a4d-bdb1-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025970/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa Stadionu Sportowego w Budzyniu (budowa boiska piłkarskiego i zakończenie budowy drugiego etapu części lekkoatletycznej)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4201092,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa boiska piłkarskiego.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową na terenie stadionu sportowego drugiego boiska piłkarskiego (treningowego) o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach pola gry 98,0 x 60,0 m, płyta boiska o wymiarach 105,0 x 66,0 m. Płyta boiska z lekkim podwyższeniem w stosunku do poziomu terenu przyległego, posiada spadki 0,5% w kierunku zewnętrznych krawędzi boiska wyznaczonym obrzeżem betonowym. Za polami bramkowymi zlokalizowano piłkochwyty o wysokości 6m w kolorze zielonym, z siatką o oczku 10 x 10 cm. Nawierzchnie utwardzone z kostki betonowej dla dojazdu do płyty boiska od strony południowej oraz dojścia od strony wschodniej.
Główne prace objęte zamówieniem dotyczą wykonania:
 reprofilacji terenu oraz przygotowania terenu pod budowę obiektów sportowych,
 niezbędnych do funkcjonowania obiektu instalacji elektrycznych (oświetlenia płyty boiska),
 boiska piłkarskiego z nawierzchnią syntetyczną,
 utwardzonego dojścia do boiska od strony stadionu,
 utwardzonego dojazdu do boiska od strony południowej,
 montażu wyposażenia sportowego boiska,
 montażu piłkochwytów,
 montażu oświetlenia boiska,
NAWIERZCHNIA BOISKA.
Planuje się nawierzchnię z trawy syntetycznej. Nawierzchnię wykonać na podbudowie kamiennej w postaci klińca o granulacji 0-31,5mm o grubości 15cm. Następnie należy wykonać warstwę wyrównującą z miału kamiennego grubości 4cm, i ułożyć matę elastyczną zgodnie z zaleceniami producenta. Nawierzchnię wykonać w postaci trawy syntetycznej wielofunkcyjnej o wysokości 40-65mm z wypełnieniem granulatem gumowym EPDM z recyklingu/techniczny w kolorze czarnym lub szarym
DOJŚCIE DO BOISKA – NAWIERZCHNIA Z KOSTKI BETONOWEJ
Planuje się wykonać nawierzchnię z kostki betonowej 8cm, szarej. Nawierzchnię wykonać na podsypce piaskowej o grubości min. 3cm ; kruszywie łamanym o grubości 15cm i zagęszczonej podsypce piaskowej grubości 5cm.
DOJAZD DO BOISKA – NAWIERZCHNIA Z KOSTKI BETONOWEJ
Planuje się wykonać nawierzchnię z kostki betonowej szarej gr 8cm na podsypce piaskowej
o grubości min. 3cm ; kruszywie łamanym o grubości 20cm i zagęszczonej podsypce piaskowej grubości 5cm.
OŚWIETLENIE BOISKA
Dla potrzeb oświetlenia boiska zostało zaprojektowane 6 słupów oświetleniowych o wysokości 10 m. Na każdym słupie zostały przewidziane 4 naświetlacze LED 395 W 56100lm 4000K szyba hartowana IP66 25° z zasilaczem.
Zasilanie naświetlaczy oświetleniowych przewidziano z istniejącej tablicy TB zlokalizowanej w pomieszczeniu komentatorów. Tablicę należy doposażyć w 2 rozłączniki bezpiecznikowe D02. Każdy z nowych obwodów będzie zasilał 3 słupy oświeceniowe i łącznie 12 naświetlaczy. W każdym słupie przewidziano złącze słupowe bezpiecznikowe z wkładką bezpiecznikową. Na słupie przewidziano puszkę rozgałęźną do zasilenia każdej oprawy.
Sterowanie oświetleniem będzie odbywać się poprzez załączanie za pomocą łącznika umieszczonego w pomieszczeniu komentatorów.

Uwaga:
1. Przekazanie placu-terenu budowy nastąpi w terminie między 04.09.2023 r., a 15.09.2023 r.
2. Do czasu przekazania placu budowy Wykonawca będzie mógł gromadzić niezbędny materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego, przygotuje niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikające z decyzji pozwolenia na budowę.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 2363084,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakończenie budowy drugiego etapu części lekkoatletycznej - zakole lewe i prawe boiska wraz z infrastrukturą lekkoatletyczną.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dokończeniem budowy części lekkoatletycznej na terenie stadionu sportowego w Budzyniu w zakresie zakoli zabramkowych wraz z wyposażeniem lekkoatletycznym.Obecnie w obrębie zadania wykonane i użytkowane jest boisko piłkarskie o nawierzchni naturalnej, trybuna wraz z pomieszczeniem komentatorskim, czterotorowa bieżnia lekkoatletyczna 400 m z sześcioma odcinkami na prostej o nawierzchni poliuretanowej wraz
z odwodnieniem i tablicą wyników. Bieżna uzyskała stosowne świadectwo PZLA dla zakładanej kategorii VA obiektu.
Główne prace objęte zamówieniem dotyczą wykonania przebudowy zakola lewego i prawego za bramkami płyty boiska dla części lekkoatletycznej i wykonanie stref dla poszczególnych dyscyplin sportowych:
 Rzut dyskiem i młotem (1 rzutnia)
 Pchnięcie kulą (1 rzutnia)
 Rzut oszczepem (2 rzutnie)
 Trójskok i Skok w dal (2 skocznie z pojedynczym rozbiegiem)
 Skok o tyczce (1 dwukierunkowa skocznia)
 Skok wzwyż (1 skocznia)
NAWIERZCHNIA BIEŻNI:
Przewidziano nawierzchnię syntetyczną bezspoinową układaną warstwowo z pełnego poliuretanu (system FULL PUR) gr. min. 13mm z wypełnieniem z granulatu EPDM z produkcji pierwotnej w każdej warstwie. Nawierzchnia układana na podbudowie betonowej. Grubość warstw ok. 3,5mm, warstwy jednolite w strukturze z mieszaniny granulatu EPDM i spoiwa PU. Nawierzchnia wykonywana na placu budowy, barwiona w masie, nieprzepuszczalna dla wody, odporna na kolce lekkoatletyczne, mrozoodporna. Kolor czerwony, jednolity w każdej warstwie poliuretanu.
Nie dopuszcza się stosowania granulatów innego rodzaju niż EPDM.

Wartość wymagana wg normy PN-EN 14877:2014:
Wytrzymałość na rozciąganie ≥ 0.4 N/mm²
Odkształcenie pionowe w temp. 23ºC ≤ 3 mm
Tarcie/opór poślizgu, stopnie PTV:
• nawierzchnia sucha 80÷110
• nawierzchnia mokra 55÷110
Odporność na zużycie/ścieranie aparatem Tabera, g ≤ 4
Odporność po przyśpieszonym starzeniu:
• wytrzymałość na rozciąganie, N/mm² ≥ 0,4
• wydłużenie podczas zerwania, % ≥ 40
• amortyzacja lekkoatletyczna % 35÷50 typ SA35÷50
• odporność nawierzchni lekkoatletycznych na kolce:
o wytrzymałość na rozciąganie po kolcach, N/mm² ≥ 0,4
o zmniejszenie wytrzymałości, % ≤ 20
o wydłużenie podczas zerwania po kolcach, % ≥ 40
o zmniejszenie wydłużenia podczas zerwania, % ≤ 20
Zawartość metali ciężkich zgodnie z normą DIN 18035-6:2014.
Przed wykonaniem warstwy z poliuretanu, nawierzchnię betonową należy zagruntować przy użyciu środka gruntującego do poliuretanu. Środek należy dobrać wg wskazań producenta wybranego systemu.
W trakcie wykonywania nawierzchni należy zwrócić szczególną uwagę na:
• niewystępowanie niedoskonałości nawierzchni (niedopuszczalne są bąble, pęknięcia, pęcherzyki, szczeliny i rozwarstwienia),
• równości nawierzchni – brak wypukłości lub wgłębień – różnice poziomu mierzone łatą długości 4 m w linii prostej nie mogą być większe od 6 mm, a mierzone łatą długości 1 m w linii prostej nie mogą być większe od 3 mm, w jakiejkolwiek pozycji lub kierunku, niedopuszczalne są wypukłości lub wgłębienia (maksimum 1 mm przy uskokach w nawierzchni),
• odwodnienia, które powinno zapewnić, aby w przeciągu maksimum 20 minut po opadach deszczu nigdzie na jej powierzchni nie znajdowała się warstwa wody, której głębokość jest większa od wysokości faktury nawierzchni (nawierzchnia może być mokra).
• jednolitego koloru na całej powierzchni zapewniając dobrą widoczność linii, przy stosowaniu dowolnego systemu oceny kolorów. W przypadku wykonania niektórych elementów nawierzchni w różnych barwach zaleca się, aby ich kolor był jednolity bez przebarwień i plam.
Zgodnie z wytycznymi PZLA, uzyskane podczas badań powykonawczych pojedyncze wyniki nie mogą różnić się od wartości średniej o więcej niż:
• ±3% – dla amortyzacji siły,
• ±5 jednostek miary – dla oporu poślizgu
• ±0,3 mm – dla odkształcenia pionowego.
Rozciąganie (własności wytrzymałościowe) nie mogą być niższe niż:
• 0,5 MPa – dla nawierzchni nieporowatych
• 0,4 MPa – dla nawierzchni porowatych)
• wydłużenie przy zerwaniu nie może być mniejsze niż 40%.
W odniesieniu do grubości nawierzchni na zakolach lekkoatletycznych (z wyłączeniem miejsc celowo pogrubionych) wymaga się, aby łączna powierzchnia, której grubość jest niższa niż 90% wartości grubości bezwzględnej określonej w Certyfikacie IAAF Produktu nie przekraczała 10% ogólnej powierzchni obiektu.
WYPOSAŻENIE LEKKOATLETYCZNE
 Rzut dyskiem i młotem (1 rzutnia) – rzutnię wraz z klatką umieszczono w zakolu bieżni z zachowaniem minimalnych odległości 2m od krawędzi bieżni.
 Pchnięcie kulą (1 rzutnia) – rzutnia do pchnięcia kulą zlokalizowana została również w zakolu bieżni. Sektor rzutów znajduje się na przestrzeni trawiastej. Rzutnię zaprojektowano jako odwodnioną.
 Rzut oszczepem (2 rzutnie) – rzutnię do rzutu oszczepem umieszczono w zakolu bieżni, z rozbiegiem wychodzącym na bieżnię. Ostatnie 8m nawierzchni rzutni zaprojektowano jako pogrubione do 20mm. Sektor rzutów znajduje się na przestrzeni trawiastej.
 Trójskok i Skok w dal (2 skocznie z pojedynczym rozbiegiem) – zaprojektowano wspólną skocznię do skoku w dal i trójskoku w zakolu bieżni.
 Skok o tyczce (1 dwukierunkowa skocznia) – skocznia do skoku o tyczce umiejscowiona została w zakolu bieżni, równolegle do skoczni do skoku w dal i trójskoku. Skocznia wyposażona w skrzynię ze stali nierdzewnej zamontowaną w nawierzchni oraz wyposażona w pokrywę umożliwiającą zasłonięcie skrzyni na czas rozgrywania innych konkurencji lekkoatletycznych.
 Skok wzwyż (1 skocznia) – skocznia do skoku wzwyż zlokalizowana zostały w zakolu bieżni. Pas 3m przed zeskocznią zaprojektowano jako pogrubiony do 20mm.
Uwaga:
1. Wykonawca w ramach zamówienia będzie miał bezwzględny obowiązek zabezpieczenia na czas prowadzenia robót bieżni oraz kolidujących innych elementów ( chodników, dojść, ogrodzenia) a w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego uszkodzeń odtworzenia według technologii wykonania danego zakresu. Wszelkie uwagi dotyczące przekazywanego placu budowy zostaną zapisane i udokumentowane fotograficznie w protokole przekazania placu budowy.
2. Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego, przygotuje niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikające z decyzji pozwolenia na budowę (kontynuacja dla kolejnego etapu prac).

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 1838007,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2884000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3191850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2884000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno – Handlowo – Usługowy Sławomir Lisiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 570116793

7.3.3) Ulica: Stróżewo 36

7.3.4) Miejscowość: Chodzież

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- wykonanie oświetlenia stadionu
- wykonanie nawierzchni z trawy sztucznej
„ADA-LIGHT” Sp. z o.o. Budy Kozickie 56,
09-500 Gostynin


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2884000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2467316,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2467316,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2467316,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERSPORT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 140372799

7.3.3) Ulica: Kiersnowskiego 12/20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-161

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne, roboty rozbiórkowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2467316,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.