eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giby › "Zagospodarowanie terenu - budowa placu zabaw z siłownią zewnętrzną w Gibach w ramach małej rewitalizacji"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu – budowa placu zabaw z siłownią zewnętrzną w Gibach w ramach małej rewitalizacji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA GIBY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790999078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: XX

1.5.2.) Miejscowość: Giby

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-506

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 5165 038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.giby.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.giby.ezamawiacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://giby.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie terenu – budowa placu zabaw z siłownią zewnętrzną w Gibach w ramach małej rewitalizacji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff95467d-d4fd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083001/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Zagospodarowanie terenu – budowa placu zabaw z siłownią zewnętrzną w Gibach w ramach małej rewitalizcji”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RegionalneyProgram Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa: VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160269/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: zP.271.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260162,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej, polegające na zagospodarowaniu zdegradowanego terenu zlokalizowanego w Gibach przy Szkole Podstawowej na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 637/2.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty:
W ramach zamówienia należy wykonać nawierzchnię z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce piaskowej wraz z warstwą odsączającą o grubości 5 cm z wypełnieniem spoin wraz z obramowaniem obrzeżami betonowymi 6x20 kolorowymi o długości 172 mb , przygotowanie podłoża (prace ziemne) pod nawierzchnię placu zabaw i siłowni o powierzchni 357 m2, wykonanie nawierzchni placu zabaw i siłowni z płyt gumowych o powierzchni 357 m2, montaż urządzeń zabawowych, montaż urządzeń do ćwiczeń na fundamentach betonowych , stołu betonowego z planszą do gry w szachy oraz obiektów małej architektury takich jak ławki i kosze na odpady wraz z oświetleniem placu 4 lampami parkowymi zasilanymi zestawem fotowoltaicznym 2 kw, który będzie zasilał również tablicę interaktywną oraz kamery monitoringu. Zestaw fotowoltaiczny wyposażony w akumulatory do gromadzenia energii. 2 kamery monitoringu zasilane z zestawu fotowoltaicznego mają być połączone do systemu gminnego oraz wyposażone w rejestrator (serwer). Zakres robót obejmuje wykonanie ogrodzenia terenu przęsłami z siatki z furtką oraz wykonanie pasa zieleni wraz z nasadzeniami roślin.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:

• Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,

• Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ
4. Ogólne wymagania:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót .
2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;

5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, obowiązującymi normami dla placu zabaw i zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną.
6. Za zabezpieczenie robót (oznakowanie na czas prowadzenia robót) – odpowiedzialny jest Wykonawca robót.
7. Do realizacji inwestycji należy stosować wyroby budowlane nadające się do stosowania przy wykonaniu robót budowlanych.
8. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót Polskich norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w przedmiarze robót/ opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując przedmiar robót/opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w przedmiarze zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w przedmiarze robót/ opisie przedmiotu zamówienia.
9. Rozwiązanie równoważne winno mieć nie gorsze parametry techniczne jak rozwiązania wykazane w przedmiarze robót/ opisie przedmiotu zamówienia użyte przez Zamawiającego.
10. Pod pojęciem „parametry” rozumie się m.in. funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
11. Proponowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne będą w równoważnym stopniu spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówieni.
12. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach, Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z przedmiarem robót/ opisem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262210-6 - Fundamentowanie

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novum Spółka z o.o. spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451847179

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 1

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.