eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytkowo › Zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych: tworzywa sztuczne z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, niezamieszka³ych i z PSZOK z terenu Gminy Rokietnica

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-05-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych: tworzywa sztuczne z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, niezamieszka³ych i z PSZOK z terenu Gminy Rokietnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Us³ug Komunalnych Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630808987

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Topolowa 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: 618145743

1.5.8.) Numer faksu: 61814838

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.puk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych: tworzywa sztuczne z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, niezamieszka³ych i z PSZOK z terenu Gminy Rokietnica

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1ed59646-fb9b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00234452

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów (pliki mo¿na spakowaæ zgodnie z pkt 8) przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
6. Komunikacja poprzez „Wy¶lij wiadomo¶æ” umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB.
7. W przypadku wiêkszych plików zaleca siê skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dostêpnej na platformazakupowa.pl.
8. Czas wy¶wietlany na platformazakupowa.pl synchronizuje siê automatycznie z serwerem G³ównego Urzêdu Miar.
9. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: PUK Sp. z o.o. w Bytkowie Administrator);
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@puk.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów gminy i zwi±zków miêdzygminnych oraz urzêdów obs³uguj±cych te organy i zwi±zki;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi zagospodarowania odpadów z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 i 20 01 39 w szacunkowej ilo¶ci oko³o 640 Mg (odpady o kodzie 15 01 02 w ilo¶ci do 620 Mg natomiast odpady o kodzie 20 01 39 w ilo¶ci do 20 Mg) w okresie obowi±zywania umowy, zebranych w ¿ó³tym worku w ramach prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych pochodz±cych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, niezamieszka³ych oraz przyjêtych luzem w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Rokietnica.
2. Odpady z tworzyw sztucznych - nale¿y przez to rozumieæ odpady, o których mowa w §4 ust. 4 Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegó³owego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017 r. poz. 19); tj.: butelki plastikowe, nakrêtki, kapsle i zakrêtki od s³oików i butelek, plastikowe opakowania, torebki i worki foliowe, puszki po konserwach, aluminiowe puszki po napojach, opakowania wielomateria³owe (kartony po mleku i sokach).
3. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przyjmowania odpadów komunalnych selektywnie zebranych, dostarczonych przez podmiot wskazany przez Zamawiaj±cego w sposób ci±g³y i nieprzerwany, w godzinach pracy Wykonawcy.
4. Proces realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) zagospodarowanie dostarczonych przez Zamawiaj±cego tworzyw sztucznych. Odpady podlegaj±ce zagospodarowaniu winny zostaæ zagospodarowane wy³±cznie w instalacji w rozumieniu art. 30 ustawy o odpadach, któr± dysponuje Wykonawca, dalej zwana „Instalacj±”;
b) realizacjê obowi±zków ewidencyjnych, sprawozdawczych i informacyjnych przez Wykonawcê.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ofert: Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy który uzyska najwiêksz± liczbê punktów na podstawie
nastêpuj±cych wska¼ników:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt eksploatacji zamówienia zwi±zany z dojazdem do miejsca Instalacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie
 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:  wpisu do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, wprowadzaj±cych produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.jedn. Dz.U. z 2021r. poz. 779);
 aktualnego zezwolenia na zbieranie lub/i przetwarzanie tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 i 20 01 39, zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.jedn.Dz. U. z 2021r. poz. 779).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

- Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
-O¶wiadczenie wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (je¿eli dotyczy)
- Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)
- dokument potwierdzaj±cy wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci - 5.000 z³. (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Pzp.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego: Nr rachunku Bank Zachodni WBK Nr rachunku: WBK 73 1090 2590 0000 0001 3126 8492 z dopiskiem „ Wadium tworzywa sztuczne”.
6. Za datê wniesienia wadium uznaje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dokona sprawdzenia czasu wp³ywu wadium na swoje konto.
7. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w razie sk³adania gwarancji lub porêczeñ jako wadium przetargowego;
a) Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania wraz z ofert± orygina³u gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do ich wystawienia tj. Wystawcê dokumentu,
b) gwarancje oraz porêczenia musz± mieæ datê pocz±tkow± wa¿no¶ci równ± co najmniej ostatecznemu terminowi sk³adania ofert, a datê koñcow± wa¿no¶ci up³ywaj±c± najwcze¶niej w ostatnim dniu zwi±zania ofert±,
c) gwarancje oraz porêczenia musz± obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium okre¶lone w ustawie Pzp.
d) gwarancje oraz porêczenia powinny byæ wystawione na Zamawiaj±cego (PUK Sp. z o.o.), z ich tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium.
e) gwarancje oraz porêczenia musz± okre¶laæ bezwarunkowe i nieodwo³alne prawo Zamawiaj±cego do ich realizacji, na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego.
f) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
g) zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP.
Uwaga.
Wniesienie wadium w porêczeniach lub gwarancjach powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. Orygina³u dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcê.
Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców odrêbnie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust.2, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wyboru przez Zamawiaj±cego oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Wykonawcy zobowi±zani bêd± do przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców przed podpisaniem umowy na realizacjê zamówienia.
6. Do oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawca do³±cza pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne s± w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej.
2. Dopuszcza siê istotne zmiany umowy w przypadku konieczno¶ci:
• wprowadzenia podwykonawcy;
• gdy zaistnieje niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z dokumentacj± przetargow±;
• zmiany terminu lub zakresu wykonania umowy z uwagi na:
- dodatkowe obowi±zki zwi±zane z wykonywanym przedmiotem zamówienia na³o¿one na Wykonawcê, a wynikaj±ce ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporz±dzeñ;
- zwiêkszenia zakresu us³ug przez Zamawiaj±cego w tym: zlecenia dodatkowych us³ug.
3. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy obowi±zana jest pisemnie uzasadniæ i udokumentowaæ istnienie przes³anki tej zmiany. Zwiêkszenie wynagrodzenia mo¿e nast±piæ ³±cznie pod warunkiem nie budz±cego w±tpliwo¶ci wykazania przez Wykonawcê ró¿nicy w kosztach, wynikaj±cych z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 2.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puk bytkowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest do przed³o¿enia:
a) wpisu do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, wprowadzaj±cych produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.jedn. Dz.U. z 2021r. poz. 779);
b) aktualnego zezwolenia na zbieranie lub/i przetwarzanie tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 i 20 01 39, zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.jedn.Dz. U. z 2021r. poz. 779).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.