eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Błotnica › Modernizacja sali gimnastycznej oraz zaplecza w Szkole w Starej Błotnicy



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej oraz zaplecza w Szkole w Starej Błotnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46

1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 77 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-721cfab0-de8d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali gimnastycznej oraz zaplecza w Szkole w Starej Błotnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-721cfab0-de8d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044732/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja sali gimnastycznej oraz zaplecza w Szkole w Starej Błotnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182950

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest:
1.Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja sali gimnastycznej oraz zaplecza w Szkole w Starej Błotnicy na działkach ewidencyjnych nr 137/2, 135/5 oraz 134/4obręb Błotnica Stara.
2.Opis techniczny:
Modernizacja sali gimnastycznej oraz zaplecza polega na wykonaniu malowania ścian ,sufitów, wymianie okładzin w pom. WC oraz natrysków jak również wymianie podłóg w pom. Nauczyciela WF, magazynie sprzętu oraz na antresoli jak również ocyklinowaniu i polakierowaniu podłogi z parkietu w sali gimnastycznej oraz wymianie balustrady na antresoli.
W pozostałych pomieszczeniach tj. szatniach, przedsionkach i korytarzu istniejące podłogi z tarketu pozostają. Należy również wymienić wszystkie drzwi drewniane do tych pomieszczeń.
Istniejące grzejniki żeliwne oraz blaszane w sali gimnastycznej należy wymienić na grzejniki stalowe typu „Purmo” Każdy grzejnik winien posiadać osłonę wykonaną z płyty laminowanej z wyciętymi okrągłymi otworami. Osłona powinna posiadać wszystkie rogi zaokrąglone jak na istniejącym holu w szkole. W pom. natrysków zaprojektowano cztery kabiny natryskowe z laminatu kompaktowego HPL. Grubość płyt HPL przyjęto 12 mm. Kabiny wysokość 201 cm prześwit nad podłogą 17 cm, głębokość 90 cm, szerokość 95 cm. Drzwi do kabin zamykane. Płyty ścienne HPL mocowane do profili aluminiowych.
W natryskach i WC należy Wymienić umywalki i kompakty oraz baterie umywalkowe i natryskowe Jak również okładziny ścian i podłogi z płytek ceramicznych.
Montaż balustrady na antresoli wykonany ze stali chromoniklowej góra i dół Φ 50mm wypełnione prętami 20x20 mm w rozstawie co 12 cm osiowo. Wysokość balustrady 1,10 m od podłogi słupki Φ 50mm w rozstawie ok. 2,0 m.
Co 5,85m słupek mocowany dołem do podłogi i górą do dźwigarów stalowych dachowych jak przy istniejącej balustradzie.
W piwnicy jako zaplecza dla sali gimnastycznej należy wymienić podłogę z tworzywa na płytki ceramiczne drewnopodobne antypoślizgowe wcześniej wykonując izolację z dwóch warstw papy termozgrzewalnej oraz warstwy dociskowej z betonu gr. 6,5 cm zbrojonej siatkami stalowymi o oczkach 15x15 cm z drutu gr. 4 mm.
Na ścianach należy skuć zagrzybiony tynk wykonać odgrzybianie a następnie iniekcje krystaliczną jako izolację poziomą. Po wykonaniu tych robót należy wykonać tynk renowacyjny.
W magazynie przy pomieszczeniu zaplecza sali gimnastycznej zamontować drzwi drewniane, ściany i sufity pomalować farbą lateksową.
Wyposażenie sali gimnastycznej wykonać zgodnie z przedmiarem.
Drabinki gimnastyczne należy zamontować na ścianie z oknami.
Modernizacja sali gimnastycznej oraz zaplecza polegać będzie również na udrożnieniu i naprawie drenażu opaskowego wraz ze studzienkami kanalizacyjnymi oraz wymiana urządzeń i pomp przy sali gimnastycznej.
3. Modernizację sali należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z przedmiarem robót, stanowiący załącznik do SWZ oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
4. Przedmiar robót szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek.
5. Wykonawca powinien uwzględnić roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia nieujęte w przedmiarze, które nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.

6. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na placu budowy, będących przedmiotem zamówienia i złożenia oświadczenia – załącznik nr 4. Ryzyko nie dopełnienia tego obowiązku obciąży Wykonawcę. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości czy rozbieżności co do opisu przedmiotu zamówienia, pojawiających się zarówno na etapie postępowania przetargowego jaki i w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać je Zamawiającemu na piśmie.
Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej na 28.04.2023 w godzinach 13:00- 15;00 w Publicznej Szkole Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Starej Błotnicy, Stara Błotnica 49, 26-806 Stara Błotnica.
7.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i zawiera się w cenie. Miejsce, na którym prowadzone będę prace Wykonawca będzie musiał zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich.
8.Wykonawca zabezpiecza teren mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, Wykonawca w trakcie wykonywania zadania ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego miejsca do modernizacji. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z modernizacją (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika).
9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
10.Przedmiar robót i wyposażenia stanowi załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
11.Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym.
12. Modernizowany obiekt jest placówką edukacyjną i w taki sposób będzie użytkowany, w związku z czym harmonogram prac musi być dostosowany w taki sposób aby nie zakłócał funkcjonowania szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 746000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano- Usługowa "WIATROBUD II" Paweł Wiatrak, Przemysław Wiatrak S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 948-260-25-57

7.3.3) Ulica: Limanowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.