Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225008/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00232488/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-14
- 2021/BZP 00261374/01 - Wynik z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Organizacja wyjazdu szkoleniowego o charakterze szkoły dla rodziców dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie - wyjazd nad morze"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 70-323
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.7.) Numer telefonu: 91 48 57 528
1.4.8.) Numer faksu: 91 49 57 603
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna Gminy Miasto Szczecin
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234250
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00225008/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.10. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert Przed zmianą:
Po zmianie:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
40
Po zmianie:
30,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
wykorzystanie do posiłków herbaty pochodzącej z produkcji spelniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu lub inne równoważne standardy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
10,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1) Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, wraz z informacją o doświadczeniu wskazanych do realizacji zamówienia osób.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2).
4) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
5) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
6) Oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Po zmianie:
1) Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, wraz z informacją o doświadczeniu wskazanych do realizacji zamówienia osób.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2).
4) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
5) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
6) Oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
6a)oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert na załączniki nr 1 doSWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno oświadczenie
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-20 10:00
Po zmianie:
2021-10-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-20 12:00
Po zmianie:
2021-10-22 12:00
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Ochrona obiektów Uniwersytetu Szczecińskiego w systemie monitoringu antynapadowego, antywłamaniowego
- KOŃCÓWKI DO PIPET
- Zapewnienie pobytu i wyżywienia dla uczestników sportowych obozów w miesiącu sierpniu 2024 r.
- TP-21/24 Dostawa środków wzmacniających kontrast w badaniu metodą rezonansu magnetycznego i tomografii komputerowej.
- Najem długoterminowy wraz z usługą serwisową i ubezpieczeniową fabrycznie nowego samochodu elektrycznego osobowego klasy C według klasyfikacji SAMAR W.01 z 2024 roku na okres 36 miesięcy
- ZGN.26-24/13 Wynajem drewnianych domków handlowych na potrzeby The Tall Ships Races Szczecin 2024
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- "Organizacja szkoleń w ramach Projektu "Wzmocnienie potencjału ZIT w MOF Poznania" dofinansowanego z Funduszy Europejskich dla Wielkopolski 2021-2027"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dotyczących funkcjonowania biogazowni rolniczych dla uczniów szkół rolniczych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.