Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00094051/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, sieciowego, serwera, przełącznika sieciowego oraz oprogramowania na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390624793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sejmowa 5A
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767232225
1.5.8.) Numer faksu: 767232900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwsz.legnica.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pwsz.legnica.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pwsz.legnica.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, sieciowego, serwera, przełącznika sieciowego oraz oprogramowania na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e425f8d7-d4cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027936/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i montaż serwera, przełącznika sieciowego oraz oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094051/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.262-07/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 679390,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159133,82 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, sieciowego oraz oprogramowania;4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30232110-8 - Drukarki laserowe
30233132-5 - Napędy dyskowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
33735000-1 - Gogle
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
4.5.5.) Wartość części: 455000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż serwera, przełącznika sieciowego oraz oprogramowania4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48518000-2 - Pakiety oprogramowania emulującego
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
51611000-8 - Usługi instalowania komputerów
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 224390 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558531,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558531,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558531,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880022713
7.3.3) Ulica: Podwale 75
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-449
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558531,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287518,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287518,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287518,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990022713
7.3.3) Ulica: Podwale 75
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-449
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287518,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Modernizacja nawierzchni podwórza pomiędzy ulicami Traugutta, Roosevelta i Chłapowskiego
- Konserwacja i restauracja kamiennych schodów wraz z detalem kamiennym prowadzących do budynku Teatru Modrzejewskiej
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, monitorów, telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.