eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokiciny › Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 716



Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 716

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rokiciny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tomaszowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Rokiciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-221

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rokiciny.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26b8a42a-c02d-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 716

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26b8a42a-c02d-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038240/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 716

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087241

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIK.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7401758,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 716”.
4.2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej wraz z przepompowniami, niezbędnymi urządzeniami i infrastrukturą w części miejscowości Nowe Chrusty, w części miejscowości Pogorzałe Ługi, w części miejscowości Mikołajów i w części miejscowości Stefanów, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 716. W ramach zadania wykonane zostaną przyłącza kanalizacyjne na odcinku od kanału do granicy posesji wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg i poboczy
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 3 do SWZ opisujący zakres przedmiotu zamówienia na który składają się:
a) Projekt techniczny, projekt zagospodarowania terenu,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót (SST),
c) Przedmiar robót,
d) Projekt czasowej organizacji ruchu
Zadanie obejmuje:
a) wykonanie rurociągu techniką wykopową i bezwykopową – przewiert sterowany.
b) organizację zaplecza i placu budowy,
c) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, odtworzenia na koszt własny znaków geodezyjnych w przypadku naruszenia,
d) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz poniesienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego,
e) uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego w miejscach przebiegu inwestycji,
f) zajęcie pasa drogowego,
g) oczyszczenie nawierzchni dróg przyległych i sąsiednich do placu budowy, z wszelkich nieczystości związanych z prowadzoną budową, a szczególnie ziemi lub błota,
h) naprawę szkód powstałych w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości,
i) segregowanie, składowanie, unieszkodliwianie odpadów oraz gruzu budowlanego, ich wywozu i opłat za czas ich składowania (opłaty wynikające z przepisów wykonawczych do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach Dz.U.2023.1587 t.j. z dnia 2023.08.10),
j) przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów przewidywanych warunkami technicznymi wykonania odbioru robót budowlano-montażowych oraz instalacyjnych,
k) komory dla przewiertów sterowanych oraz komory na przyłączach – przeprowadzić całkowitą wymianę gruntu, dokonać zagęszczania warstwowego oraz przedstawić wyniki badań z wskaźnika zagęszczenia gruntu dla każdej wykonanej komory,
l) wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej,
m) dokonanie czynności odbioru w PINB w Tomaszowie Mazowieckim oraz WINB w Łodzi i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
n) Zapewnienia serwisowe obiektów przez cały okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zakończyło się unieważnieniem, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9730394,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9730394,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.