Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00163009/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00177534/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00234315/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00234049/02 - Wynik z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zmiana nawierzchni dróg osiedlowych zlokalizowanych w granicach działki nr 353/20 obrębu nr 11 Sątopy, gmina Bisztynek”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISZTYNEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Bisztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bisztynek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bisztynek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5009081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zmiana nawierzchni dróg osiedlowych zlokalizowanych w granicach działki nr 353/20 obrębu nr 11 Sątopy, gmina Bisztynek”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3d83359-073c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003392/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zmiana nawierzchni dróg osiedlowych zlokalizowanych w granicach działki nr 353/20 obręb nr 11 Sątopy gmina Bisztynek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163009/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMP.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310512,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zadanie pn.: „Zmiana nawierzchni dróg osiedlowych zlokalizowanych w granicach działki nr 353/20 obrębu nr 11 Sątopy, gmina Bisztynek” polegające na doprowadzeniu do należytego stanu technicznego trzech ciągów komunikacyjnych w miejscowości Sątopy Samulewo.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) rozbiórkę nawierzchni betonowych z trylinki i płyt betonowych na całej powierzchni wraz z krawężnikami betonowymi – tę część zadania wykona Zamawiający we własnym zakresie wraz z transportem, przed rozpoczęciem robót przez Wykonawcę,
2) wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 2 298,54 m2 wraz z krawężnikami drogowymi - dł. 1 168,00 mb na ławie betonowej,
3) konstrukcję nawierzchni dróg wewnętrznych :
- kostka brukowa betonowa polbruk szara gr. 8 cm
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 5 cm.
- podbudowa z mieszanki 0/31,5 niezwiązanej z kruszywem stab. mech. C 50/30 gr. 15
- warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego gr 15 cm.
4) obsługę geodezyjną.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentami postępowania, w szczególności: niniejszą SWZ, przedmiarem robót, który należy traktować pomocniczo, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami, aprobatami technicznymi.
4. Stan istniejący drogi :
1) Obecnie istniejąca nawierzchnia przedmiotowych trzech odcinków dróg osiedlowych stanowi nawierzchnię betonową z trylinki i płyt drogowych w krawężnikach betonowych. Przedmiotowe drogi są drogami klasy D (dojazdowe).
2) Odwodnienie korpusu dróg wewnętrznych pozostaje bez zmian i odbywa się na przyległy teren poprzez nadanie jezdni odpowiednich spadków poprzecznych.
3) Na obszarze objętym inwestycją nie występują przepusty drogowe.
5. Pozyskane w trakcie robót materiały rozbiórkowe, nadające się do ponownego wykorzystania należy wywieźć na składowisko wskazane przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do takiego zorganizowania dostaw materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zapewnić nieprzerwalne prowadzenie robót budowlanych, w tym terminową realizację zadania. W związku z powyższym wszelkie zakłócenia w prowadzeniu robót budowlanych, w tym brak możliwości realizacji zadania w umownym terminie, wynikające z zakłóceń w dostawie materiałów, urządzeń i sprzętu, nie będą stanowiły podstawy do zmiany (przedłużenia) terminu realizacji umowy.
7. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań.
8. Zamawiający wymaga, by okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty w zakresie jakości zastosowanych materiałów oraz techniki wykonania robót na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy. Termin gwarancji liczony jest od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381929,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494816,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381929,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarskie i Budowlane Waldemar Komsta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431811014
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 6
7.3.4) Miejscowość: Bisztynek
7.3.5) Kod pocztowy: 11-230
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WALDEMAR KOMSTA - USŁUGI BRUKARSKIE I BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
WALDEMAR KOMSTA - USŁUGI BRUKARSKIE I BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381929,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI BISZTYNEK
więcej: przetargi BISZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- Budowa infrastruktury rekreacyjnej w Gminie Deszczno
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 259/1 w miejscowości Włóki"
- Bezpieczne przejścia na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji projektów Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego, Edycja 2023/2024, w systemie zaprojektuj i wybuduj - 2 części
- Przebudowa drogi gminnej w m. Nieborów, ul. Północna
- "Układanie płyt drogowych typu YOMB na drogach gruntowych Miasta Rumi w roku 2024."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.