Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00095467/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni chodników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie polegający na przełożeniu istniejących nawierzchni chodników w podziale na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.ketrzyn@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,155472,bfcf942d8af041e8e9e670f3d360fe02.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni chodników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie polegający na przełożeniu istniejących nawierzchni chodników w podziale na 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e439645-c3f3-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035371/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remonty chodników na terenie RDW Kętrzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/RDW.K/TP-2.1/3220/39/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160341,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Remont nawierzchni chodników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie polegający na przełożeniu istniejących nawierzchni chodników na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Kętrzynie.2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiącą integralną część SWZ.
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają KOSZTORYSY OFERTOWE odrębnie dla każdej części zamówienia – stanowiące integralną część SWZ.
4. W okresie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi) w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia.
5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
6. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.); ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.) i ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 37800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Remont nawierzchni chodników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie polegający na przełożeniu istniejących nawierzchni chodników na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Sędławkach.2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiącą integralną część SWZ.
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają KOSZTORYSY OFERTOWE odrębnie dla każdej części zamówienia – stanowiące integralną część SWZ.
4. W okresie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi) w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia.
5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
6. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.); ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.) i ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 35100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Remont nawierzchni chodników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie polegający na przełożeniu istniejących nawierzchni chodników na terenie Obwodu Drogowego nr 3 w Biskupcu.2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiącą integralną część SWZ.
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają KOSZTORYSY OFERTOWE odrębnie dla każdej części zamówienia – stanowiące integralną część SWZ.
4. W okresie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi) w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia.
5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
6. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.); ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.) i ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 35100,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Remont nawierzchni chodników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie polegający na przełożeniu istniejących nawierzchni chodników na terenie Obwodu Drogowego nr 4 w Mrągowie.2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiącą integralną część SWZ.
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają KOSZTORYSY OFERTOWE odrębnie dla każdej części zamówienia – stanowiące integralną część SWZ.
4. W okresie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi) w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia.
5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
6. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.); ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.) i ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 37800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Remont chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 609 w msc. Ukta2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiącą integralną część SWZ.
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają KOSZTORYSY OFERTOWE odrębnie dla każdej części zamówienia – stanowiące integralną część SWZ.
4. W okresie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi) w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia.
5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
6. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.); ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.) i ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 14541,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na Część Nr 1 wybrano w dniu 27.02.2024 r. jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy: Szymo - Bud Jarosław Bałazy, Szablak 14, 18-414 Nowogród.
W dniu 28.02.2024 r. wyznaczono Wykonawcy termin podpisania umowy na dzień 05.03.2024 r.
W dniu 03.03.2024 r. (data wpływu do Zamawiającego 04.03.2024 r.) Wykonawca Szymo - Bud Jarosław Bałazy, Szablak 14, 18-414 Nowogród poinformował Zamawiającego pisemnie o odstąpieniu od podpisania umowy na Część Nr 1.
Kolejna oferta najwyżej oceniona przez Zamawiającego została złożona przez Firmę Huros Sp. z o.o., ul. Ludwika Rydygiera 1/7, 13-200 Działdowo z ceną brutto 50 799,00 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę 46 494,00 PLN brutto, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części Nr 1.
Oferta złożona przez Firmę Huros Sp. z o.o., ul. Ludwika Rydygiera 1/7, 13-200 Działdowo przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.
Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny drugiej oferty i zapewnienia środków pozwalających na zrealizowanie zamówienia.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na Część Nr 2 wybrano w dniu 27.02.2024 r. jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy: Szymo - Bud Jarosław Bałazy, Szablak 14, 18-414 Nowogród.
W dniu 28.02.2024 r. wyznaczono Wykonawcy termin podpisania umowy na dzień 05.03.2024 r.
W dniu 03.03.2024 r. (data wpływu do Zamawiającego 04.03.2024 r.) Wykonawca Szymo - Bud Jarosław Bałazy, Szablak 14, 18-414 Nowogród poinformował Zamawiającego pisemnie o odstąpieniu od podpisania umowy na Część Nr 2.
Kolejna oferta najwyżej oceniona przez Zamawiającego została złożona przez Firmę Huros Sp. z o.o., ul. Ludwika Rydygiera 1/7, 13-200 Działdowo z ceną brutto 48 462,00 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę 43 173,00 PLN brutto, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części Nr 2.
Oferta złożona przez Firmę Huros Sp. z o.o., ul. Ludwika Rydygiera 1/7, 13-200 Działdowo przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.
Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny drugiej oferty i zapewnienia środków pozwalających na zrealizowanie zamówienia.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na Część Nr 3 wybrano w dniu 27.02.2024 r. jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy: Szymo - Bud Jarosław Bałazy, Szablak 14, 18-414 Nowogród.
W dniu 28.02.2024 r. wyznaczono Wykonawcy termin podpisania umowy na dzień 05.03.2024 r.
W dniu 03.03.2024 r. (data wpływu do Zamawiającego 04.03.2024 r.) Wykonawca Szymo - Bud Jarosław Bałazy, Szablak 14, 18-414 Nowogród poinformował Zamawiającego pisemnie o odstąpieniu od podpisania umowy na Część Nr 3.
Kolejna oferta najwyżej oceniona przez Zamawiającego została złożona przez Firmę Huros Sp. z o.o., ul. Ludwika Rydygiera 1/7, 13-200 Działdowo z ceną brutto 48 462,00 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę 43 173,00 PLN brutto, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części Nr 3.
Oferta złożona przez Firmę Huros Sp. z o.o., ul. Ludwika Rydygiera 1/7, 13-200 Działdowo przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.
Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny drugiej oferty i zapewnienia środków pozwalających na zrealizowanie zamówienia.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na Część Nr 4 wybrano w dniu 27.02.2024 r. jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy: Szymo - Bud Jarosław Bałazy, Szablak 14, 18-414 Nowogród.
W dniu 28.02.2024 r. wyznaczono Wykonawcy termin podpisania umowy na dzień 05.03.2024 r.
W dniu 03.03.2024 r. (data wpływu do Zamawiającego 04.03.2024 r.) Wykonawca Szymo - Bud Jarosław Bałazy, Szablak 14, 18-414 Nowogród poinformował Zamawiającego pisemnie o odstąpieniu od podpisania umowy na Część Nr 4.
Kolejna oferta najwyżej oceniona przez Zamawiającego została złożona przez Firmę Huros Sp. z o.o., ul. Ludwika Rydygiera 1/7, 13-200 Działdowo z ceną brutto 50 799,00 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę 46 494,00 PLN brutto, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części Nr 4.
Oferta złożona przez Firmę Huros Sp. z o.o., ul. Ludwika Rydygiera 1/7, 13-200 Działdowo przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.
Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny drugiej oferty i zapewnienia środków pozwalających na zrealizowanie zamówienia.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na Część Nr 5 wybrano w dniu 27.02.2024 r. jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy: Szymo - Bud Jarosław Bałazy, Szablak 14, 18-414 Nowogród.
W dniu 28.02.2024 r. wyznaczono Wykonawcy termin podpisania umowy na dzień 05.03.2024 r.
W dniu 03.03.2024 r. (data wpływu do Zamawiającego 04.03.2024 r.) Wykonawca Szymo - Bud Jarosław Bałazy, Szablak 14, 18-414 Nowogród poinformował Zamawiającego pisemnie o odstąpieniu od podpisania umowy na Część Nr 5.
Kolejna oferta najwyżej oceniona przez Zamawiającego została złożona przez Firmę Huros Sp. z o.o., ul. Ludwika Rydygiera 1/7, 13-200 Działdowo z ceną brutto 28 069,22 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę 17 886,27 PLN brutto, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części Nr 5.
Oferta złożona przez Firmę Huros Sp. z o.o., ul. Ludwika Rydygiera 1/7, 13-200 Działdowo przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.
Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny drugiej oferty i zapewnienia środków pozwalających na zrealizowanie zamówienia.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie przyłącza do sieci światłowodowej do budynków: Biblioteki nr 12 w Olsztynie, ZDZiT przy ul. Dąbrowszczaków w Olsztynie, Żłobka nr 3 w Olsztynie według posiadanych projektów
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- Pieczywo i jaja kurze na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Zakup i dostawa samochodu typu Bus-pasażerski
- Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci cukierków promocyjnych w spersonalizowanych opakowaniach.
- Produkcja spotu i skrótu spotu promującego województwo warmińsko-mazurskie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i ocieplenie hali sportowej wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej w Rościszewie
- Wykonanie ciągów komunikacyjnych, oświetlenia budynku i rewaloryzacja parku w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd.
- Modernizacja, przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Księżpol
- Przebudowa dróg gminnych w Łapajówce, Siennowie, Maćkówce, Zarzeczu i Pełnatyczach w formule zaprojektuj-wybuduj - powtórzone
- "Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2911E od końca istniejącej do stacji paliw przy ul. Rokicińskiej, gmina Andrespol"
- "Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Łukowica w 2024r."
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.