eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Budowa infrastruktury drogowej i technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejów - etap III



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury drogowej i technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejów - etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jędrzejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009774

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 33a

1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 38 610 10

1.5.8.) Numer faksu: +48 41 386 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umjedrzejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjedrzejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminajedrzejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury drogowej i technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejów - etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c7412c3-d690-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044456/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa infrastruktury drogowej i technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejów – etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165131/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4958551,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury drogowej i technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejów - etap III w oparciu o działanie inwestycyjne w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej, a następnie na jej podstawie na wybudowaniu drogi o długości 800 mb wraz z infrastrukturą techniczną.
Przedmiot zamówienia jest objęty dofinansowaniem z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla którego Jednostką dofinansowującą jest Prezes Rady Ministrów za pośrednictwem Banku Gospodarstwa Krajowego.
2. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę:
a) układu komunikacyjnego wraz z niezbędną niwelacją terenu i urządzeniem terenów zielonych wzdłuż budowanej drogi,
b) sieci kanalizacji deszczowej,
c) sieci wodociągowej,
d) sieci kanalizacji sanitarnej,
e) sieci elektroenergetycznej – oświetlenia ulicznego z lampami LED,
f) kanału technologicznego.
Szczegółowy zakres realizacji powyższych prac planowany jest w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany w skrócie PFU) dla inwestycji pn.: „Budowa infrastruktury drogowej i technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejów - etap III”, na działkach położonych w Jędrzejowie – będący załącznikiem nr 9 do SWZ.
Uwaga! Zakres obejmuje jedynie wykonanie prac opisanych w PFU jako ETAP I, tj. wykonanie infrastruktury drogowej i technicznej we wschodniej i północnej części inwestycji (drogi oznaczone w planie zagospodarowania przestrzennego symbolami 10 KDL i 04 KDL), na które składa się:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, obejmującej:
- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem wszelkich opinii, map, oświadczeń, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji niezbędnych do zaprojektowania i zrealizowania inwestycji, w tym pozyskanie ewentualnych niezbędnych zmian, aktualizacji lub aneksów w wydanych na etapie opracowywania PFU dokumentach, tj. warunkach technicznych, mapie do celów projektowych,
- wykonanie zgodnie z wymogami aktualnie obowiązujących przepisów prawa, projektu budowlanego w ilości odpowiedniej do trybu uzyskiwania zgody na realizację zadania wraz z uzyskaniem tej zgody w formie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę,
- dostarczenie Zamawiającemu wykonanej dokumentacji w sposób szczegółowo wskazany w PFU (w formie papierowej i elektronicznej). Jednocześnie Wykonawca po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej i uzyskaniu pozwolenia na budowę przedkłada dokumentację Zamawiającemu i za pisemnym potwierdzeniem rozpoczyna etap realizacji robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową,
- pełnienie nadzoru autorskiego w okresie trwania robót i w terminach odbiorów tych robót.
b) wybudowanie drogi wraz z infrastrukturą techniczną,
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
d) dokonanie, w imieniu Zamawiającego, wszystkich wymaganych na dzień zakończenia robót czynności administracyjnych niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa budowlanego oraz przedłożenie Zamawiającemu uzyskanego pozwolenia (decyzji).
Zatem dla inwestycji objętej przedmiotem zamówienia należy zaprojektować i wykonać przede wszystkim następujące roboty:
1) budowę drogi lokalnej o długości 800 mb, tj. 10 KDL o długości 251,17 m i 04 KDL o długości 548,83 m - opisaną w PFU jako ETAP I wraz ze skrzyżowaniami i zjazdami z kostki betonowej,
2) wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg,
3) budowę jednostronnego chodnika z kostki betonowej dla pieszych oraz wykonanie terenów zielonych i poboczy gruntowych wzdłuż budowanej drogi,
4) budowę sieci kanalizacji deszczowej,
5) budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej,
6) budowę oświetlenia ulicznego,
7) budowę kanału technologicznego,
8) wprowadzenie stałej organizacji ruchu – wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
9) wycinkę drzew i zakrzaczeń kolidujących z robotami budowlanymi,
10) wykonanie wszelkich robót koniecznych do podłączenia budowanej drogi do istniejącego układu komunikacyjnego,
11) wykonanie wszelkich innych robót, jakie okażą się niezbędne do zaprojektowania i zrealizowania inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7189221,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7189221,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7189221,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych TOMBET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562331478

7.3.4) Miejscowość: Korytnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-305

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7189221,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.