Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00165131/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury drogowej i technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejów - etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jędrzejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 33a
1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 38 610 10
1.5.8.) Numer faksu: +48 41 386 12 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umjedrzejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjedrzejow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminajedrzejow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury drogowej i technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejów - etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c7412c3-d690-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044456/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa infrastruktury drogowej i technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejów – etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165131/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4958551,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury drogowej i technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejów - etap III w oparciu o działanie inwestycyjne w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej, a następnie na jej podstawie na wybudowaniu drogi o długości 800 mb wraz z infrastrukturą techniczną.
Przedmiot zamówienia jest objęty dofinansowaniem z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla którego Jednostką dofinansowującą jest Prezes Rady Ministrów za pośrednictwem Banku Gospodarstwa Krajowego.
2. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę:
a) układu komunikacyjnego wraz z niezbędną niwelacją terenu i urządzeniem terenów zielonych wzdłuż budowanej drogi,
b) sieci kanalizacji deszczowej,
c) sieci wodociągowej,
d) sieci kanalizacji sanitarnej,
e) sieci elektroenergetycznej – oświetlenia ulicznego z lampami LED,
f) kanału technologicznego.
Szczegółowy zakres realizacji powyższych prac planowany jest w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany w skrócie PFU) dla inwestycji pn.: „Budowa infrastruktury drogowej i technicznej pod przyszłe tereny inwestycyjne w południowej części miasta Jędrzejów - etap III”, na działkach położonych w Jędrzejowie – będący załącznikiem nr 9 do SWZ.
Uwaga! Zakres obejmuje jedynie wykonanie prac opisanych w PFU jako ETAP I, tj. wykonanie infrastruktury drogowej i technicznej we wschodniej i północnej części inwestycji (drogi oznaczone w planie zagospodarowania przestrzennego symbolami 10 KDL i 04 KDL), na które składa się:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, obejmującej:
- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem wszelkich opinii, map, oświadczeń, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji niezbędnych do zaprojektowania i zrealizowania inwestycji, w tym pozyskanie ewentualnych niezbędnych zmian, aktualizacji lub aneksów w wydanych na etapie opracowywania PFU dokumentach, tj. warunkach technicznych, mapie do celów projektowych,
- wykonanie zgodnie z wymogami aktualnie obowiązujących przepisów prawa, projektu budowlanego w ilości odpowiedniej do trybu uzyskiwania zgody na realizację zadania wraz z uzyskaniem tej zgody w formie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę,
- dostarczenie Zamawiającemu wykonanej dokumentacji w sposób szczegółowo wskazany w PFU (w formie papierowej i elektronicznej). Jednocześnie Wykonawca po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej i uzyskaniu pozwolenia na budowę przedkłada dokumentację Zamawiającemu i za pisemnym potwierdzeniem rozpoczyna etap realizacji robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową,
- pełnienie nadzoru autorskiego w okresie trwania robót i w terminach odbiorów tych robót.
b) wybudowanie drogi wraz z infrastrukturą techniczną,
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
d) dokonanie, w imieniu Zamawiającego, wszystkich wymaganych na dzień zakończenia robót czynności administracyjnych niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa budowlanego oraz przedłożenie Zamawiającemu uzyskanego pozwolenia (decyzji).
Zatem dla inwestycji objętej przedmiotem zamówienia należy zaprojektować i wykonać przede wszystkim następujące roboty:
1) budowę drogi lokalnej o długości 800 mb, tj. 10 KDL o długości 251,17 m i 04 KDL o długości 548,83 m - opisaną w PFU jako ETAP I wraz ze skrzyżowaniami i zjazdami z kostki betonowej,
2) wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg,
3) budowę jednostronnego chodnika z kostki betonowej dla pieszych oraz wykonanie terenów zielonych i poboczy gruntowych wzdłuż budowanej drogi,
4) budowę sieci kanalizacji deszczowej,
5) budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej,
6) budowę oświetlenia ulicznego,
7) budowę kanału technologicznego,
8) wprowadzenie stałej organizacji ruchu – wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
9) wycinkę drzew i zakrzaczeń kolidujących z robotami budowlanymi,
10) wykonanie wszelkich robót koniecznych do podłączenia budowanej drogi do istniejącego układu komunikacyjnego,
11) wykonanie wszelkich innych robót, jakie okażą się niezbędne do zaprojektowania i zrealizowania inwestycji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7189221,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7189221,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7189221,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych TOMBET Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562331478
7.3.4) Miejscowość: Korytnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-305
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH TOMBET SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH TOMBET SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7189221,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigów: osobowego i towarowego w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie
- Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.