eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szastarka › "Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZASTARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 121

1.5.2.) Miejscowość: Szastarka

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-225

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaszastarka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugszastarka.e-biuletyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaszastarka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-793f0379-bdbb-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058613/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126935

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.2 Opis inwestycji:
Planowane do przebudowy drogi gminne stanowią odcinki, które obecnie są utwardzone nawierzchnią asfaltową, są w bardzo złym stanie technicznym, powstałe głównie
z ilości uszkodzeń mechanicznych powstałych wskutek istniejących wybojów i wybijania lub wyrzucania kołami luźnych elementów nawierzchni. Przebudowa dróg gminnych zostanie wykonana w technologii betonu asfaltowego. W związku z istniejącą nawierzchnią bitumiczną na tych odcinkach dróg przewiduje się możliwe miejscowe frezowanie nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5, skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową – dozowanie emulsji 0,9kg/m2,Wykonanie warstwy wyrównawczej / wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W AC11W, skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową – dozowanie w ilości 0.45 kg/m2 oraz wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S. Ich przebudowa będzie związana przede wszystkim z przebudową konstrukcji nawierzchni jezdni oraz pozostałych elementów pasa drogowego między innymi: utwardzenia poboczy kruszywem łamanym fr. 0/31,5, miejsc do obsługi komunikacji publicznej. Ponadto w każdym z tych odcinków zapewnione zostanie odwodnienia pasa drogowego poprzez odpowiednie wyprofilowanie spadków podłużnych i poprzecznych, odprowadzenie wody opadowej poprzez wsiąkanie wody w pobocza lub do przydrożnych istniejących rowów. W ramach zadania konieczna będzie przebudowa lub zabezpieczenie urządzeń obcych kolidujących z przebudowywaną drogą. Oznakowanie pionowe zostanie odtworzone i uzupełnione o znaki poziome oraz elementy
i urządzenia związanie z bezpieczeństwem ruchu drogowego.
4.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje::
4.3.1 Remont drogi gminnej w miejscowości Blinów Drugi na dz. nr ewid. 1245 od km 0+000 do km 0+841 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.2 Remont drogi gminnej nr 108622L w miejscowości Blinów Drugi od km 0+004 do km 0+532 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.3 Remont drogi gminnej nr 108627L w miejscowości Brzozówka-Kolonia na dz. nr. ewid. 341 od km 0+998 do km 1+153 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.4 Remont drogi gminnej nr 108627L w miejscowości Brzozówka - Kolonia - etap 2 od km 0+000 do km 0+380 oraz od km 0+760 do km 0+998 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.5 Remont drogi gminnej nr 108650L w miejscowości Brzozówka-Kolonia na dz. nr ewid. 371/1 od km 0+003 do km 0+712 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.6 Remont drogi gminnej nr 108628L w miejscowości Huta Józefów na dz. nr ewid. 174; 175 od km 0+000 do km 1+134 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.7 Remont drogi gminnej nr 108634L w miejscowości Majdan-Obleszcze na dz. nr ewid. 75, 146 od km 0+000 do km 0+648 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.8 Remont drogi gminnej nr 108617L w miejscowości Polichna Druga na dz. nr ewid. 87 od km 0+000 do km 0+749 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.9 Remont drogi gminnej nr 108644L w miejscowości Szastarka na dz. nr ewid. 744 od km 0+000 do km 0+310 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.10 Remont drogi gminnej w miejscowości Brzozówka na dz. nr ewid. 440 od km 0+000 do km 0+140 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.11 Remont drogi gminnej nr 108633L w miejscowości Polichna Czwarta na dz. nr 488/1, 487 od km 0+000 do km 0+780 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.12 Remont drogi gminnej Nr 108642L w miejscowości Rzeczyca-Kolonia na dz. nr ewid. 37/1 od km 0+000 do km 0+999 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.13 Remont drogi gminnej nr 118039L w miejscowości Rzeczyca Kolonia na dz. nr ewid. 176/1, 196 od km 0+000 do km 0+928 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”- skrócony zakres o odcinek od km 0+400 do km 0+678
4.3.14 Remont drogi gminnej nr 108635L w miejscowości Wojciechów Kolonia na dz. nr ewid. 141 od km 0+000 do km 0+847 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.3.15 Remont drogi gminnej nr 118045L w miejscowości Wojciechów na dz. nr ewid. 53 od km 0+000 do km 0+345 w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka.”
4.4 Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiar robót (dokument pomocniczy) - stanowiące Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5 Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarami robót konieczne do uwzględnienia:
- organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy Wykonawcy,
- zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy,
- zorganizowanie i wykonanie dostaw materiałów,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorowej w trakcie trwania inwestycji
i w wymaganym czasie po jej zakończeniu,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną,
- obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie),
- zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budowy,
- uzyskanie zgody od właścicieli gruntów na ewentualne wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu budowy,
- zakup wraz z dostawą i montażem tablicy informacyjnej na własny koszt Wykonawcy, zgodnej z wytycznymi instytucji dofinansowującej w ramach Programu Polski Ład,
- wymiana istniejącego oznakowania pionowego,
- odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego,
- koszty związane z udziałem Wykonawcy w przeprowadzanych przez Zamawiającego przeglądach okresowych w okresie gwarancji.
4.6 Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu
o obowiązujące przepisy a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, a w szczególności: rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 124), rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynieryjne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2000r. Nr 63, poz. 735 z późn. zm.), ustawy
z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 470
z późn. zm.), przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy, określony w SWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
4.7 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
4.8 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
4.9 Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami.
4.10 Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351
z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5733334,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8307345,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5733334,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. zoo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 10E

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5733334,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.