eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Rewitalizacja Parku Miejskiego przy ul. Narutowicza w Nowym Mieście Lubawskim



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rewitalizacja Parku Miejskiego przy ul. Narutowicza w Nowym Mieście Lubawskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

1.4.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.4.7.) Numer telefonu: +48564729629

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233419

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00185478/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
5.1. Rewitalizacja Parku Miejskiego przy ul. Narutowicza w Nowym Mieście Lubawskim, obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
a) wykonanie robót rozbiórkowych: nawierzchni i chodników, elementów betonowych, stopni betonowych i kamiennych; rozebranie toalety murowanej; ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego; wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na wysypisko z kosztem składowania lub utylizacji, demontaż istniejącej instalacji oświetlenia,
b) wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki brukowej betonowej typu starobruk o gr. 8 cm – ok. 1136 m2,
c) wykonanie nawierzchni i schodów na ciągach pieszych, w tym:
− chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm – ok. 1433 m2,
− nawierzchni mineralno-żywicznej przepuszczalnej gr. 3 cm – ok. 327 m2,
− stopni betonowych – ok. 560 m,
− nawierzchni gruntowej z mieszanek piaszczysto-gliniastych – ok. 1765 m2,
d) wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. po zagęszczeniu 4 cm – ok. 253 m2,
e) wykonanie nawierzchni bezpiecznej EPDM przepuszczalnej o gr. 4,5 cm pod zabawki – ok. 220 m2,
f) wykonanie sceny amfiteatru, w tym:
− wykonanie podłogi z desek syntetycznych – ok. 44 m2,
− montaż ławek z drewna syntetycznego – 30 kpl.,
g) dostawa i montaż elementów małej architektury, w tym:
− urządzeń placu zabaw – 17 szt.,
− stolików z ławkami – 8 kpl.,
− ławek – 42 kpl.,
− koszy – 42 kpl.,
− betonowych stolików do gry w szachy wraz z taboretami – 2 kpl.,
− betonowych stołów do gry w piłkarzyki – 2 kpl
− betonowych stołów do gry w ping ponga ze stałą stalową siatką – 2 kpl,
− drewnianej altany,
− gry w klasy – 2 kpl,
− tablicy regulaminowej - 1 szt.,
− tablic informacyjnych - 4 szt.,
− naprawa podłoża betonowego o powierzchni zniszczonej do 0,5 m2 - 20 miejsc,
− malowanie 2-krotne zewnętrznych powierzchni betonowych bez gruntowania farbą do betonu szarą – ok. 138 m2,
− wykonanie obudowy z drewna syntetycznego na murze oporowym – ok. 46 m,
− wykonanie palisady – ok. 83 m,
− wykonanie siedzisk z drewna syntetycznego na palisadzie – ok. 83 m,
h) zagospodarowanie zieleni, w tym:
− wycinka drzew w ilości 119 szt. z karczowaniem pni w ilości 155 szt.,
− sadzenie drzew liściastych – 52 szt.,
− humusowanie i obsianie terenów trawników – ok. 250 m2,
− pielęgnacja mechaniczna wykonanych trawników – ok 250 m2,
− obsadzenie kwietników różami szlachetnymi – 1747 szt.,
− sadzenie krzewów liściastych – 285 szt.
i) wykonanie prac konserwacyjnych altany bez dachu, w tym:
− oczyszczenie powierzchni murów – ok. 129 m2,
− wyszpachlowanie ubytków – ok. 32 m2,
− wykonanie tynków imitujących piaskowiec z odtworzeniem ryflowanej faktury – ok. 129 m2,
− malowanie farbą silikatową (2-krotne) – ok. 129 m2,
− montaż ławek z drewna syntetycznego – 3 kpl,
j) wykonanie toalety kontenerowej dwukabinowej wraz z obudową elewacji z deski syntetycznej z podłączeniem instalacyjnym,
k) wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych, w tym:
− kanałów z rur PVC Fi 160 – ok. 126 m,
− rurociągów z rur polietylenowych Fi 32 mm – ok. 145 m,
l) wykonanie instalacji oświetlenia terenu - 58 słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wysokości 6,2 m,
m) wykonanie instalacji monitoringu terenu - 28 kamer (27 stałych, 1 obrotowa).
5.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do opieki nad posadzonymi drzewami i krzewami zgodnie z wymaganiami określonymi w STWiORB (ze zmianami) w okresie 36 miesięcy od odbioru końcowego robót budowlanych.
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (ze zmianami), opis małej architektury stanowiące załącznik B do niniejszej SWZ.
Uwaga:
a) Opis małej architektury zawarto w pliku „Opis mała architektura Park Miejski.pdf”, który należy traktować jako obowiązujący podczas wyceny przedmiotu zamówienia (opis w dokumentacji projektowej należy traktować jako nieaktualny).
b) Część opisu wykonania robót zawarto w pliku „STWiORB zmiana.pdf” (opis wskazany w pkt 5.5 STWiORB (plik „STWiOR.pdf”) jest nieaktualny).
5.4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.
5.5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
a) budowy wieży widokowej wraz z instalacjami,
b) wykonania drewnianej altany wraz z instalacjami,
c) projektowanej siłowni zewnętrznej z 12 urządzeniami do ćwiczeń wraz z nawierzchnią utwardzoną i łąką kwietną,
d) urządzenia zabawowego - zjeżdżalni wraz z proj. bezpieczną nawierzchnią EPDM zlokalizowanej przy wieży widokowej.
5.6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.7. W przypadku, gdy z dokumentacji (w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiaru, STWiORB) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.)
5.8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.6 i 5.7 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.9. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
5.10. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami oraz prace związane z opieką nad posadzonymi drzewami i krzewami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wymienionych w poprzednim punkcie zawarto w
pkt 5.11 SWZ.

Po zmianie:
5.1. Rewitalizacja Parku Miejskiego przy ul. Narutowicza w Nowym Mieście Lubawskim, obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
a) wykonanie robót rozbiórkowych: nawierzchni i chodników, elementów betonowych, stopni betonowych i kamiennych; rozebranie toalety murowanej; ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego; wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na wysypisko z kosztem składowania lub utylizacji, demontaż istniejącej instalacji oświetlenia,
b) wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki brukowej betonowej typu starobruk o gr. 8 cm – ok. 1136 m2,
c) wykonanie nawierzchni i schodów na ciągach pieszych, w tym:
− chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm – ok. 392 m2,
− nawierzchni mineralno-żywicznej przepuszczalnej gr. 3 cm – ok. 562 m2,
− stopni betonowych – ok. 560 m,
− nawierzchni gruntowej z mieszanek piaszczysto-gliniastych – ok. 2806 m2,
d) wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. po zagęszczeniu 4 cm – ok. 253 m2,
e) wykonanie nawierzchni żwirowej o gr. 10 cm z piasku rozścielanego ręcznie pod zabawki – ok. 220 m2,
f) wykonanie sceny amfiteatru, w tym:
− wykonanie podłogi z desek syntetycznych – ok. 44 m2,
− montaż ławek z drewna syntetycznego – 30 kpl.,
g) dostawa i montaż elementów małej architektury, w tym:
− urządzeń placu zabaw – 17 szt.,
− stolików z ławkami – 8 kpl.,
− ławek – 42 kpl.,
− koszy – 42 kpl.,
− betonowych stolików do gry w szachy wraz z taboretami – 2 kpl.,
− betonowych stołów do gry w piłkarzyki – 2 kpl
− betonowych stołów do gry w ping ponga ze stałą stalową siatką – 2 kpl,
− drewnianej altany,
− gry w klasy – 2 kpl,
− tablicy regulaminowej - 1 szt.,
− tablic informacyjnych - 4 szt.,
− naprawa podłoża betonowego o powierzchni zniszczonej do 0,5 m2 - 20 miejsc,
− malowanie 2-krotne zewnętrznych powierzchni betonowych bez gruntowania farbą do betonu szarą – ok. 138 m2,
− wykonanie obudowy z drewna syntetycznego na murze oporowym – ok. 46 m,
− wykonanie palisady – ok. 83 m,
− wykonanie siedzisk z drewna syntetycznego na palisadzie – ok. 83 m,
h) zagospodarowanie zieleni, w tym:
− wycinka drzew w ilości 119 szt. z karczowaniem pni w ilości 155 szt.,
− sadzenie drzew liściastych – 52 szt.,
− humusowanie i obsianie terenów trawników – ok. 250 m2,
− pielęgnacja mechaniczna wykonanych trawników – ok 250 m2,
− obsadzenie kwietników różami szlachetnymi – 1747 szt.,
− sadzenie krzewów liściastych – 285 szt.
i) wykonanie prac konserwacyjnych altany bez dachu, w tym:
− oczyszczenie powierzchni murów – ok. 129 m2,
− wyszpachlowanie ubytków – ok. 32 m2,
− wykonanie tynków imitujących piaskowiec z odtworzeniem ryflowanej faktury – ok. 129 m2,
− malowanie farbą silikatową (2-krotne) – ok. 129 m2,
− montaż ławek z drewna syntetycznego – 3 kpl,
j) wykonanie toalety kontenerowej dwukabinowej wraz z obudową elewacji z deski syntetycznej z podłączeniem instalacyjnym,
k) wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych, w tym:
− kanałów z rur PVC Fi 160 – ok. 126 m,
− rurociągów z rur polietylenowych Fi 32 mm – ok. 145 m,
l) wykonanie instalacji oświetlenia terenu - 58 słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wysokości 4 m,
m) wykonanie instalacji monitoringu terenu - 28 kamer (27 stałych, 1 obrotowa).
5.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do opieki nad posadzonymi drzewami i krzewami zgodnie z wymaganiami określonymi w STWiORB (ze zmianami) w okresie 36 miesięcy od odbioru końcowego robót budowlanych.
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (ze zmianami), opis małej architektury stanowiące załącznik B do niniejszej SWZ.
Uwaga:
a) Opis małej architektury zawarto w pliku „Opis mała architektura Park Miejski.pdf”, który należy traktować jako obowiązujący podczas wyceny przedmiotu zamówienia (opis w dokumentacji projektowej należy traktować jako nieaktualny).
b) Część opisu wykonania robót zawarto w pliku „STWiORB zmiana.pdf” (opis wskazany w pkt 5.5 STWiORB (plik „STWiOR.pdf”) jest nieaktualny).
5.4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.
5.5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
a) budowy wieży widokowej wraz z instalacjami,
b) wykonania drewnianej altany wraz z instalacjami,
c) projektowanej siłowni zewnętrznej z 12 urządzeniami do ćwiczeń wraz z nawierzchnią utwardzoną i łąką kwietną,
d) urządzenia zabawowego - zjeżdżalni wraz z proj. bezpieczną nawierzchnią EPDM zlokalizowanej przy wieży widokowej.
5.6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.7. W przypadku, gdy z dokumentacji (w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiaru, STWiORB) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.)
5.8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.6 i 5.7 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.9. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
5.10. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami oraz prace związane z opieką nad posadzonymi drzewami i krzewami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wymienionych w poprzednim punkcie zawarto w pkt 5.11 SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-07-04 10:00

Po zmianie:
2022-07-15 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-07-04 10:30

Po zmianie:
2022-07-15 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-08-02

Po zmianie:
2022-08-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.