eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › Modernizacja kuchni szpitalnej z jadalnią

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kuchni szpitalnej z jadalnią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326428090

1.5.8.) Numer faksu: 326428100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ff4f84a-e894-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kuchni szpitalnej z jadalnią

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ff4f84a-e894-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339236/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja kuchni szpitalnej z jadalnią w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204165/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/11/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142258,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zadaniu inwestycyjnym pod nazwą: Modernizacja kuchni szpitalnej
z jadalnią wraz z wyposażeniem w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
w Jaroszowcu jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót modernizacyjnych budowlanych
w zadaniu pod nazwą :Modernizacja kuchni szpitalnej z jadalnią w tym między innymi:
1) wykonanie konstrukcji na ścianach wraz z montażem płyt kartonowo – gipsowych.
2) Odnowienie tzw. wydawki , wykonanie blatu do wydawania posiłków z materiałów łatwych do mycia i dezynfekcji – np. granitowego lub marmurowego oraz malowanie pomieszczenia,
3) demontaż istniejącego sufitu następnie wykonanie nowego sufitu na nowej konstrukcji wraz z montażem płyt kartonowo- gipsowych,
4) Malowanie farbą akrylową zmywalną z atestem PHZ do obiektów służby zdrowia w kolorze białym lub pastelowym ( po uzgodnieniu z Zamawiającym),
5) Ściany i sufit pomalować farba akrylową zmywalną np. Caparol z za atestem PHZ do obiektów służby zdrowia – w kolorze białym lub pastelowym ( po uzgodnieniu z Zamawiającym),
6) zerwanie obecnej wykładziny podłogowej , wykonanie wylewki i położenie nowej wykładziny obiektowej dedykowanej obiektom szpitalnym - z wywinięciem cokołu na ściany - nieprzepuszczalna, nienasiąkliwa, zmywalna i nietoksyczna łatwa do dezynfekcji.
7) Połączenie ścian i podłóg – bez szczelinowe umożliwiające dokładne mycie i dezynfekcję – bez zalegania wody i zapobiegania gromadzenia, odkładania się brudu,
8) wykonanie nowego oświetlenia –w suficie podwieszanych. W pomieszczeniach gdzie przebywają ludzie – jadalnia należy zapewnić oświetlenie sztuczne o natężeniu 500 luksów. Wymiana włączników i wyłączników, gniazd – 230V,
9) zakup lamp sufitowych podtynkowych. szt.50,
10) Odnowienie ścian i podłogi w pomieszczeniu zmywalnia . Należy na obecne ściany położyć płyty kartonowo gipsowe ( zielone) a następnie położyć płytki na ścianach oraz na podłodze też płytki.
2. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o przedmiar robót, wymagania określone niniejszą SWZ, w tym w szczególności w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. Ponadto przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz z zachowaniem najwyższej staranności.
3. Przedmiotowy budynek szpitala, którego pomieszczenia objęte modernizacją usytuowany jest w Jaroszowcu na działce nr ew. 134 przy ul. Kolejowej 1a – na terenie Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu. Budynek powstał w latach 30 – tych XX wieku.
4. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały wynosi 36 miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
5. Przedmiot zamówienia Wykonawca winien wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, opublikowanymi normami, najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz z zachowaniem najwyższej staranności.
6. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały w zakresie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
7. Wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.
8. SZCZEGÓLNE WARUNKI PROWADZENIA PRAC MODERNIZACYJNYCH:
1) Zamawiający wskazuje, że roboty będące przedmiotem niniejszego postępowania będą prowadzony w budynku szpitalnym obsługującym przebywającym w nim pacjentów całodobowo.
2) Z uwagi na wyżej wymienione okoliczności, Wykonawca, w terminie do 7 dni po zawarciu umowy, zobowiązany będzie do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego Harmonogramu prac. Harmonogram ten będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
3) Wykonawca zobowiązany będzie też do zabezpieczenia prowadzonych prac stanowiących przedmiot zamówienia w sposób zapewniający bezpieczeństwo w stosunku do osób przebywających w obiekcie ( pacjenci i personel szpitala).
4) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace w sposób nie powodujący zniszczeń i uszkodzeń w stosunku do pracy szpitala. W tym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania odpowiednich zabezpieczeń w celu uniknięcia zniszczeń lub uszkodzeń na obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia tych okoliczności w cenie oferty – bez możliwości domagania się od Zamawiającego po zawarciu umowy zwiększenia wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie z powodu tych okoliczności.
5) Zamawiający wymaga, aby prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane. Teren prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia.

9. Wymagany minimalny termin gwarancji nie może być krótszy niż: 36 miesiący.
10. Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji w stosunku do minimalnego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie terminu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
11. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, termin płatności. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawierają istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, zgodnie z art. 255 pkt. 2.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.