Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00037272/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
- 2024/BZP 00054871/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-22
- 2024/BZP 00068757/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00075143/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WM/SZP/TP/79/2023/G - Usługa całodobowej ochrony nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław ul. Koreańska 1, ul. Więckowskiego 34, ul. Żmigrodzka 225.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WM/SZP/TP/79/2023/G - Usługa całodobowej ochrony nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław ul. Koreańska 1, ul. Więckowskiego 34, ul. Żmigrodzka 225.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9c221a0-aee7-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00037272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/79/2023/G
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę całodobowej ochrony nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
3. Obiekt chroniony – jest to budynek wraz z przynależnymi do niego instalacjami
i urządzeniami oraz z terenem zewnętrznym;
4. Osoba pełniąca dyżur – pełnoletnia osoba, wykonująca zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, nieskazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne;
5. 1 roboczogodzina – 1 godzina świadczenia usługi przez jedną osobę pełniącą dyżur na danym obiekcie chronionym;
6. Zmotoryzowana grupa interwencyjna – co najmniej dwóch uzbrojonych pracowników ochrony, którzy po uzyskaniu informacji o zagrożeniu od osoby/osób pełniących dyżur wspólnie z nią/nimi realizują zadania ochrony osób i/lub mienia w formie bezpośredniej ochrony na terenie chronionego obiektu, dysponujących pojazdem przystosowanym do realizacji w/w zadań.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w budynkach:
1) przy ul. Koreańskiej 1 we Wrocławiu o całkowitej powierzchni użytkowej 3.370,28 m2 oraz teren zewnętrzny o powierzchni 5.665,00 m2,
2) przy ul. Więckowskiego 34 we Wrocławiu o całkowitej powierzchni użytkowej 1.744,77 m2,
3) przy ul. Żmigrodzkiej 225 we Wrocławiu o całkowitej powierzchni użytkowej 342,59 m2 oraz teren zewnętrzny o powierzchni 1.078,00 m2
8. Maksymalna liczba roboczogodzin świadczenia usługi przez Wykonawcę w trakcie obowiązywania umowy wynosi 35 040.
9. Opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki stron określają projektowane postanowienia umowy (zał. nr 5 do SWZ).
10. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
i podwykonawca zobowiązują się zatrudniać w trakcie realizacji umowy na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osoby do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkie osoby pełniące dyżur
11. Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy wraz ze sposobem weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnieniami Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
12. Wykonawca w całym okresie realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania aktualnej koncesji uprawniającej do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia.
13. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 967146,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1578292,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 967146,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAR Krystian Warwas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942604765
7.3.3) Ulica: ul. Jarzębinowa 92
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-421
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- N Port Security Sp. z o.o. ul. Gajowicka 95, 53-421 Wrocław, NIP 894 308 58 24;
- TOM SERVICE Sp. z o. o ul. Norberta Barlickiego 5/6, 50-324 Wrocław; NIP 898 225 75 48
- SOLID GROUP Sp. z o.o. Sp.k. ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa,
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 967146,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-29 do 2025-02-28INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
- " Usługa dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z monitoringiem systemów sygnalizacji alarmowych ( SWiN, SSP,SUG,CCTV) Muzeum Miasta Gdyni"
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.