eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Oczyszczanie ulic gminnych poza okresem zimowym na terenie Dzielnicy Mokotów w Warszawie - kompleks A



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie ulic gminnych poza okresem zimowym na terenie Dzielnicy Mokotów w Warszawie - kompleks A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 25/27

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mokotow@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oczyszczanie ulic gminnych poza okresem zimowym na terenie Dzielnicy Mokotów w Warszawie - kompleks A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8047369b-fad2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00515833/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.30 Oczyszczanie ulic gminnych poza okresem zimowym na terenie Dzielnicy Mokotów w Warszawie - kompleks A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotem zamówienia jest zamówienie podobne do zamówienia podstawowego objętego umową zawartą z Wykonawcą – PREZERO BAŁTYCKA ENERGIA Sp. z o.o., ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa z dnia 28 kwietnia 2022 r., nr MOK-WOŚ/B/III/1/1/2/13/2022. Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-IV-WZP.271.53.2023.DKO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności
1) Oczyszczanie nawierzchni jezdni, polega na:
• mechanicznym zamiataniu z włączonym systemem zraszania powierzchni jezdni w celu usunięcia zalegających odpadów i zanieczyszczeń (w szczególności piasku, odpadów komunalnych, opadłych liści i innych części roślin) poprzez zamiatanie przy użyciu sprzętu mechanicznego (z włączonym systemem zraszania) oraz innych niezbędnych doczyszczeniu ( ręcznym ) miejsc trudno dostępnych np. zajętych przez parkujące samochody) całej szerokości jezdni wraz z rynsztokami, krawężnikami i opaskami,
zatokami parkingowymi usytuowanymi w poziomie jezdni mającymi utwardzone nawierzchnie tzw. martwymi polami jezdni.
• usunięciu przerostów traw i chwastów z jezdni, rynsztoków, krawężników i opasek,
• powierzchniowym oczyszczenie wpustów ulicznych.
2) Ręczne zbieranie zanieczyszczeń z całej szerokości pasa drogowego (w linach rozgraniczających pas drogowy) – polega na wyzbieraniu odpadów nieorganicznych z pasa drogowego tj. terenów utwardzonych i nieutwardzonych poprzez wyzbieranie luźno zalegających odpadów ( papierów, butelek, puszek, kartonów, rozbitego szkła itp. z chodników/ścieżek rowerowych/, jezdni, opasek, terenów zieleni ( trawniki , skupiny krzewów, grunt nieporośnięty roślinnością , misy przy drzewach).
3) Usuwanie z nawierzchni utwardzonych darni, odkładów ziemi – polega na ręcznym lub/i mechanicznym usunięciu roślinności porastającej nawierzchnie bez zastosowania środków chemicznych oraz usunięciu odkładów ziemi.
4) Oczyszczanie krawężników i opasek ( bezpieczników)–polega na usunięciu wszelkich odpadów organicznych tj. liście, gałązki, okwiat, liście ziemia itp. i nieorganicznych, zalegających na jezdni na szerokości 1m od krawężnika jezdni i z opasek ( bezpieczników)
5) Usuwanie porzuconych odpadów – polega na usunięciu z pasa drogowego nielegalnie pozostawionych odpadów w workach, pryzmach bądź porzuconych luzem: wszelkich odpadów organicznych (obłamanych gałęzi, choinek, itp) i nieorganicznych wraz z gabarytami, sprzętem elektrycznym , gruzem budowlanym itp.
6) Oczyszczanie wpustów ulicznych – polega na udrożnieniu swobodnego odpływu wody opadowej.
7) Likwidacja zagrożeń dla ruchu pojazdów mechanicznych –polega min na zneutralizowaniu plam wyciekłego oleju poprzez zastosowaniu środków chemicznych lub piasku, zebraniu elementów karoserii, rozbitego szkła lub innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku wypadków samochodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prezero Bałtycka Energia Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512371649

7.3.3) Ulica: Zawodzie 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-981

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131689,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.