Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00106019/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00221117/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00308544/01 - Wynik z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja dachu hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.7.) Numer telefonu: 564729629
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232275
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00106019
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Modernizacja dachu hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim o powierzchni ok. 1751,00 m2 obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
a) roboty rozbiórkowe: demontaż osprzętu oraz oświetlenia zamocowanego do sufitu hali, demontaż instalacji solarnej, rozbiórka pokrycia dachowego z papy, płyty warstwowej, rozbiórka obróbek blacharskich, rynien spustowych, okapów, kołnierzy i gzymsów z blachy,
b) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją z wyjątkiem płyt warstwowych,
c) obudowa dachu nową płytą warstwową z rdzeniem ze sztywnej, bezfreonowej samogasnącej pianki PIR-F gr. 150 mm o współczynniku λ=0,021 W/m2K
d) montaż gąsiorów, okapów, wiatrownic, prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych z blachy, montaż osłon bocznych- naroży,
e) ponowny montaż oświetlenia mocowanego do sufitu oraz osprzętu,
f) wykonanie instalacji odgromowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SWZ.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. W przypadku, gdy z dokumentacji (w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiaru, STWiORB) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.)
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 4 i 5 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
8. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami, urządzeniami oraz wykonywane na wysokości.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 8 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik A do SWZ.
Po zmianie:
1. Modernizacja dachu hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim o powierzchni ok. 1751,00 m2 obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych:
a) roboty rozbiórkowe: demontaż osprzętu oraz oświetlenia zamocowanego do sufitu hali, demontaż instalacji solarnej, rozbiórka pokrycia dachowego z papy, płyty warstwowej, rozbiórka obróbek blacharskich, rynien spustowych, okapów, kołnierzy i gzymsów z blachy,
b) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją,
c) obudowa dachu nową płytą warstwową z rdzeniem ze sztywnej, bezfreonowej samogasnącej pianki PIR-F gr. 150 mm o współczynniku λ=0,021 W/m2K
d) montaż gąsiorów, okapów, wiatrownic, prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych z blachy, montaż osłon bocznych- naroży,
e) ponowny montaż oświetlenia mocowanego do sufitu oraz osprzętu,
f) wykonanie instalacji odgromowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SWZ.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. W przypadku, gdy z dokumentacji (w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiaru, STWiORB) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.)
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 4 i 5 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej.
8. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami, urządzeniami oraz wykonywane na wysokości.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 8 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik A do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-07 10:00
Po zmianie:
2024-03-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-07 10:15
Po zmianie:
2024-03-12 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-05
Po zmianie:
2024-04-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.