eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wo³omin › Remont drogi gminnej ulicy Mi³ej w Duczkach na odcinku od ul. Nowej do ul. Willowej



Og³oszenie z dnia 2021-10-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ulicy Mi³ej w Duczkach na odcinku od ul. Nowej do ul. Willowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wo³omin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269640

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wo³omin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolomin.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wolomin.org

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej ulicy Mi³ej w Duczkach na odcinku od ul. Nowej do ul. Willowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dd0ad4cf-2cb5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00232117

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005329/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.29 Remont drogi gminnej ulicy Mi³ej w Duczkach na odcinku od ul. Nowej do ul. Willowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodne z zapisami pkt XIII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodne z zapisami pkt II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodne z zapisami pkt II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.42.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ulicy Mi³ej w Duczkach na odcinku od ul. Nowej do ul. Willowej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Mi³ej w Duczkach – ¦rodki Rz±dowego Funduszu Inwestycji Lokalnych”.

2. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególno¶ci:
1) wykona rozbiórkê istniej±cych nawierzchni,
2) wykona jezdniê o nawierzchni asfaltowej,
3) wykona chodnik z kostki betonowej,
4) wykona zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej,
5) dokona ustawienia krawê¿ników do obramowania jezdni i zjazdów oraz ustawienia obrze¿y chodnikowych,
6) wykona pobocza gruntowe wraz z obsianiem traw±,
7) bêdzie realizowa³ roboty w oparciu o uzgodniony i aktualny projekt czasowej organizacji ruchu,
8) opracuje geodezyjn± inwentaryzacjê powykonawcz± w 2 egz.;
9) opracuje dokumentacjê powykonawcz± w 1 egz.;
10) przeniesie na Zamawiaj±cego maj±tkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej, na warunkach okre¶lonych w umowie,
11) udzieli gwarancji na roboty budowlane, na warunkach okre¶lonych w umowie,
12) zobowi±zany jest do protokolarnego przekazania materia³ów z rozbiórki Zamawiaj±cemu a nastêpnie z³o¿enia ich w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y odpowiednie zabezpieczenie ww. materia³ów, w tym paletowanie, za³adunek, transport i roz³adunek w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego. Materia³y pochodz±ce z rozbiórki a stanowi±ce w³asno¶æ osób prywatnych nale¿y przekazaæ protokolarnie w³a¶cicielowi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych
robót budowlanych w zakresie robót wymienionych w przedmiarach robót stanowi±cych Za³±cznik nr
1B do niniejszej specyfikacji, tj. m.in. w zakresie: burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; robót
ziemnych; nawierzchni: dróg, chodników i zjazdów wraz z podbudow± oraz terenów zielonych; robót
monta¿owych; robót w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków na warunkach
okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie wybrana oferta z najwiêksz± ³±czn±
liczb± punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C + G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy wymaga aby posiada³ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê minimum 400 000,00 z³

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a. w zakresie potencja³u kadrowego – zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej:
• jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz co najmniej dwuletnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót in¿ynieryjnych drogowych przy realizacji minimum dwóch zadañ polegaj±cych na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej o warto¶ci robót minimum 400.000,00 z³ ka¿da,
b. w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia – zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³,
¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ (zakoñczy³) co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej wraz z infrastruktur± techniczn± o warto¶ci minimum 400.000,00 z³ brutto ka¿da.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z
robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem
dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci
informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo
ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego , w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowanie robotami
budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych
przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- za³±cznik nr 4 do
SWZ;
3) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo -kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ
posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym
ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej
ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

9 000,00 Z£ (s³ownie: dziewiêæ tysiêcy z³otych 00/100 z³otych);

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

zgodne z pkt XII SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z paragrafem 15 PPU

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.