eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Remont i dostosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych na I piętrze budynku A PWSZ w Tarnowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i dostosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych na I piętrze budynku A PWSZ w Tarnowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 63 16 500

1.5.8.) Numer faksu: 14 63 16 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@pwsztar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsztar.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i dostosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych na I piętrze budynku A PWSZ w Tarnowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4576eab-2c2a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117758/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont i dostosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych na I piętrze budynku A PWSZ w Tarnowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pwsztar.edu.pl/tryb-podstawowy-remont-i-dostosowanie-lazienek-dla-osob-niepelnosprawnych-na-i-pietrze-budynku-a-pwsz-w-tarnowie-13-10-2021-r

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: a) a miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
c) poczty elektronicznej: a_zurawska@pwsztar.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotyczącą przetwarzania danych osobowych zawarta została Zgodnie w rozdziale 25 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: L.Dz./K-dzpz/382-5/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ROZDZIAŁ 3: Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek na I piętrze budynku A PWSZ w Tarnowie wraz z dostosowaniem łazienek nr 107 i 121 dla osób niepełnosprawnych.
3.2. Zakres prac Wykonawcy:
a) Przedmiot i zakres robót budowlanych:
 demontaż i wyniesienie we wskazane miejsce przez Zamawiającego ścianek systemowych.
 rozebranie posadzek z płytek, wylewek – zniesienie wywóz i utylizacja.
 rozebranie okładzin ściennych tynków – zniesienie wywóz i utylizacja.
 rozebranie ścianek działowych.
 wykonanie nadproży prefabrykowanych.
 wykonanie wylewek i tynków.
 murowanie ścianek działowych.
 dostawa i montaż stolarki drzwiowej.
 wykonanie izolacji poziomej.
 gruntowanie, przygotowanie podłoża układanie płytek posadzkowych 60x60cm. (płytki do łazienek ogólnodostępnych, antypoślizgowość R11 do R13, odporność na poślizg ≥36, ścieralność PEI5, płytki nieszkliwione).
 wykonanie izolacji pionowej.
 układanie oblicowań pionowych z płytek 60x30cm.
 malowanie farbami tynków ponad płytkami ściennymi do wysokości powyżej sufitu podwieszanego.
 wykonanie sufitów podwieszanych.
 dostawa i montaż blatów z konglomeratu gr 3 cm kolor szary.
 dostawa i montaż luster.
 malowanie instalacji CO (grzejniki i rurarz), malowanie drzwi.
 dostawa i montaż dozowników, suszarek, pojemników na papier toaletowy, kosze na odpady, przegród pisuarowych, ścianek HPL, podgrzewaczy elektrycznych).
 wykonanie robót elektrycznych: nowe instalacje do opraw oświetleniowych, do gniazdek wtyczkowych (nowe gniazda wtyczkowe) do włączników (nowe włączniki), do opraw ( nowe oprawy) do czujników ruchu (nowe czujniki ruchu).
 wykonanie nowych instalacji (wraz z podłączeniem armatury i białego montażu) wod.- kan. od pionów.
 dostawa i montaż armatury i białego montażu.
b) wyszczególnienie i opis prac tymczasowych i robót towarzyszących:
 zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób postronnych, oraz przed użytkownikami budynku,
 zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom prac i osobom postronnym w obszarze wykonywanych prac zgodnie z przepisami BHP,
 okazanie na każde żądanie Zamawiającego certyfikatu bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w stosunku do wskazanych materiałów czy urządzeń.
3.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania:
a) godziny pracy na obiekcie 7.00-17.00 (po uzgodnieniu z Zamawiającym możliwość przedłużenia),
b) realizacja prac będzie się odbywać w obiekcie czynnym (budynek A na czas prowadzonych prac nie zostanie wyłączony z użytkowania).
c) Zamawiający określa dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.
3.4. Szczegółowy zakres prac Wykonawcy określa poniższa dokumentacja:
a) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ, w tym:
- roboty elektryczne,
- branża ogólnobudowlana,
- roboty sanitarne (od istniejących pionów),
- zestawienie stolarki,
- sufity podwieszane.
 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (standardowe):
- roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych,
- instalacje kanalizacyjne z rur z tworzyw sztucznych,
- instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych,
- wymagania ogólne
- okładziny ceramiczne i hydroizolacje w pomieszczeniach mokrych,
- roboty malarskie,
- roboty murarskie,
- pokrywanie podłóg i ścian.
b) przedmiar robót – stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
3.7. Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane;
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
3.8. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia objęty został minimum 36 - miesięczną gwarancją od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót budowlanych bez zastrzeżeń. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w projektowanych postanowieniach Umowy – Załącznik nr 2 do SWZ.
3.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi przez okres co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń. Szczegółowe warunki rękojmi są określone w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 2 do SWZ.
3.10. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
3.11. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020r. poz.1320 ze zm.), osób wykonujących czynności z zakresu realizacji przez wszystkich pracowników fizycznych i operatorów maszyn i urządzeń:
- robót budowlanych związanych z demontażem i montażem płytek, armatury opraw, dostosowaniem instalacji elektrycznej, malowaniem ścian, wymianą drzwi, szczegółowy zakres prac Wykonawcy został wymieniony w pkt 3.2 SWZ.
Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG lub innych równoważnych rejestrów, którzy wykonują osobiście i samodzielnie czynności powierzone im w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania pracy przez te osoby, przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnianie ich na umowę o pracę, tj.:
1) oświadczenie zatrudnionego pracownika o zatrudnieniu przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę;
2) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika;
4) zestawienie podpisane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
Zamawiający jednocześnie informuje, że w projektowanych postanowieniach umowy w § 3 przewidział uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa w art. 95 ust. 2 pkt 3 oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

5.2 Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która odbędzie się w dniu 19.10.2021 r. o godz. 9:00. Spotkanie, przy ul. Mickiewicza 8, wejście główne budynek A. Osoba do kontaktów: Pan Janusz Kozioł tel.: 14 63 10 710. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania w wizji lokalnej, a udział jest w niej zalecany.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Rozdział 20 SWZ: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
20.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
1. Cena ryczałtowa brutto zł 60 %
2. Termin realizacji 40 %
20.2 Punkty przyznawane za podane w punkcie 20.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1. Cena ryczałtowa brutto:
Punkty w kryterium oceny ofert – cena ryczałtowa brutto zł 60% (60 pkt)
Wzór:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100* Wc gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie,
- Wc – waga kryterium cena.
2. Termin realizacji:
Punkty w kryterium oceny ofert – termin realizacji 40% (40 pkt)
40 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – 40 pkt
45 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – 20 pkt
50 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (termin maksymalny wynikający z SWZ) – 0 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji robót budowlanych należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt. jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji robót budowlanych.
20.3 Po dokonaniu ocen, punkty przyznane dla każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
20.4 Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).
20.5 Oferta Wykonawcy, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów, uznana zostanie za ofertę najwyżej ocenioną.
20.6 Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Rozdział 6 SWZ: Warunki udziału w postępowaniu:
6.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert nie podlegają wykluczeniu z postępowania (art. 57 pkt 1 Pzp) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu (art. 57 ust. 2 Pzp).
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) posiada wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
• należycie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem prace budowlane związane z wykonaniem remontu budynku, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto a roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) dysponuje w okresie realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, skierowaną przez niego do realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym minimum w ograniczonym zakresie do kierowania robotami o charakterze ogólnobudowlanym w specjalności konstrukcyjno–budowlanej - należącym w sposób czynny do Izby Inżynierów Budownictwa.
Uwaga! Zamawiający wyjaśnia, iż przez wyrażenie „w sposób czynny” należy rozumieć przynależność danej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonej od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, korzystający w sposób nieograniczony z praw mu przysługujących tj. osoba nie została zawieszona, wykreślona itp. (ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa Dz.U.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Załącznik nr 7.
2) Wykaz robót budowlanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Załącznik nr 6.
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Rozdział 17 SWZ: Opis sposobu przygotowywania ofert:
Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą (formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do SWZ):
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – Załącznik nr 3.
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4.
3) Oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia – Załącznik nr 5.
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy (o ile dotyczy) - Załącznik nr 8.
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 9.
6) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
7) Pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych).
8) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Rozdział 14 SWZ: Wymagania dotyczące wadium:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4) Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego IBAN: PL 50 1240 1910 1111 0010 2380 4422, SWIFT: PKOPPLPW Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
5) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (PWSZ w Tarnowie), na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez jego wystawcę.
14.2 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
14.3 W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
14.4 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Rozdział 10 SWZ: Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki/konsorcja):
10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w pkt 10.1.
10.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SWZ.
10.4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SWZ.
10.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 5 do SWZ.
10.6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami określonymi w Projektowanych Postanowieniach Umowy - załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.