eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brudzew › Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023r r.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023r r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brudzewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366074041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turkowska 29

1.5.2.) Miejscowość: Brudzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-720

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 632798325

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@brudzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brudzew.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brudzew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023r r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2296490-f086-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020914/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215621/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216948,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: Szkoła Podstawowa im. Wojciecha z Brudzewa w Brudzewie, Szkoła Podstawowa w Galewie , Szkoła Podstawowa w Koźminie.
Przewóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2022/2023, tj. od 1.09.2022 do 23.06.2023 oraz w dni, w których szkoła jest zobowiązana zapewnić uczniom zajęcia wychowawczo-opiekuńcze i dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej.
3. Linie muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do danej szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób.
4. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykonywał przewóz uczniów autobusami kursowymi w komunikacji regularnej ogólnodostępnej – jako publiczny przewóz osób (przewóz osób w ramach publicznego transportu zbiorowego), zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy podanym do publicznej wiadomości na przystankach autobusowych.
5. Proponowany wykaz tras stanowi załącznik nr 8. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przystanków. Liczbowy wykaz uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości do szkół stanowi załącznik nr 9. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia.
6. W czasie obowiązywania umowy liczba kilometrów, liczba dowożonych dzieci oraz liczba przystanków może ulec zmianie w zależności od liczebności uczniów w szkołach i planów nauczania. Powyższe nie będzie stanowiło zmiany umowy.
7. Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1h w każdą stronę.
8. Zamawiający zapewnia opiekunki na czas przewozu uczniów.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym (co najmniej 24h przed zmianą) powiadomieniu Wykonawcy
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, dni rekolekcji, egzaminów, skrócenia zajęć itp. W powyższych sytuacjach Wykonawca zapewni dowóz dzieci w innych godzinach, wskazanych przez Zamawiającego. Odstępstwa od harmonogramu przewozów nie stanowi dodatkowych zadań i należy je wkalkulować w cenę biletu.
11. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać aktualne przeglądy techniczne, dowody rejestracyjne oraz ubezpieczenie OC. Muszą być odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej oraz powinny być wyposażone w gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem.
12. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę czystości pojazdów. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.
13. Zamawiający wymaga 5 autokarów wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2000 r.:
2 o pojemności min. 50 miejsc siedzących i 3 o pojemności min. 60 miejsc siedzących.
14. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusach.
15. Zamawiający za wykonanie całego przedmiotu umowy w danym miesiącu zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznej liczby zamówionych biletów miesięcznych i ceny jednostkowej brutto biletu miesięcznego.
16. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono dwie oferty na cenę odpowiednio 317 680,00 zł i 530 670,00 zł. Obie oferty zawierają cenę, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj. 255 000,00 zł brutto. Jednocześnie zamawiający nie zwiększa tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym konieczne stało się unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.