eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górzno › Modernizacja terenu rekreacyjnego na Wisiałkach w Górznie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja terenu rekreacyjnego na Wisiałkach w Górznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GÓRZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Górzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-320

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564989249

1.5.8.) Numer faksu: 566448352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gorzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mst-gorzno.rbip.mojregion.info/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja terenu rekreacyjnego na Wisiałkach w Górznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a65cd6f4-b18d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106820/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 97561 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – „Dostarczenie i montaż elementów placów zabaw, rekreacyjnych, zagospodarowania i toalet przenośnych.”
Zamówienie dotyczy zakupu, dostawy oraz montażu elementów placów zabaw, rekreacyjnych, zagospodarowania oraz toalet przenośnych oraz robót towarzyszących, w tym wykonania stref bezpiecznych. Szczegółowa lista elementów znajduje się w załączniku nr 8 i nr 9. Wszystkie elementy powinny być odpowiednie zakotwione w przygotowanych przez Wykonawcę fundamentach. W przypadku małych elementów typu ławka dopuszcza się wykonanie samych kotew. Wszystkie elementy muszą być zamontowane w sposób zapewniający równowagę statyczną, zabezpieczającą bezpieczeństwo użytkowników. Elementy placów zabaw muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa zgodne z obowiązującymi normami, wszystkie elementy zabawowe powinny posiadać aktualne atesty/certyfikaty stwierdzające możliwość użytkowania ich przez dzieci. Wszystkie materiały użyte do realizacji zadania mają być nowe. Wszystkie elementy powinny być zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Elementy drewniane powinny być zabezpieczone poprzez malowanie lakierobejcą lub impregnatem do drewna, obydwa preparaty przystosowane do użytkowania zewnętrznego. Elementy stalowe zabezpieczone poprzez ocynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe.
Dla dokładniejszego opisu podano poglądowe zdjęcia niektórych elementów. Dane fotograficznie zamieszczono w formie poglądowej. Wykonawca przy składaniu oferty może podać elementy zbliżone, nie jest zobligowany do zaoferowania identycznych przedmiotów.
Dodatkowe informacje odnośnie elementów placów zabaw:
Masażer pleców i bioder – elementy ruchowe masażer pleców – 1 szt., masażer bioder 1 szt. ustawione na wspólnym pylonie, do wykonywania ćwiczeń na zewnątrz przymocowane do pylonu. – zdj. nr 1.
Altana placu zabaw – altana wykonana z głównego materiału z drewna klejonego oraz hdpe albo ze stali oraz hdpe. Dach dwuspadowy albo wielospadowy, bariery altany w formie przepierzenia z drewna klejonego lub płyt hdpe, stolik w środku, siedziska obwodowe w środku altany. Wysokość minimalna 2,40, szerokość minimalna 2,40 metra, długość minimalna 2,40 metra. Dach pokryty płytą hdpe lub gontem bitumicznym, Altana bez drewnianej podłogi. Altana na rzucie prostokąta lub wieloboku - zdj. nr 2.
Elementy edukacyjne – jeden element placu zabaw w formie tablicy z grą edukacyjną typu kółko i krzyżyk, drugi element z grą w postaci układanki. Główny materiał wykonania tworzywo sztuczne. – zdj. nr 7.
Ławka – drewniano-stalowa – oparcie i siedzisko drewniane, stelaż i nogi stalowe, długość ławki pomiędzy 1,7-2,0 metry – zdj. nr 8. Dotyczy 2 szt.
Tyrolka (zjazd linowy stalowy) – szerokość urządzenia pomiędzy 3,5-4,5 metra, długość urządzenia pomiędzy 25 – 28,5 metra. Podest startowy na wysokości pomiędzy 0,65-0,85 metra. Kolor słupków zielony. Element powinien zawierać instrukcję bezpiecznego użytkowania na trwale zamocowaną na elemencie lub w postaci odrębnej tabliczki umieszczonej w pobliżu urządzenia. Konstrukcja tyrolki stalowa– zdj. nr 3.
Urządzenie ruchowe – pedały przymocowane do ławki, umożliwiające ćwiczenia w pozycji siedzącej – zdj. nr 4.
Stolik do gier w szachy wraz z siedziskami/krzesełkami – czterostanowiskowy. Stół i siedziska betonowe z drewnianymi siedziskami. Na stoliku plansza do gier w szachy. – zdj. nr 5.
Metalowy płot – wysokość od 1,0 metra do 1,2 metra, przęsła oraz słupki stalowe, górne zakończenie płotka zaokrąglone, bez ostrych elementów. – zdj. nr 6.
Siatka do gry w siatkówkę – siatka do gry w siatkówkę montowana w miejsce zużytych starych siatek na istniejące słupy do gry w siatkówkę. Siatka z linki polipropylenowej koloru czarnego albo białego, obszyta białą taśmą.
Toalety przenośne – 2 sztuki. Toaleta przenośna wyposażona w miskę ustępową, pisuar (pisuar dotyczy jednej toalety), umywalkę, dozownik mydła w płynie, oświetlenie zasilane bez podłączenia do sieci, pojemnik na ręczniki papierowe pojemnik na papier toaletowy w dużej rolce, lustro. Wskaźnik wolne/zajęte. Wybieralny pojemnik na nieczystości o pojemności minimum 250 litrów. Zewnętrzny kolor toalety zielony. Toalety nowe, wraz z tabliczkami oznaczającymi męską/damską toaletę.
W skład zamówienia wchodzą wszystkie pozycje kosztorysowe z wyłączeniem pozycji dotyczących lamp solarnych i monitoringu. W skład zamówienia wchodzi także rozbiórka i utylizacja istniejącego płotka drewnianego przy stawie.
Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji warunków zamówienia oraz warunkami wynikającymi z obowiązujących norm, przepisów technicznych i prawa budowlanego.
Wraz z ofertą należy złożyć zdjęcia proponowanych elementów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

4.5.5.) Wartość części: 65040 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Dostarczenie i montaż lamp solarnych oraz instalacji monitoringu.”
Zamówienie dotyczy zakupu, dostawy oraz montażu lamp solarnych wraz ze słupami stalowym oraz fundamentami betonowymi. Dodatkowo w zakresie jest wykonanie systemu monitoringu. Szczegółowe dane: kamery IP kopuła, 5MP, 2.8mm, IR, WDR – 7szt. latarnia solarna parkowa 4,5m 8W LED PV155W 65Ah - ocynk LSP 1004 (nawiązująca wyglądem do istniejących) – 3 szt., puszki montażowe 7szt., złącze kablowe 40x60, punkt dostępowy - 4szt, switch 10-portowy dla 8 kamer IP (8xPoE + 2xUPLINK); Zasilanie PoE: 8 portów 10/100/1000 Mb/s - IEEE 802.3af, 48VDC / 15,4W/port, przewód ziemny UTPW, przewód elektryczny YDY 3x2,5, maszty, rurki instalacyjne, uchwyty, bezpieczniki, szafki, trawa. Istniejące lampy pokazano na zdj. nr 9. Lampy powinny odpowiadać formie architektonicznej lamp istniejących.
W skład zamówienia wchodzi; także-ustawienie i montaż 3 latarni solarnych,-montaż i uzbrojenie złącza kablowego,-wykonanie transmisji monitoringu metodą bezprzewodową do budynku Urzędu Miasta i Gminy (dopuszcza się wykonanie punktów pośrednich, jeśli okażą się niezbędne) w skład którego wchodzi instalacja punktu dostępowego na istniejące latarni przy boisku piaskowym, instalacja punktu dostępowego na budynku Urzędu Gminy, wykonanie instalacji do 7 kamer IP, montaż zainstalowanych urządzeń oraz konfiguracja.
Lokalizacja kamer
2 szt.- istniejące słupy na boisku piaskowym
2 szt. - kamery na nowej latarni przy placu zabaw
1 szt. - kamera na nowej latarni przy zbiorniku wodnym
1 szt. - kamera na nowej latarni przy zbiorniku wodnym
1 szt. - kamera na istniejącej latarni przy ławkach
Całość instalacji monitoringu i lamp musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

1.1.1 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji prac oraz zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca.
1.1.2 Dokumentacja projektowa stanowi zał. nr 8 SWZ - do wglądu na stronie internetowej.
1.1.3 Przedmiary robót zawarte we wzorach kosztorysów ofertowych, (zał. nr 9 SWZ) należy zweryfikować i traktować, jako materiały pomocnicze do określenia wynagrodzenia ryczałtowego oraz sporządzenia kosztorysów ofertowych. W przypadku zaistnienia sytuacji braku w przedmiarze niezbędnych pozycji do prawidłowego zrealizowania zadania, Wykonawca na etapie trwania przetargu powinien wystąpić z pytaniem do Zamawiającego o rozstrzygnięcie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zakresu, wielkości lub rodzaju robót. Wykonawca powinien być świadomy, że cena ryczałtowa zawiera w sobie wszystkie składniki niezbędne do prawidłowego zrealizowania inwestycji.
Wraz z ofertą należy złożyć zdjęcia proponowanych elementów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

4.5.5.) Wartość części: 32520 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Unieważnienie postępowania z art. 255 ust 2: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.