Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136995/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu magazynowania wykładziny sportowej typu Taraflex ZP 5/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.Prezydenta Ignacego Mościckiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Spała
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/ 71 96 502
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.spala@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cos.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11e36526-c318-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu magazynowania wykładziny sportowej typu Taraflex ZP 5/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11e36526-c318-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119908/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mobilnej podłogi sportowej wraz z systemem magazynowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136995
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest dostawa systemu służącego do magazynowania wykładziny sportowej typu taraflex. Zestaw składa się z następujących elementów:
1. Stojak na kółkach (8 kpl).
Stojak dwustronny na kółkach do magazynowania wykładzin sportowych o szerokości 150 cm, komplet zawiera 6 rur, wersja do magazynowania wykładzin nawijanych bezpośrednio na rury. Wymiary: szerokość max. 2 m, głębokość max. 1,2 m, wysokość - max. 2,10 m. Waga max. 200 kg.
2. Wózek do nawijania z silnikiem (1 kpl).
Urządzenie z napędem elektrycznym do nawijania i odwijania wykładzin sportowych o szerokości 150 cm (wymiary: szerokość 2,20-2,30m, głębokość 1,00-1,10m, wysokość: 1,45-1,55m).
3. Urządzenie do wyklejania linii (1 kpl).
4. Wózek do transportu na stojąco (2 kpl).
Dostarczony system musi zawierać wszystkie niezbędne elementy przydatne przy zwijaniu i rozwijaniu wykładziny tj. sztangi do przewijania, rury do nawijania, oprzyrządowanie do zawieszania, wciągarki z taśmą (para), para nakładek do zamocowania wciągarek, silnik itp. Po dostawie wymagane jest złożenie wszystkich elementów systemu i przygotowanie do pracy.
System magazynowania wykładziny sportowej typu Taraflex musi być nowy fabrycznie, wyprodukowany w roku 2022r.-2023r., ma posiadać właściwe atesty, certyfikaty, instrukcje, karty katalogowe produktu w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151100-6 - Stojaki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184372,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307180,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184372,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERPLASTIC Roger Żółtowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002854249
7.3.3) Ulica: Tuchom, ul. Gdyńska 45
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Roger Żółtowski 'INTERPLASTIC'
jakie przetargi wygrała firma
Roger Żółtowski 'INTERPLASTIC'
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184372,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-19PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
- Wykonanie 9 szt. podwójnych stojaków na rowery wraz z ich montażem na terenach administrowanych przez ZGN Targówek
więcej: Stojaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.