Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00131045/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00148519/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00154266/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00157460/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00205357/01 - Wynik z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Żuromin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 236572558
1.5.8.) Numer faksu: +48 236572540
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuromin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e96c03a8-bf37-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024305/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin - Remont drogi gminnej nr 460690W ul. Szkolnej w miejscowości Żurominie”a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze
1.1. Nadzór archeologiczny usługa 1
1.2. Frezowanie m2 1600
3. Nawierzchnie m2 1600
4. Urządzenia bezpieczeństwa
4.1. Znaki pionowe na słupkach kpl. 4
4.2. Oznakowanie poziome m2 46
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- zał. nr 1 do SWZ – Opis robót
- zał. nr 2 do SWZ - Specyfikacja techniczna
- zał. nr 3 do SWZ - Przedmiar robót jako dokument pomocniczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 209913,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin - Remont drogi gminnej nr 460609W w miejscowości Młudzyn w Żurominie”a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
1.2. Frezowanie m2 12 096,20
3. Nawierzchnie m2 12 096,20
4. Pobocza m2 2 900,00
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- zał. nr 1 do SWZ – Opis robót
- zał. nr 2 do SWZ - Specyfikacja techniczna
- zał. nr 3 do SWZ - Przedmiar robót jako dokument pomocniczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 1113109 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin - Remont drogi gminnej nr 460610W w miejscowości Będzymin w Żurominie”a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe kpl. 1.
1.2. Frezowanie m2 6 292,00
3. Nawierzchnie m2 6 292,00
4. Pobocza m2 1 144,00
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- zał. nr 1 do SWZ – Opis robót
- zał. nr 2 do SWZ - Specyfikacja techniczna
- zał. nr 3 do SWZ - Przedmiar robót jako dokument pomocniczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 495915,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin – Budowa drogi gminnej ul. Grunwaldzkiej w Żurominie”a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe kpl. 1
2. Kolektor deszczowy m 509,25
3. Kanał technologiczny m 71
4. Chodniki i zjazdy
4.1. Chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm m2 201
4.2. Zjazdy z kostki brukowej gr. 8 cm m2 378,50
5. Nawierzchnie
5.1. Nawierzchnie jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm m2 1960,75
5.2. Nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej m2 581,80
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi: zał. nr 1 do SWZ:
- PZT,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny,
- zał. nr 2 do SWZ - STWiOR,
- zał. nr 3 do SWZ - przedmiar robót jako dokument pomocniczy,
d) Z zakresu opisanego w PZT, P A-B, PT wyłączono następujące roboty dotyczące:
częściową budowę chodników w ul. Grunwaldzkiej. Pozostaje do wykonania chodnik po lewej stronie w ul. Spacerowej (łącznik od bloków do ul. Zwycięstwa)
budowę kanału technologicznego w ul. Grunwaldzkiej. Pozostaje do wykonania kanał po lewej stronie w ul. Spacerowej (łącznik od bloków do ul. Zwycięstwa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 1565352,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin – Budowa drogi gminnej ul. Brzozowej w Żurominie”a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe kpl. 1
2. Kolektor deszczowy m 348,07
3. Chodniki i zjazdy
3.1. Zjazdy z kostki brukowej gr. 8 cm m2 190,61
4. Nawierzchnie
4.1. Nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej m2 2 248,62
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi: zał. nr 1 do SWZ:
- PZT,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny,
- zał. nr 2 do SWZ - STWiOR,
- zał. nr 3 do SWZ - przedmiar robót jako dokument pomocniczy,
c) Z zakresu opisanego w PZT, P A-B, PT wyłączono następujące roboty dotyczące:
- budowę chodników,
- budowę kanału technologicznego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1055234,63 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin – Budowa drogi gminnej ul. Popiełuszki w Żurominie”a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze kpl. 1
2. Nawierzchnie jezdni i zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm m2 1762,40
3. Oznakowanie kpl. 1
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Projekt budowlany,
- STWiOR,
- przedmiar robót jako dokument pomocniczy,
c) Z zakresu opisanego w projekcie budowlanym wyłączono następujące roboty dotyczące:
- budowę chodników (utwardzone pobocza),
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 426989,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin – Budowa drogi gminnej ul. Leszczynowej w Żurominie”a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze kpl. 1
2. Kanalizacja deszczowa m 184,73
3. Nawierzchnie jezdni i zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm m2 1144,15
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- zał. nr 1 do SWZ - Projekt budowlany,
- zał. nr 2 do SWZ - STWiOR,
- zał. nr 3 do SWZ - przedmiar robót jako dokument pomocniczy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 340946,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281005,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281005,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281005,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW WAPNOPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671841545
7.3.3) Ulica: Młodzieżowa
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "WAPNOPOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "WAPNOPOL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281005,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 945651,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 945651,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 945651,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW WAPNOPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671841545
7.3.3) Ulica: Młodzieżowa
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "WAPNOPOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "WAPNOPOL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 945651,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486567,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486567,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486567,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW WAPNOPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671841545
7.3.3) Ulica: Młodzieżowa
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "WAPNOPOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "WAPNOPOL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486567,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1400000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1400000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1400000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE KRZYSZTOF WALENCIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691252272
7.3.3) Ulica: Lidzbarska
7.3.4) Miejscowość: Żuromin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE KRZYSZTOF WALENCIK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE KRZYSZTOF WALENCIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1400000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594254,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ORION ROBERT ROCHOŃ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5720004655
7.3.4) Miejscowość: Karniszyn Parcele
7.3.5) Kod pocztowy: 09-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 561766,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ORION ROBERT ROCHOŃ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5720004655
7.3.4) Miejscowość: Karniszyn Parcele
7.3.5) Kod pocztowy: 09-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
- Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Radusz
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Spacerowej w Kłecku, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.