eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › "Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Żuromin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Żuromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 236572558

1.5.8.) Numer faksu: +48 236572540

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zuromin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e96c03a8-bf37-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024305/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131045

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin - Remont drogi gminnej nr 460690W ul. Szkolnej w miejscowości Żurominie”


a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:

Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze
1.1. Nadzór archeologiczny usługa 1
1.2. Frezowanie m2 1600
3. Nawierzchnie m2 1600
4. Urządzenia bezpieczeństwa
4.1. Znaki pionowe na słupkach kpl. 4
4.2. Oznakowanie poziome m2 46

b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- zał. nr 1 do SWZ – Opis robót
- zał. nr 2 do SWZ - Specyfikacja techniczna
- zał. nr 3 do SWZ - Przedmiar robót jako dokument pomocniczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 209913,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin - Remont drogi gminnej nr 460609W w miejscowości Młudzyn w Żurominie”



a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:

Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
1.2. Frezowanie m2 12 096,20
3. Nawierzchnie m2 12 096,20
4. Pobocza m2 2 900,00


b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- zał. nr 1 do SWZ – Opis robót
- zał. nr 2 do SWZ - Specyfikacja techniczna
- zał. nr 3 do SWZ - Przedmiar robót jako dokument pomocniczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 1113109 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin - Remont drogi gminnej nr 460610W w miejscowości Będzymin w Żurominie”

a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:

Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe kpl. 1.
1.2. Frezowanie m2 6 292,00
3. Nawierzchnie m2 6 292,00
4. Pobocza m2 1 144,00


b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- zał. nr 1 do SWZ – Opis robót
- zał. nr 2 do SWZ - Specyfikacja techniczna
- zał. nr 3 do SWZ - Przedmiar robót jako dokument pomocniczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 495915,90 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin – Budowa drogi gminnej ul. Grunwaldzkiej w Żurominie”

a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe kpl. 1
2. Kolektor deszczowy m 509,25
3. Kanał technologiczny m 71
4. Chodniki i zjazdy
4.1. Chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm m2 201
4.2. Zjazdy z kostki brukowej gr. 8 cm m2 378,50
5. Nawierzchnie
5.1. Nawierzchnie jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm m2 1960,75
5.2. Nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej m2 581,80


b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi: zał. nr 1 do SWZ:
- PZT,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny,
- zał. nr 2 do SWZ - STWiOR,
- zał. nr 3 do SWZ - przedmiar robót jako dokument pomocniczy,

d) Z zakresu opisanego w PZT, P A-B, PT wyłączono następujące roboty dotyczące:
 częściową budowę chodników w ul. Grunwaldzkiej. Pozostaje do wykonania chodnik po lewej stronie w ul. Spacerowej (łącznik od bloków do ul. Zwycięstwa)
 budowę kanału technologicznego w ul. Grunwaldzkiej. Pozostaje do wykonania kanał po lewej stronie w ul. Spacerowej (łącznik od bloków do ul. Zwycięstwa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 1565352,61 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin – Budowa drogi gminnej ul. Brzozowej w Żurominie”

a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe kpl. 1
2. Kolektor deszczowy m 348,07
3. Chodniki i zjazdy
3.1. Zjazdy z kostki brukowej gr. 8 cm m2 190,61
4. Nawierzchnie
4.1. Nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej m2 2 248,62

b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi: zał. nr 1 do SWZ:
- PZT,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny,
- zał. nr 2 do SWZ - STWiOR,
- zał. nr 3 do SWZ - przedmiar robót jako dokument pomocniczy,

c) Z zakresu opisanego w PZT, P A-B, PT wyłączono następujące roboty dotyczące:
- budowę chodników,
- budowę kanału technologicznego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1055234,63 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin – Budowa drogi gminnej ul. Popiełuszki w Żurominie”

a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze kpl. 1
2. Nawierzchnie jezdni i zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm m2 1762,40
3. Oznakowanie kpl. 1

b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Projekt budowlany,
- STWiOR,
- przedmiar robót jako dokument pomocniczy,

c) Z zakresu opisanego w projekcie budowlanym wyłączono następujące roboty dotyczące:
- budowę chodników (utwardzone pobocza),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 426989,40 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta Żuromin – Budowa drogi gminnej ul. Leszczynowej w Żurominie”

a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. Roboty przygotowawcze kpl. 1
2. Kanalizacja deszczowa m 184,73
3. Nawierzchnie jezdni i zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm m2 1144,15

b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- zał. nr 1 do SWZ - Projekt budowlany,
- zał. nr 2 do SWZ - STWiOR,
- zał. nr 3 do SWZ - przedmiar robót jako dokument pomocniczy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 340946,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281005,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281005,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281005,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW WAPNOPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671841545

7.3.3) Ulica: Młodzieżowa

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281005,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 945651,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 945651,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 945651,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW WAPNOPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671841545

7.3.3) Ulica: Młodzieżowa

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 945651,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486567,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486567,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486567,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW WAPNOPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671841545

7.3.3) Ulica: Młodzieżowa

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486567,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1400000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1400000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1400000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE KRZYSZTOF WALENCIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691252272

7.3.3) Ulica: Lidzbarska

7.3.4) Miejscowość: Żuromin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1400000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594254,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ORION ROBERT ROCHOŃ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5720004655

7.3.4) Miejscowość: Karniszyn Parcele

7.3.5) Kod pocztowy: 09-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 561766,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ORION ROBERT ROCHOŃ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5720004655

7.3.4) Miejscowość: Karniszyn Parcele

7.3.5) Kod pocztowy: 09-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.