eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › skrócona nazwa postępowania: "Remont pomieszczeń w Żłobku Koniczynka [POZNAŃ]"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
skrócona nazwa postępowania:
„Remont pomieszczeń w Żłobku Koniczynka [POZNAŃ]”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d8f0efb-aeba-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

skrócona nazwa postępowania:
„Remont pomieszczeń w Żłobku Koniczynka [POZNAŃ]”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d8f0efb-aeba-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062724/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Poznański Zespół Żłobków – prace modernizacyjne – podniesienie standardu budynków żłobków ROBOTY BUDOWLANE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100406

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/02/23/ZP6/2022-327

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201935,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dwóch pomieszczeń znajdujących się w piwnicy oraz remont strefy wejścia w żłobku Koniczynka oraz usług związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi w ramach Zadania inwestycyjnego pn.: „Poznański Zespół Żłobków – prace modernizacyjne – podniesienie standardu budynków żłobków”. Inwestycja obejmuje remont 2 pomieszczeń znajdujących się w piwnicy żłobka Konicznynka oraz remont strefy wejścia. Roboty obejmą trzy zakresy.
5.2. Zakres remontu obejmuje w szczególności:
Remont pomieszczeń piwnicznych obejmuje:
1) Skucie wilgotnych tynków, usunięcie spoin, osuszenie ścian zewnętrznych
2) Skucie zmurszałych tynków, zdrapanie powłok malarskich i gładzi gipsowych na ścianach wewnętrznych
3) Wykonanie warstwy tynku renowacyjnego
4) Wymiana rury kanalizacyjnej przebiegającej przez remontowane pomieszczenia oraz wszystkich podejść do niej włączonych
5) Montaż wentylatora wyciągowego ze sterowaniem czasowym
6) Wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych i stopni schodowych
7) Montaż drzwi 90*200
8) Montaż nowych opraw oświetleniowa i łączników
9) Wpięcie do istniejącej instalacji wodnej przyłącza wody ogrodowej.
10) Zabezpieczenie na czas prowadzenia prac instalacji i urządzeń przeznaczonych do zachowania w szczególności czujek systemu sygnalizacji pożaru, opraw oświetlenia awaryjnego i innych

Remont strefy wejścia obejmuje
1) Rozbiórkę posadzkę i stopni z płytek ceramicznych
2) Demontaż balustrad i murków
3) Odtworzenie posadzek z płytek ceramicznych
4) Wykonanie nowej opaski wzdłuż elewacji frontowej
5) Wykonanie rampy z kostki betonowej
6) Wymania nawierzchni z płyt betonowych nowymi posadzkami kostki betonowej zbliżonej do istniejącej.
7) Montaż nowego daszku stalowego
8) Malowanie elewacji w strefie wejścia oraz pod daszkiem

Napraw opierzenia obejmuje:
1) Rozbiórkę nieszczelnych rynien i koszy zbiorczych
2) Naprawę obróbek blacharskich wraz z ich profilowaniem i uszczelnieniem
3) Naprawa elewacji w miejscu jej zalania
4) Malowanie części elewacji od strony ogrodu

Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie usług oraz dostaw związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi.
Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umownych – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ustawy PZP, Zamawiający informuje o unieważnieniu prowadzonego postępowania, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Bezpośrednio przed otwarciem ofert podana została kwota, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości: 248 380,96 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250943,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277980,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.