eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sława › Budowa 2 boisk wielofunkcyjnych wraz z pozostałą infrastrukturą w Gminie Sława

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa 2 boisk wielofunkcyjnych wraz z pozostałą infrastrukturą w Gminie Sława

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Pobożnego 10

1.5.2.) Miejscowość: Sława

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-410

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_slawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa 2 boisk wielofunkcyjnych wraz z pozostałą infrastrukturą w Gminie Sława

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e7e42d3-c792-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000154/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Sława

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140669/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIA.271.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1141402,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Boisko w Sławie przy ul. Odrodzonego Wojska Polskiego 14, działka nr ew. 212/1
- boisko wielofunkcyjne o wymiarach 24m x 46m (w granicach obrzeży)
- wymiar płyty głównej boiska 20,0m x 40,0m
- nawierzchnia ze sztucznej trawy w kolorze zielonym zasypana piaskiem kwarcowym
- mała architektura: stojaki na rowery, kosze na śmieci, trybunka
- wyposażenie boiska: piłkochwyty, bramki do piłki ręcznej, stojaki do koszykówki, zestaw do siatkówki,
- oświetlenie,
- ogrodzenie boiska

B. Boisko w Łupicach przy ul. Szkolnej 27, działka nr ew. 149/1
- boisko wielofunkcyjne o wymiarach 24m x 44m (w granicach obrzeży)
- wymiar płyty głównej boiska 20,0m x 40,0m
- nawierzchnia ze sztucznej trawy w kolorze zielonym zasypana piaskiem kwarcowym
- mała architektura: stojaki na rowery, kosze na śmieci, trybunka
- wyposażenie boiska: piłkochwyty, bramki do piłki ręcznej, stojaki do koszykówki, zestaw do siatkówki
- oświetlenie i monitoring,
- ogrodzenie boiska

Wykonawca powinien wykonywać roboty w sposób niezakłócający funkcjonowania Szkoły Podstawowej - ściśle według kolejności wykazanej w harmonogramie przez Wykonawcę po wcześniejszym zatwierdzeniu tego harmonogramu przez Zamawiającą.
Ponadto wszystkie prace budowlane winny być prowadzone bezwzględnie w sposób zapewniający bezpieczeństwo zdrowia i życia użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1228524,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2124210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1228524,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mardo Sport Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7831677401

7.3.3) Ulica: Wydmowa 10

7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-041

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1228524,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.