eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Kawęczyn › Remont drogi gminnej nr 115326E - Dzwonkowice i drogi wewnętrznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 115326E – Dzwonkowice i drogi wewnętrznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Kawęczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148383

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Kawęczyn

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Kawęczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-115

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 831 42 89

1.5.8.) Numer faksu: 46 831 42 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugkaweczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkaweczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 115326E – Dzwonkowice i drogi wewnętrznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5a6d379-d3ac-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069700/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi gminnej nr 115326E – Dzwonkowice i drogi wewnętrznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166348

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 428843,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• długość remontowanych dróg ≈1044,12 m
• szerokość jezdni ≈3,50 m
• powierzchnia jezdni bitumicznej ≈ 3788,90 m2
Zakres prac:
• wyrównanie istniejącej nawierzchni i jej oczyszczenie;
• wykonanie skropienia międzywarstwowego;
• remont warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej;
• wykonanie skropienia międzywarstwowego;
• wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr 4 cm;
• uzupełnienie istniejących poboczy kruszywem0/31/5 gr 15 cm oraz utwardzenie na szerokości 0,5m;
• uzupełnienie miejsc występowania ubytków istniejącej nawierzchni podbudową z mieszanki niezwiązanej C90/3 o
uziarnieniu 0/31,5 wraz z zagęszczeniem;
• wyregulowanie zaworów znajdujących się w granicach robót;
• odwodnienie nawierzchni poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych;
• uporządkowanie terenu.
Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
1. wykonania operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót;
2. opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniami.
Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania
tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach;
3. zapewnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
drogowej bez ograniczeń;
4. zorganizowania we własnym zakresie zaplecza budowy oraz miejsca składowania materiałów/odpadów;
5. w przypadku wszelkich awarii szkód powstałych na terenie prowadzonych robót do natychmiastowego ich usunięcia w
sposób docelowy i skuteczny;
6. ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej – jeżeli w związku z zaniedbaniem,
niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub
zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, Wykonawca na swój koszt, w sposób docelowy i skuteczny, w trybie
natychmiastowym, naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność;
7. prowadzanie prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz przestrzegania
zasad ochrony środowiska;
8. prowadzenia robót w sposób uwzględniający ochronę gleby, ziemi, powietrza i stanu akustycznego środowiska oraz w
sposób zabezpieczający przed awariami;
Koszty powyższych zadań należy uwzględnić w cenie ofertowej.
Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie
prowadzonych robót i przyległym, w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymogi zamawiającego i warunki wykonania określają: niniejsza specyfikacja
warunków zamówienia, zwana SWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 6, dokumentacja projektowa - załącznik nr 13
Ponadto przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi
wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, oraz poleceniami Inspektora Nadzoru.
Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania zawiera przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy.
Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, SST, formularzu ofertowym, wzorze
umowy, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub
pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego
Wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o
których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Ustawy PZP – Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia,
systemy, technologie, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do
przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przed dowolnych producentów przy zachowaniu
identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń
pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne co zaproponowane przez Zamawiającego.
Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i
funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy
źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody materiałów, urządzeń,
systemów, technologii, itp.
W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. Innych marek i producentów, jednak o
parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom,
materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. Opisanym w SWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż
równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do
metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków
towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w
opisie przedmiotu zamówienie, zobowiązany jest tę równoważność wskazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału
Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/7, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych
dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe /specyfikacje techniczne / opisy itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527476,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527476,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527476,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET Marcin Głuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-170-56-09

7.3.3) Ulica: Gawłowska 179a

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527476,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.