eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Modernizacja oświetlenia ulicznego i drogowego w mieście Głogów



Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego i drogowego w mieście Głogów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767265-437

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego i drogowego w mieście Głogów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a98b1cb-0000-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003361/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Modernizacja oświetlenia ulicznego i drogowego w Mieście Głogów - 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Programu Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (RPO WD 2014-2020), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), zwana dalej Umową, zawarta w odniesieniu do art. 33 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 818)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152660/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP 271.34.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja oświetlenia w m. Głogów. Wymiana opraw oświetleniowych (Osiedle Paulinów i pozostałe).Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie niezbędnych prac modernizacyjnych i robót budowlanych w
zakresie oświetlania ulic i dróg na terenie miasta Głogów. W ramach niniejszego zadania
zaplanowano także wdrożenie inteligentnego sytemu zarządzania, sterowania i monitorowania
oświetleniem na ww. obszarach :
1) Dane techniczne dot. prac planowanych do wykonania na obszarze Osiedla Paulinów i pozostałe:
a) demontaż istniejących opraw oświetleniowych i montaż na ich miejsce nowych opraw w
technologii LED (modernizacja łącznie 217 szt. punktów świetlnych), w tym:
- ul. Akacjowa - ilość opraw 44, typ: 16LED/860mA/45W
- ul. Legnicka - ilość opraw 32, typ: 40LED/700mA/85W
- ul. Ogrodowa, gen. Andersa, gen. Skalskiego, gen. Maczka, gen. Urbanowicza - ilość opraw 41, typ:
24LED/600mA/35W
- marsz. Piłsudskiego – 7 szt. opraw typu: 48LED/700mA/105W oraz 24 szt. opraw typu
24LED/700mA/54W
- Osiedle Paulinów – 10 szt. opraw typu 24LED/700mA/54W oraz 59 szt. opraw typu
24LED/600mA/45W.
- Osiedle Paulinów – Teren Rekreacyjny – 3 szt. opraw typu LED 36W
b) montaż dodatkowych 25 szt. opraw w technologii LED wraz ze słupami (dogęszczenie już
istniejącego oświetlenia) - typ opraw 24LED/600mA/45W;
c) demontaż istniejących szaf oświetleniowych i montaż na ich miejsce nowych szaf (6 szt.), w tym
- SO-1 (ul. Akacjowa) – wymiana na szafę typu S1
- SO-2 (ul. Akacjowa) – wymiana na szafę typu S1
- SO (ul. Ogrodowa) - wymiana na szafę typu S1
- SO-151 (ul. Legnicka) - wymiana na szafę typu S1
- SO (ul. Piłsudskiego) - wymiana na szafę typu S1
- SO-153 (os. Paulinów) - wymiana na szafę typu S1
Szafy powinny być wykonane z zastosowaniem aluminiowej obudowy wolnostojącej o stopniu
ochrony min. IP44. Szafy będą wyposażone w odpowiednie filtry harmoniczne, zapewniające
prawidłową pracę całej instalacji i zgodność z normami EMC. Wnętrze szafy podzielono na cztery
sekcje: zabezpieczeń, kompensacji mocy, pomiarową i rozdzielczą.
d) układanie oświetleniowych linii kablowych niskiego napięcia 0,4kV (wymiana istniejących na
nowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1804499,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja oświetlenia w m. Głogów- Plac Solny. Wymiana okablowania, słupów i opraw oświetleniowych .
Dane techniczne dot. prac planowanych do wykonania na obszarze Plac Solny
a) demontaż istniejących słupów z oprawami oświetleniowymi i montaż na ich miejsce nowych z
oprawami w technologii LED (modernizacja łącznie 6 punktów świetlnych) tj:
- latarnie uliczne wys. 7,5 m , wysięgnik 1-ramienny (6 szt.)
- oprawy oświetleniowe ilość 6 szt. typ: 24LED/700mA/54W;
b) układanie oświetleniowych linii kablowych niskiego napięcia nn 0,4kV (wymiana istniejących na
nowe) tj. linie oświetleniowe typu YAKXS 4*35 mm2 o długości ok. 230 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 103924,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Modernizacja oświetlenia w m. Głogów- Remont. Wymiana opraw oświetleniowych (Stare Miasto i pozostałe tereny przyległe).
Dane techniczne dot. prac planowanych do wykonania na obszarze Starego Miasta i tereny
przyległe
a) demontaż istniejących opraw oświetleniowych i montaż na ich miejsce nowych opraw w
technologii LED (modernizacja łącznie 321 szt. punktów świetlnych), w tym (dane techniczne
nowych opraw oświetleniowych):
- ul. Grodzisko, Mała, Cicha – 4 szt. opraw typu 16LED/300mA/15W oraz 11 szt. opraw typu
16LED/600mA/31W;
- ul. Spokojna, Dobra – 5 szt. opraw typu 16LED/860mA/45W oraz 6 szt. opraw typu
16LED/300mA/15W;
- ul. Dobra – 3 szt. opraw typu 16 LED/860mA/45W
- ul. Głogowskiego – 6 szt. opraw typu 48LED/700mA/105W; 13 szt. opraw typu 24LED/700mA/78W;
17 szt. opraw typu 24LED/1000mA/78W oraz 42 szt. opraw typu: 24LED/700mA/54W;
- ul. Wybickiego i Herberta – 15 szt. opraw typu 24LED/600mA/45W; 17 szt. opraw typu
16LED/600mA/31W oraz 9 szt. opraw typu 16LED/200mA/11W;
- ul. Balwierska – 3 szt. opraw typu 24LED/700mA/54W, 5 szt. opraw typu 24 LED/700mA/54W, 11 szt. opraw typu 16LED/500mA/26W;
- ul. Garncarska – ilość opraw 14 typ: 24LED/700mA/54W;
- ul. Grodzka i Starowałowa – 14 szt. opraw typu 16LED/500mA/26W; 24 szt. opraw typu
24LED/700mA/54W; 2 szt. opraw typu 24LED/700mA/54W oraz 4 szt. opraw typu
16LED/700mA/26W;
- ul. Kołlątaja – ilość opraw 4 typu 24LED/700mA/54W;
- ul. Kotlarska – ilość opraw 4 typu 24LED/700mA/54W;
- ul. Kutrzeby - ilość opraw 3 typu 24LED/700mA/54W;
- ul. Młyńska - ilość opraw 4 typu 24LED/700mA/54W;
- ul. Parafialna – 2 szt. opraw typu 24LED/700mA/54W; 4 szt. opraw typu 24LED/700mA/54W oraz 2
szt. opraw typu 24LED/700mA/54W;
- ul. Polska – 3 szt. opraw typu 24LED/700mA/54W oraz 6 szt. opraw typu 24LED/700mA/54W;
- ul. Piekarska – ilość opraw 3 typu 24LED/700mA/54W;
- ul. Powstańców – ilość opraw 4 typu 24LED/700mA/54W;
- ul. Rynek – 22 szt. opraw typu 32LED/700mA/70W oraz 10 szt. opraw typu 32LED/700mA/70W
- ul. Słodowa – 6 szt. opraw typu 32LED/700mA/70W; 4 szt. opraw typu 24LED/700mA/54W oraz 5
szt. opraw typu 16LED/500mA/26W
- ul. Smolna – ilość opraw 11 typ 24LED/700mA/54W
- ul. Szewska - ilość opraw 4 typ 24LED/700mA/54W
- ul. Kołłataja – lapidarium – ilość opraw 10 typ 16 LED/700mA/36W;
- ul. Kołłataja – Park – ilość opraw 5 typ 16 LED/700mA/36W;
- ul. Koszarowa – Park – ilość opraw 15 typ 16 LED/500mA/26W;
- ul. Polska – Plac zabaw – ilość opraw 2 typ 24 LED/700mA/54W;
- ul. Starowałowa – Parking 1 – ilość opraw 5 typ 24 LED/700mA/54W;
- ul. Starowałowa – Parking 2 – ilość opraw 4 typ 24 LED/700mA/54W;
- ul. Starowałowa – Park – ilość opraw 4 typ 24 LED/700mA/54W;
- ul. Smolna – Parking – ilość opraw 12 typ 24 LED/700mA/54W;

b)demontaż istniejących szaf oświetleniowych i montaż na ich miejsce nowych szaf (7 szt.) w tym:
- SO-35-8-1 (ul. Grodzisko) – wymiana na szafę typu S1
SO-521 (ul. Dobra) – wymiana na szafę typu S1
- SO-179 (ul. Wybickiego) - wymiana na szafę typu S1
- SO-2 (ul. Głogowskiego) - wymiana na szafę typu S2
- SO-161 (ul. Starowałowa) - wymiana na szafę typu S2
- SO-164 (os. Polska) - wymiana na szafę typu S2
- SO-168 (ul. Smolna) - wymiana na szafę typu S2.
Szafy powinny być wykonane z zastosowaniem aluminiowej obudowy wolnostojącej o stopniu
ochrony min. IP44. Szafy będą wyposażone w odpowiednie filtry harmoniczne, zapewniające
prawidłową pracę całej instalacji i zgodność z normami EMC. Wnętrze szafy podzielono na cztery
sekcje: zabezpieczeń, kompensacji mocy, pomiarową i rozdzielczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1611216,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1543825,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1873543,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1543825,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MAR sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761578057

7.3.3) Ulica: Sportowa 1

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1543825,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97509,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123905,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97509,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELFAZ P. Wróblewski Paweł Wróblewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932119837

7.3.3) Ulica: Gnieźnieńska 16

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97509,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1313283,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1585470,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1313283,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELFAZ P. Wróblewski Paweł wróblewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932119837

7.3.3) Ulica: Gnieźnieńska 16

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1313283,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.