Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148668/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk.usł.konserw. ogólnobud. i zabezp. awarii (pogot.awaryjnego) mech. instal.i budynk. w budynkach i na terenach zewn. oraz lokalach użytk. należących do mieszkaniowego zasobu Dziel. Ursynów m.st.W-wy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk.usł.konserw. ogólnobud. i zabezp. awarii (pogot.awaryjnego) mech. instal.i budynk. w budynkach i na terenach zewn. oraz lokalach użytk. należących do mieszkaniowego zasobu Dziel. Ursynów m.st.W-wy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3725cb6f-cd0f-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa konserwacji i pogotowia awaryjnego instalacji ogólnobudowlanych mieszkaniowego zasobu Dzielnicy Ursynów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148668/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/WZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122888,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem usługi jest zapewnienie pełnej sprawności i bezpieczeństwa mechanicznych instalacji budynkowych przez wykonywanie czynności obsługi i konserwacji budynków oraz 24-godzinnego pogotowia awaryjnego.
W zakres prac konserwacyjnych objętych zamówieniem wchodzą:
1. czynności przewidziane do okresowego wykonywania (zawarte w instrukcjach obsługi
i konserwacji instalacji i urządzeń mechanicznych zainstalowanych w budynkach
i stanowiących ich wyposażenie, w tym elementów konstrukcyjnych i architektonicznych,
a także w odpowiednich przepisach dotyczących tych instalacji i urządzeń),
2. czynności konieczne do bezzwłocznego wykonania w wyniku stwierdzonych przez Wykonawcę lub zgłoszonych mu przez Zamawiającego awarii i uszkodzeń instalacji, urządzeń i elementów budynków, bądź ich konstrukcji, w tym prace zabezpieczające.
I. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1. Systematyczną kontrolę co najmniej raz w tygodniu:
1) stanu wyposażenia budynków, takich jak stolarka otworowa, okładziny klatek schodowych, podestów i innych wewnętrznych ciągów pieszych,
2) stanu technicznego ciągów pieszych na terenie nieruchomości i ciągów jezdnych
3) stanu ścian i tynków klatek schodowych, piwnic i elewacji,
4) stanu szyb w oknach i drzwiach części wspólnej budynków, w tym wymiany zbitych szyb,
5) działania samozamykaczy, okuć budowlanych drzwi do wszystkich pomieszczeń wspólnych w budynkach, w tym smarowanie zawiasów, usuwanie na bieżąco zacięć
i niesprawności zamków i klamek,
6) okien w budynkach, z wyjątkiem okien w lokalach mieszkalnych, w tym sprawdzanie szczelności i sprawności działania okien, regulacje okuć i usuwanie niesprawności,
7) ponadto, w budynkach przy ul. Kłobuckiej 14, 16, 16A, 16B, 18, 18A, 18B, 18C i 18D, sprawdzanie sprawności zabezpieczeń okien na klatkach schodowych przed
ich otwarciem w płaszczyźnie pionowej i niezwłoczne usuwanie uszkodzeń zabezpieczeń,
8) lokatorskich skrytek pocztowych i sprawdzenie ich stanu technicznego.
2. Konserwacje bram garażowych co najmniej raz w tygodniu, w tym m.in.:
1) stałą, przynajmniej raz w tygodniu, kontrolę działania bram garażowych i sprawności technicznej,
2) usuwanie zacięć i niesprawności działania,
3) smarowanie prowadnic, zgodnie z instrukcją obsługi,
4) sprawdzanie działania czujników i wyłączników awaryjnych bram.
3. Konserwacje wyposażenia placów zabaw i boiska sportowego, w tym sprawdzanie przynajmniej raz w tygodniu stanu technicznego:
1) nawierzchni,
2) urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw i boiska sportowego,
3) osadzenia urządzeń zabawowych i sportowych w podłożu i zabezpieczenie zagrożeń,
4) zgłaszanie wszelkich usterek placów zabaw i boiska sportowego, bądź wykraczających poza zakres prac konserwacyjnych lub wymagających podjęcia działań specjalistycznych,
5) likwidacja luzów i dokręcanie elementów mocujących w celu zapobieżenia wypadkom,
6) przygotowanie urządzeń zabawowych i sportowych do okresu zimowego przez właściwe
ich zakonserwowanie,
7) smarowanie elementów ciernych lub inna ich konserwacja, w zakresie niezbędnym
do utrzymania sprawności technicznej, jeżeli jest to wymagane przez warunki techniczne lub instrukcje obsługi urządzeń.
4. Konserwacje co najmniej raz w miesiącu altan śmietnikowych, w tym:
1) zabezpieczanie usterek bramek wejściowych
2) zabezpieczanie usterek pokryć dachowych altan,
3) sprawdzanie stanu technicznego.
5. Kontrolowanie stanu technicznego pokrycia dachowego, kominów wentylacyjnych oraz obróbek blacharskich co najmniej raz w miesiącu.
6. Kontrolowanie w okresie zimowym grubości warstwy śniegu zalegającego na dachach i usuwanie nawisów śnieżnych oraz zwisających sopli, które mogą spowodować zagrożenie dla mieszkańców
lub osób trzecich.
7. Konserwacje innych, niewymienionych w niniejszym zakresie, urządzeń mechanicznych
w budynkach i na terenach przyległych, z wyjątkiem elementów instalacji elektrycznych
i sanitarnych.
8. Powiadamianie służb miejskich w przypadkach stwierdzenia zagrożenia bezpieczeństwa i życia mieszkańców.
II. Obowiązki Wykonawcy, oprócz wymienionych w umowie:
1. Wykonawca będzie uczestniczył w okresowych kontrolach obiektów budowlanych oraz niezwłocznie wykonywał wynikające z nich zalecenia w zakresie mechanicznych instalacji budynkowych.
2. Wykonawca pozostawi instalacje, urządzenia, systemy oraz miejsce wykonywanej pracy
po każdorazowym przeglądzie, konserwacji w stanie całkowitej sprawności technicznej
oraz pełnego bezpieczeństwa dla użytkowników, a także w czystości i porządku.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia powstałych awarii jak najszybciej, bez zbędnej zwłoki, w celu usunięcia powstałego zagrożenia dla mieszkańców/użytkowników
oraz zabezpieczenia mienia Zamawiającego, a tym samym do wyeliminowania nieplanowanych kosztów dla Zamawiającego w czasie reakcji określonym w umowie.
4. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o powstaniu awarii lub o otrzymaniu zgłoszenia od najemców/użytkowników lokali o powstałej awarii,
za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie lub wiadomości „sms”.
5. Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia rejestru przeglądów urządzeń i budynków oraz zgłoszeń i awarii w danym miesiącu, który będzie dostępny na każde żądanie Zamawiającego.
6. Zlecenie zakupu materiałów, których łączna wartość zakupu przekracza 500,00 zł brutto,
a nie przekracza 5.000,00 zł brutto, musi być poprzedzone zawiadomieniem Zamawiającego
o konieczności wymiany danego materiału/elementu na nowy w związku z niemożliwym
do naprawienia uszkodzeniem dotychczasowego. W zawiadomieniu należy określić:
1) typ i rodzaj materiału, który podlega wymianie na nowy
2) miejsce, gdzie musi nastąpić wymiana materiału/elementu.
7. Wykonawca wyraża zgodę na podanie numeru telefonu do wiadomości mieszkańców budynków objętych konserwacjami, a w razie potrzeby także innym podmiotom, w szczególności służbom miejskim.
8. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności wynikające z przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U.2020.1320 t.j.) przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej zawiera umowa.
III. Obowiązki Zamawiającego:
1. zapłata Wykonawcy wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami określonymi w umowie,
2. czynna współpraca przy realizacji umowy, a w szczególności:
1) zapewnienie Wykonawcy dostępu do nieruchomości, części budynków i pomieszczeń,
na terenie których są świadczone usługi i w których zamontowane są objęte konserwacją instalacje i urządzenia, poprzez protokolarne przekazanie kluczy
do wszystkich tych pomieszczeń i części budynków oraz do pomieszczeń administracyjnych. Przed podpisaniem protokołu przekazania kluczy Wykonawca zweryfikuje poprawność działania zamków i kluczy. Wszelkie później stwierdzone usterki w działaniu kluczy, zamków, klamek itd. do ww. pomieszczeń będą obciążały Wykonawcę,
2) zgłaszania Wykonawcy awarii, zauważonych i zgłaszanych przez mieszkańców nieprawidłowości, telefonicznie pod numer telefonu: ………… lub adres e-mail ………..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz:
a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
b) wykaz obiektów objętych umową, stanowiący załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102883,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102883,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I SANITARNE Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213854148
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-185
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I SANITARNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MARBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I SANITARNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102883,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.