eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wyk.usł.konserw. ogólnobud. i zabezp. awarii (pogot.awaryjnego) mech. instal.i budynk. w budynkach i na terenach zewn. oraz lokalach użytk. należących do mieszkaniowego zasobu Dziel. Ursynów m.st.W-wy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk.usł.konserw. ogólnobud. i zabezp. awarii (pogot.awaryjnego) mech. instal.i budynk. w budynkach i na terenach zewn. oraz lokalach użytk. należących do mieszkaniowego zasobu Dziel. Ursynów m.st.W-wy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk.usł.konserw. ogólnobud. i zabezp. awarii (pogot.awaryjnego) mech. instal.i budynk. w budynkach i na terenach zewn. oraz lokalach użytk. należących do mieszkaniowego zasobu Dziel. Ursynów m.st.W-wy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3725cb6f-cd0f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa konserwacji i pogotowia awaryjnego instalacji ogólnobudowlanych mieszkaniowego zasobu Dzielnicy Ursynów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148668/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/WZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122888,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem usługi jest zapewnienie pełnej sprawności i bezpieczeństwa mechanicznych instalacji budynkowych przez wykonywanie czynności obsługi i konserwacji budynków oraz 24-godzinnego pogotowia awaryjnego.
W zakres prac konserwacyjnych objętych zamówieniem wchodzą:
1. czynności przewidziane do okresowego wykonywania (zawarte w instrukcjach obsługi
i konserwacji instalacji i urządzeń mechanicznych zainstalowanych w budynkach
i stanowiących ich wyposażenie, w tym elementów konstrukcyjnych i architektonicznych,
a także w odpowiednich przepisach dotyczących tych instalacji i urządzeń),
2. czynności konieczne do bezzwłocznego wykonania w wyniku stwierdzonych przez Wykonawcę lub zgłoszonych mu przez Zamawiającego awarii i uszkodzeń instalacji, urządzeń i elementów budynków, bądź ich konstrukcji, w tym prace zabezpieczające.
I. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1. Systematyczną kontrolę co najmniej raz w tygodniu:
1) stanu wyposażenia budynków, takich jak stolarka otworowa, okładziny klatek schodowych, podestów i innych wewnętrznych ciągów pieszych,
2) stanu technicznego ciągów pieszych na terenie nieruchomości i ciągów jezdnych
3) stanu ścian i tynków klatek schodowych, piwnic i elewacji,
4) stanu szyb w oknach i drzwiach części wspólnej budynków, w tym wymiany zbitych szyb,
5) działania samozamykaczy, okuć budowlanych drzwi do wszystkich pomieszczeń wspólnych w budynkach, w tym smarowanie zawiasów, usuwanie na bieżąco zacięć
i niesprawności zamków i klamek,
6) okien w budynkach, z wyjątkiem okien w lokalach mieszkalnych, w tym sprawdzanie szczelności i sprawności działania okien, regulacje okuć i usuwanie niesprawności,
7) ponadto, w budynkach przy ul. Kłobuckiej 14, 16, 16A, 16B, 18, 18A, 18B, 18C i 18D, sprawdzanie sprawności zabezpieczeń okien na klatkach schodowych przed
ich otwarciem w płaszczyźnie pionowej i niezwłoczne usuwanie uszkodzeń zabezpieczeń,
8) lokatorskich skrytek pocztowych i sprawdzenie ich stanu technicznego.
2. Konserwacje bram garażowych co najmniej raz w tygodniu, w tym m.in.:
1) stałą, przynajmniej raz w tygodniu, kontrolę działania bram garażowych i sprawności technicznej,
2) usuwanie zacięć i niesprawności działania,
3) smarowanie prowadnic, zgodnie z instrukcją obsługi,
4) sprawdzanie działania czujników i wyłączników awaryjnych bram.
3. Konserwacje wyposażenia placów zabaw i boiska sportowego, w tym sprawdzanie przynajmniej raz w tygodniu stanu technicznego:
1) nawierzchni,
2) urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw i boiska sportowego,
3) osadzenia urządzeń zabawowych i sportowych w podłożu i zabezpieczenie zagrożeń,
4) zgłaszanie wszelkich usterek placów zabaw i boiska sportowego, bądź wykraczających poza zakres prac konserwacyjnych lub wymagających podjęcia działań specjalistycznych,
5) likwidacja luzów i dokręcanie elementów mocujących w celu zapobieżenia wypadkom,
6) przygotowanie urządzeń zabawowych i sportowych do okresu zimowego przez właściwe
ich zakonserwowanie,
7) smarowanie elementów ciernych lub inna ich konserwacja, w zakresie niezbędnym
do utrzymania sprawności technicznej, jeżeli jest to wymagane przez warunki techniczne lub instrukcje obsługi urządzeń.
4. Konserwacje co najmniej raz w miesiącu altan śmietnikowych, w tym:
1) zabezpieczanie usterek bramek wejściowych
2) zabezpieczanie usterek pokryć dachowych altan,
3) sprawdzanie stanu technicznego.
5. Kontrolowanie stanu technicznego pokrycia dachowego, kominów wentylacyjnych oraz obróbek blacharskich co najmniej raz w miesiącu.
6. Kontrolowanie w okresie zimowym grubości warstwy śniegu zalegającego na dachach i usuwanie nawisów śnieżnych oraz zwisających sopli, które mogą spowodować zagrożenie dla mieszkańców
lub osób trzecich.
7. Konserwacje innych, niewymienionych w niniejszym zakresie, urządzeń mechanicznych
w budynkach i na terenach przyległych, z wyjątkiem elementów instalacji elektrycznych
i sanitarnych.
8. Powiadamianie służb miejskich w przypadkach stwierdzenia zagrożenia bezpieczeństwa i życia mieszkańców.
II. Obowiązki Wykonawcy, oprócz wymienionych w umowie:
1. Wykonawca będzie uczestniczył w okresowych kontrolach obiektów budowlanych oraz niezwłocznie wykonywał wynikające z nich zalecenia w zakresie mechanicznych instalacji budynkowych.
2. Wykonawca pozostawi instalacje, urządzenia, systemy oraz miejsce wykonywanej pracy
po każdorazowym przeglądzie, konserwacji w stanie całkowitej sprawności technicznej
oraz pełnego bezpieczeństwa dla użytkowników, a także w czystości i porządku.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia powstałych awarii jak najszybciej, bez zbędnej zwłoki, w celu usunięcia powstałego zagrożenia dla mieszkańców/użytkowników
oraz zabezpieczenia mienia Zamawiającego, a tym samym do wyeliminowania nieplanowanych kosztów dla Zamawiającego w czasie reakcji określonym w umowie.
4. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o powstaniu awarii lub o otrzymaniu zgłoszenia od najemców/użytkowników lokali o powstałej awarii,
za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie lub wiadomości „sms”.
5. Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia rejestru przeglądów urządzeń i budynków oraz zgłoszeń i awarii w danym miesiącu, który będzie dostępny na każde żądanie Zamawiającego.
6. Zlecenie zakupu materiałów, których łączna wartość zakupu przekracza 500,00 zł brutto,
a nie przekracza 5.000,00 zł brutto, musi być poprzedzone zawiadomieniem Zamawiającego
o konieczności wymiany danego materiału/elementu na nowy w związku z niemożliwym
do naprawienia uszkodzeniem dotychczasowego. W zawiadomieniu należy określić:
1) typ i rodzaj materiału, który podlega wymianie na nowy
2) miejsce, gdzie musi nastąpić wymiana materiału/elementu.
7. Wykonawca wyraża zgodę na podanie numeru telefonu do wiadomości mieszkańców budynków objętych konserwacjami, a w razie potrzeby także innym podmiotom, w szczególności służbom miejskim.
8. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności wynikające z przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U.2020.1320 t.j.) przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej zawiera umowa.
III. Obowiązki Zamawiającego:
1. zapłata Wykonawcy wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami określonymi w umowie,
2. czynna współpraca przy realizacji umowy, a w szczególności:
1) zapewnienie Wykonawcy dostępu do nieruchomości, części budynków i pomieszczeń,
na terenie których są świadczone usługi i w których zamontowane są objęte konserwacją instalacje i urządzenia, poprzez protokolarne przekazanie kluczy
do wszystkich tych pomieszczeń i części budynków oraz do pomieszczeń administracyjnych. Przed podpisaniem protokołu przekazania kluczy Wykonawca zweryfikuje poprawność działania zamków i kluczy. Wszelkie później stwierdzone usterki w działaniu kluczy, zamków, klamek itd. do ww. pomieszczeń będą obciążały Wykonawcę,
2) zgłaszania Wykonawcy awarii, zauważonych i zgłaszanych przez mieszkańców nieprawidłowości, telefonicznie pod numer telefonu: ………… lub adres e-mail ………..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz:
a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
b) wykaz obiektów objętych umową, stanowiący załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102883,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102883,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I SANITARNE Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213854148

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-185

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102883,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy realizowany będzie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wczesniej niż od 01.07.2022 r. przez 24 miesiące tj. do dnia 30.06.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.