Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215168/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa posiłków do stołówki Przedszkola Samorządowego w Grabówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE W GRABÓWCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380841392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leszczynowa 14/1
1.5.2.) Miejscowość: Grabówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-523
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolegrabowka@suprasl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkolewgrabowce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd441525-f09d-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa posiłków do stołówki Przedszkola Samorządowego w Grabówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd441525-f09d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00215117/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215168/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PsG.260.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostawie obiadów oraz śniadań i podwieczorków w każdy dzień roboczy przedszkola (Zamawiającego) z wyłączeniem dni wolnych od nauki w przedszkolu w ilości około: 150 obiadów, 150 śniadań i 150 podwieczorków dziennie.
Łączna przewidywana liczba obiadów – 150 x liczba dni w okresie trwania umowy bez okresów w/w, tj. 150 obiadów x 230 dni żywieniowych = 34 500. Dodatkowo łączna przewidywana liczba śniadań - 150 i podwieczorków - 150 x liczba dni w okresie trwania umowy bez w/w okresów, tj. maksymalnie 150 x 2 x 230 dni żywieniowych = 69 000 posiłków. Razem 34 500 + 69 000 = 103 500 posiłków.
Zamawiający przewiduje, że cena „wsadu do kotła” jednostkowego całodziennego wyżywienia wynosi 7,50 zł.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ w rozdziale IV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W wyznaczonym terminie, tj. do 28 czerwca 2022 r. do godz. 10:00 w niniejszym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
W oparciu o art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie z uwagi, iż nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 15 we Wrocławiu.
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.