eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabów › "Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - Szkoła podstawowa w Grabowie, prowadząca do racjonalizacji zużycia energii."



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Szkoła podstawowa w Grabowie, prowadząca do racjonalizacji zużycia energii.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRABÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 21

1.5.2.) Miejscowość: Grabów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-150

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 632734121

1.5.8.) Numer faksu: 632191052

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grabow@grabow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminagrabow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.grabow.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Szkoła podstawowa w Grabowie, prowadząca do racjonalizacji zużycia energii.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f4d4c13-cfa2-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019875/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Grabowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149271/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WiIG.271.1/4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Branża budowlana:
• roboty rozbiórkowe,
• stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna,
• glify wewnętrzne - hala
• stolarka drzwiowa wewnętrzna,
• elewacje,
• dach kuchni, auli,
• docieplenie poddaszy,
• zagospodarowanie terenu,
• pomieszczenia wewnętrzne.
Pełen zakres rzeczowy do wykonania określa dokumentacja projektowa (branża architektoniczna, zagospodarowania terenu), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót

2) Branża instalacyjna:
• węzeł cieplny
• aparaty grzewczo-chłodnicze,
Zakres rzeczowy (elementy robót) do wykonania określa przedmiar robót ETAP I, które należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (branża sanitarna), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

3) Branża elektryczna:
• wyłącznik p.poż. budynku,
• wyłącznik p.poż. kotłowni,
• instalacje elektryczne w kotłowni
• instalacje okablowania strukturalnego,
• instalacja paneli fotowoltaicznych,
• instalacje elektryczne (oświetlenia i gniazd wtykowych, rozdzielnia Rk, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja CCTV,

Zakres rzeczowy (elementy robót) do wykonania określa przedmiar robót ETAP I, które należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (branża elektryczna: instalacje elektryczne, instalacje fotowoltaiczne, instalacje słaboprądowe) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3809719,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3188888,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3188888,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGM PROJEKT SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312067437

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 34 lok 11

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3188888,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.