eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Realizacja zadań z BO w Częstochowie: Cz.1: Zagosp. placu ul. Sabinowska 7 Cz.2: Zagosp. placu ul.Lechonia Cz.3: Strefa gier-SP 1 ul.Księżycowa 6 - etap I Cz.4: Plac zabaw-SP 13 ul.Wręczycka 111/115.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zadań z BO w Częstochowie:
Cz.1: Zagosp. placu ul. Sabinowska 7
Cz.2: Zagosp. placu ul.Lechonia
Cz.3: Strefa gier-SP 1 ul.Księżycowa 6 - etap I
Cz.4: Plac zabaw-SP 13 ul.Wręczycka 111/115.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 3707617

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.czestochowa.pl/przetargi/71430

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zadań z BO w Częstochowie:
Cz.1: Zagosp. placu ul. Sabinowska 7
Cz.2: Zagosp. placu ul.Lechonia
Cz.3: Strefa gier-SP 1 ul.Księżycowa 6 - etap I
Cz.4: Plac zabaw-SP 13 ul.Wręczycka 111/115.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-569c2afd-c530-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018964/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kreatywnej strefy gier przy SP nr 1, ul. Księżycowa 6 w Częstochowie – BO

1.1.3 Wymiana nawierzchni placu zabaw przy SP nr 13, ul. Wręczycka 111/115 w Częstochowie

1.1.21 Budowa parku Street Workout w dzielnicy Stradom – BO

1.1.22 Budowa placu Street Workout w dzielnicy Wrzosowiak – BO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135005/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 606896,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania z budżetu obywatelskiego:
Część 1: Zagospodarowanie placu urządzeniami Parkour i Streetworkout ul. Sabinowska 7 w Częstochowie.
1. Zakres robót obejmuje:
a) uporządkowanie istniejącej zieleni,
b) wykonanie nowych brukowanych nawierzchni,
c) wykonanie nawierzchni bezpiecznych pod montaż urządzeń,
d) ogrodzenie terenu,
e) odtworzenie trawników.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla części 1 zamówienia.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 112136,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania z budżetu obywatelskiego:
Część 2: Zagospodarowanie placu urządzeniami Parkour i Streetworkout ul. Lechonia w Częstochowie.
1. Zakres robót obejmuje:
a) wykonanie nawierzchni bezpiecznych pod montaż urządzeń,
b) odtworzenie trawników.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla części 2 zamówienia.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 56215,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania z budżetu obywatelskiego:
Część 3: Budowa kreatywnej strefy gier przy SP nr 1 ul. Księżycowa 6 w Częstochowie – etap I.
1. Zakres robót obejmuje:
a) prace rozbiórkowe (istn. nawierzchnia bitumiczna, obrzeża, konstrukcje wsporcze koszy do koszykówki),
b) roboty ziemne,
c) osadzenie w stopach fundamentowych elementów kotwiących wyposażenie sportowe,
d) wykonanie nawierzchni sportowej,
e) montaż elementów małej architektury,
f) wyrównanie i oczyszczenie przyległego terenu,
g) odtworzenie terenów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla części 3 zamówienia.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 135931,84 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania z budżetu obywatelskiego:
Część 4: Wymiana nawierzchni placu zabaw przy SP 13 ul. Wręczycka 111/115 w Częstochowie.

1. Zakres robót podstawowy (ZAKRES I) obejmuje:
a) prace rozbiórkowe (istn. nawierzchnia bitumiczna, obrzeża, konstrukcje wsporcze koszy do koszykówki),
b) roboty ziemne,
c) osadzenie w stopach fundamentowych elementów kotwiących wyposażenie sportowe,
d) wykonanie nawierzchni sportowej 346,40 m2,
e) montaż elementów małej architektury,
f) wyrównanie i oczyszczenie przyległego terenu,
g) odtworzenie trawników 102,0 m2.

2. Zakres robót rozszerzony (ZAKRES II) obejmuje:
a) roboty ziemne,
b) osadzenie w stopach fundamentowych elementów kotwiących wyposażenie sportowe,
c) wykonanie nawierzchni sportowej 38,50 m2,
d) wyrównanie i oczyszczenie przyległego terenu,
e) odtworzenie trawników 50,1 m2.

UWAGI dot. części 4:
1) Prosimy o przedłożenie oferty cenowej na realizację dla zakresu podstawowego (ZAKRESU I) oraz oferty cenowej na realizację całości prac - łącznie zakres podstawowy i rozszerzony (ZAKRES I + ZAKRES II). Zamawiający wymaga złożenia oferty w rozbiciu cenowym, ponieważ przewiduje się, że środki zabezpieczone w budżecie na realizację całości prac mogą być niewystarczające.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ZAKRESU II.
3) Przedmiary zostały podzielone jako pakiet podstawowy i rozszerzony. W zależności od cen ofert i możliwości finansowych, zamawiający zdecyduje, który(-e) zakres(-y) będzie(-ą) brany(-e) pod uwagę przy realizacji zamówienia, a do oceny złożonych ofert zamawiający przyjmie zakres podstawowy (ZAKRES I) albo zakres podstawowy i rozszerzony (ZAKRES I + ZAKRES II) przy założeniu maksymalnego wykorzystania posiadanych środków finansowych.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla części 4 zamówienia.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 302611,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129765,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137807,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129765,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WERAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8943007267

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129765,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66827,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66827,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADOSŁAW TELENGA "TEL-BRUK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7691387257

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66827,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części 3 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta z najniższą ceną w wys. 279 265,08 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia w wys. 148 000,00 zł brutto.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części 4 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta z najniższą ceną w wys. 239 618,02 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia w wys. 183 000,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.