eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Kaplica św. Floriana - XVIII w. w Bystrzycy Kłodzkiej - prace konserwatorskie i restauratorskie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kaplica św. Floriana – XVIII w. w Bystrzycy Kłodzkiej – prace konserwatorskie i restauratorskie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bystrzyca Kłodzka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717958

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748117605

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bystrzycaklodzka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/bystrzycaklodzka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kaplica św. Floriana – XVIII w. w Bystrzycy Kłodzkiej – prace konserwatorskie i restauratorskie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-313f52e2-a0a7-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037759/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Kaplica św. Floriana XVIII w. w Bystrzycy Kłodzkiej - prace konserwatorskie i restauratorskie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570331

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WTiKF.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane i prace konserwatorskie obejmujące:
1) remont i rewaloryzację elewacji kaplicy, w tym m.in. skucie tynków, wykonanie dezynfekcji i odgrzybiania uszkodzonych części tynku, uzupełnienie ubytków i wzmocnienie ścian, rozebranie rynien i rur spustowych, montaż rynien i rur spustowych, wykonanie izolacji i odprowadzenia wód opadowych z muru budynku, wykonanie tynków renowacyjnych, malowanie elewacji, wymiana przewodów odgromowych; oczyszczanie kamiennych elementów architektonicznych, krat okiennych i pozostałych elementów drewnianych i metalowych;
2) wykonanie rowu opaskowego wokół budynku, drenażu korytkowego, odwodnienia wokół kaplicy;
3) prace renowacyjne części posadzki wewnątrz kaplicy (remont zachowawczy), w tym m.in.: oczyszczenie posadzki, odkucie i usunięcie spoin, wymiana części ceglanych płytek okładzinowych, uzupełnienie fug i spoin, uzupełnienie ubytków;
4) konserwatorskie prace uzupełniające polegające na:
a) wykonanie badań poziomu zawilgocenia oraz zawartości i składu soli w tynkach i kamieniu,
b) wykonaniu opisowo-fotograficznej dokumentacji powykonawczej-konserwatorskiej z przeprowadzonych prac renowacyjnych, zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 22 czerwca 2017 r., przez uprawnionego konserwatora dzieł sztuki i przekazania Zamawiającemu 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379785,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379785,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379785,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Adam Kasza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811001836

7.3.3) Ulica: Chopina 27

7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

7.3.5) Kod pocztowy: 57-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379785,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.