Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00570331/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kaplica św. Floriana – XVIII w. w Bystrzycy Kłodzkiej – prace konserwatorskie i restauratorskie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bystrzyca Kłodzka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717958
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748117605
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bystrzycaklodzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/bystrzycaklodzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kaplica św. Floriana – XVIII w. w Bystrzycy Kłodzkiej – prace konserwatorskie i restauratorskie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-313f52e2-a0a7-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037759/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Kaplica św. Floriana XVIII w. w Bystrzycy Kłodzkiej - prace konserwatorskie i restauratorskie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WTiKF.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane i prace konserwatorskie obejmujące:
1) remont i rewaloryzację elewacji kaplicy, w tym m.in. skucie tynków, wykonanie dezynfekcji i odgrzybiania uszkodzonych części tynku, uzupełnienie ubytków i wzmocnienie ścian, rozebranie rynien i rur spustowych, montaż rynien i rur spustowych, wykonanie izolacji i odprowadzenia wód opadowych z muru budynku, wykonanie tynków renowacyjnych, malowanie elewacji, wymiana przewodów odgromowych; oczyszczanie kamiennych elementów architektonicznych, krat okiennych i pozostałych elementów drewnianych i metalowych;
2) wykonanie rowu opaskowego wokół budynku, drenażu korytkowego, odwodnienia wokół kaplicy;
3) prace renowacyjne części posadzki wewnątrz kaplicy (remont zachowawczy), w tym m.in.: oczyszczenie posadzki, odkucie i usunięcie spoin, wymiana części ceglanych płytek okładzinowych, uzupełnienie fug i spoin, uzupełnienie ubytków;
4) konserwatorskie prace uzupełniające polegające na:
a) wykonanie badań poziomu zawilgocenia oraz zawartości i składu soli w tynkach i kamieniu,
b) wykonaniu opisowo-fotograficznej dokumentacji powykonawczej-konserwatorskiej z przeprowadzonych prac renowacyjnych, zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 22 czerwca 2017 r., przez uprawnionego konserwatora dzieł sztuki i przekazania Zamawiającemu 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379785,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379785,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379785,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Adam Kasza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811001836
7.3.3) Ulica: Chopina 27
7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
7.3.5) Kod pocztowy: 57-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
1. Usługi Budowlane Adam Kasza 2. Apartamenty Kotlina Adam Kasza
jakie przetargi wygrała firma
1. Usługi Budowlane Adam Kasza 2. Apartamenty Kotlina Adam Kasza
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379785,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. Konopnickiej, ul. 1000-lecia Państwa Polskiego oraz łącznika ul. Konopnickiej z ul. Orężną w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Stabilizacja na miejscu remontu szlaku zrywkowego w Leśnictwie Lubomierz
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. Starobystrzyckiej, Krakowskiej, pl. Kościuszki oraz łącznika ul. Starobystrzyckiej z ul. Krakowską w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Stabilizacja w miejscu budowy drogi leśnej w leśnictwie Niedźwiedź, droga p.poż. nr 45 o długości ok. 961 m
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- "Konserwacja napędu wiatraka z Grzawy GPE-228 i rekonstrukcja skrzydeł - postępowanie II"
- "Przebudowa ul. Poprzecznej"- 2 części - III postępowanie.
- "Remont zabytkowego budynku kamienicy na ul. Północnej 50 w Strzelcach Krajeńskich"
- Nowe - mury miejskie XIV -XVI w. Roboty ratownicze, budowlane i konserwatorskie murów miejskich w Nowem etap III część 3
- "Remont zabytkowego budynku kamienicy na ul. Brygady Saperów 20 w Strzelcach Krajeńskich"
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.