eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Świadczenie usług ochrony i monitoringu mienia Przedsiębiorstwa Usługowo- Handlowo-Produkcyjnego "LECH" Spółka z o.o. z siedzibą w Białymstoku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług ochrony i monitoringu mienia Przedsiębiorstwa Usługowo- Handlowo-Produkcyjnego „LECH” Spółka z o.o. z siedzibą w Białymstoku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050001472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kombatantów 4

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lech.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a005cf49-b5fe-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług ochrony i monitoringu mienia Przedsiębiorstwa Usługowo- Handlowo-Produkcyjnego „LECH” Spółka z o.o. z siedzibą w Białymstoku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a005cf49-b5fe-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00064301

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NDZ.231.4.2024.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1949719,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Świadczenie usług dozoru za pomocą systemu wizyjnego monitoringu i ochrony fizycznej mienia.
Miejsce realizacji: na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach i Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Białymstoku. Część 1 zamówienia obejmuje wykonywanie następujących usług:
1) Na terenie ZUOK w Hryniewiczach (ok. 42,5 h) w łącznej ilości 37 944 roboczogodzin, w systemie: a) Posterunek ochrony nr 1 - stały całodobowo (przy wjeździe na teren ZUOK w Hryniewiczach) – jeden pracownik ochrony we wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i dniami wolnymi od pracy na podstawie ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t. j. Dz.U. z 2023 poz. 1465), dodatkowo drugi pracownik: w godzinach 22:00 – 6.00 w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo. Teren zewnętrzny wyposażony jest w monitoring (kamery przemysłowe umiejscowione na zewnątrz budynków), do którego podgląd znajduje się w kontenerze ochrony przy wjeździe na teren ZUOK w Hryniewiczach. W porze nocnej i w dni ustawowo wolne od pracy jeden z pracowników ochrony stale pełni służbę na posterunku, a drugi wykonuje obchody / objazdy terenu ZUOK w Hryniewiczach. b) Posterunek ochrony nr 2 (Centrala p.poż przy Sortowni) – 1 pracownik ochrony w godz. 22:00 -6:00 w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy na podstawie ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t. j. Dz.U. z 2023 poz. 1465), – 1 pracownik ochrony, ochrona całodobowa. Posterunek posiada podgląd obrazu z kamer przemysłowych na terenie ZUOK w Hryniewiczach i centralę p.poż połączoną bezpośrednio z jednostką Straży Pożarnej. Pracownik ochrony zobowiązany jest do stałego monitorowania obrazu z kamer i komunikatów wyświetlanych przez system przeciwpożarowy oraz postępowania zgodnie z opracowaną instrukcją przyjmowania alarmów przeciwpożarowych i przekazywania sygnału alarmowego do Straży Pożarnej w Białym-stoku.

2) Na terenie ZUOK w Białymstoku przy ul. Gen. Władysława Andersa 40 F (zabudowany i ogrodzony teren wewnętrzny ok. 3,3 ha, oraz ogrodzony niezabudowany teren zewnętrzny ok. 4 ha) w łącznej ilości 36 432 roboczogodzin, w systemie: a) Pierwszy Posterunek Stały jednoosobowy całodobowo: w portierni budynku administracyjno-socjalnego (a następnie w nowo budowanym budynku kontenerowym przy bramie wjazdowej - od chwili jego oddania do użytku) – pracownik ochrony we wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i dniami wolnymi od pracy na podstawie ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t. j. Dz.U. z 2023 poz. 1465). Teren wewnętrzny wyposażony jest w monitoring (kamery przemysłowe umiejscowione na zewnątrz budynków), do którego podgląd znajduje się w portierni budynku administracyjno-socjalnego. Piętro Budynku objęte jest Systemem Sygnalizacji Włamania i Napadu. b) Drugi Posterunek Stały jednoosobowy całodobowo: w godzinach otwarcia bramy zakładu - w budynku wagi, a w pozostałych godzinach na posterunku w portierni (a następnie w nowo budowanym budynku kontenerowym przy bramie wjazdowej - od chwili jego oddania do użytku) - we wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i dniami wolnymi od pracy na podstawie ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t. j. Dz.U. z 2023 poz. 1465).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

85312310-5 - Usługi dozoru

4.5.5.) Wartość części: 1947464,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Świadczenie usług monitorowania budynku przy ul. Kamiennej 17
w Białymstoku ze wsparciem grupy interwencyjnej
Część 2 zamówienia obejmuje wykonywanie następujących usług:
1) Świadczenie usługi biernego dozoru i ochrony mienia (monitoring sygnałów z systemów alarmowych) z budynku biurowego, czterokondygnacyjnego przy ul. Kamiennej 17 w Białymstoku (kod 15-021).
Usługa biernego dozoru i ochrony mienia obejmuje: a) monitoring sygnałów z systemów alarmowych realizowany w sposób ciągły, cało-dobowo w dni powszednie oraz wolne od pracy i w święta, b) stały dozór sygnałów przesyłanych za pomocą urządzeń sygnalizacyjnych (bez-przewodowy pilot napadowy, instalacja alarmowa, itp.), gromadzonych i przetwarzanych w systemie alarmowym Zamawiającego oraz interwencje grup ochrony na sygnały z systemu alarmowego tj. sygnał napadu, włamania, usterka systemu,
c) zapobieganie i przeciwdziałanie kradzieżom, rozbojom, kradzieżom z włamaniem, dewastacji mienia oraz innym zakłóceniom ładu i porządku na terenie ochranianego obiektu. d) udostępnienie Zamawiającemu na czas trwania umowy nadajnika GSM i pilota bezprzewodowego (w cenie oferty) w celu umożliwienia transmisji sygnału, okresowy dozór nad systemem alarmowym tj. wykonywanie okresowych kontroli prawidłowego działania systemu alarmowego.
2) Wsparcie mobilnej grupy interwencyjnej obejmuje: a) gotowość do podjęcia interwencji na każdy odebrany sygnał alarmowy z zainstalowanego w budynku przy ul. Kamiennej 17 systemu alarmowego (bezprzewodowy pilot napadowy, instalacja alarmowa, itp.), b) w cenie oferty: nieograniczoną liczbę interwencji uzasadnionych, dwie, nieuzasadnione i nieodwołane telefonicznie interwencje w miesiącu.
3) wymagany czas podjęcia interwencji w godz. 20.00-6.00 - max. do 5 minut; czas pod-jęcia interwencji w godz. 6.00-20.00 może ulec przedłużeniu do 10 min.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

85312310-5 - Usługi dozoru

4.5.5.) Wartość części: 2254,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2431803,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3325966,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2431803,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OCHRONY "POSEJDON" ANDRZEJ HARASIMCZUK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200814363

7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 7 lokal 114

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2431803,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 759 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4120,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4612,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4120,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekotrade Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Silesia Ekotrade Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012024273

7.3.3) Ulica: Melomanów 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-712

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4120,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.