Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00096082/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
- 2024/BZP 00221956/01 - Wynik z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych i niebezpiecznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PŁOCKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611416590
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 28
1.4.2.) Miejscowość: Płock
1.4.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalplock.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229275
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00221956
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez:
1) zmianę ceny oraz cen jednostkowych w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego, o
ile zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, w ten sposób, że zmianie
ulega tylko wysokość podatku VAT/akcyzowego oraz wysokość ceny brutto/ceny jednostkowej brutto, zmiana ta dotyczyć
będzie wyłącznie części Przedmiotu Umowy wykonanej po dniu wejścia w życie zmienionych przepisów. Waloryzacja
wynagrodzenia, w przypadkach o których mowa powyżej nie będzie miała charakteru automatycznego i będzie obejmować
wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów
wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających. Wraz z
wnioskiem o aneks, Wykonawca składa uzasadnienie zawierające w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej
kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie oraz wskazanie daty, od której nastąpiła zmiana przepisów
prawa skutkująca zmianą wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę.
2) zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę, o ile zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
3) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile zmiana ta będzie miała wpływ
na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę,
4) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów
kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych,
7. Waloryzacja wynagrodzenia, w przypadkach o których mowa w § 8 ust. 6 pkt 2)-4) nie będzie miała charakteru
automatycznego i będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której
nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów
odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub przepisów zmieniających zasady gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach
kapitałowych (Dz. U. poz. 2215).
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ w Istotnych postanowieniach umowy
Po zmianie:
Cena najkorzystniejszej oferty w (1 076 031,43 zł) w postępowaniu przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (981 185,29 zł).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku.
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych - krzesła obrotowe
- Dostawy wędlin i mięsa do Zakładu Karnego w Płocku
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego, wodociągowej i kanalizacyjnej w pasie drogi wewnętrznej - ulicy Gronowej w Płocku
- Dostawa podnośnika przegubowego/przegubowego teleskopowego w formie leasingu operacyjnego
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czajków
- "Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Babiak w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r."
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gołymin-Ośrodek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 57 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 33/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.