eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w roku 2022.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w roku 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 642 98 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-ostrodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000705410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czarnieckiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rolnik.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rolnik.edu.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petöfi w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000333285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszostroda@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ekonomik.webd.pl/ekonomikwp/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000190029

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@staszic.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.staszic.ostroda.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. 9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii i Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Morągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 511340720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kujawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Morąg

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgzszio@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://strona.zszio.webd.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Licealnych w Morągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:511323236

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 7

1.5.2.) Miejscowość: Morąg

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lomorag@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsl-13.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. Jana Bażyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000716649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Drwęcka 2

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lo1.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lo1.ostroda.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 281529719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 14

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw-ostroda@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://oswostroda.edupage.org/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szymanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000239770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szymanowo 2

1.5.2.) Miejscowość: Morąg

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szymanowo.edu.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 511343167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Olsztyńska 9A

1.5.2.) Miejscowość: Miłakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-310

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswmilakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://soswmilakowo.edupage.org/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510750657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stapińskiego 19c

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zglenicka@kppsp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspostroda.bip.gov.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Pedagogicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361866240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poradnia.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poradnia.ostroda.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie (dot. Filii w Morągu)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510930135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ostroda.praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ostroda.praca.gov.pl/

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital w Ostródzie S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 511398725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wł. Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-ostroda.pl/

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Morąskie Stowarzyszenie Wspierania Rodzin (Placówka Wielofunkcyjna Dom Dla Dzieci i Młodzieży Promyk)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 280016231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Morąg

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mostwr@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://promyk.byethost10.com/?i=1

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Dla Dzieci im. Sybiraków w Szymonowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 511343351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szymonowo 14

1.5.2.) Miejscowość: Małdyty

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymonowo@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szymonowo.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w roku 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18f87146-20e4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003438/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196443/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.AN.272.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 838436,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w roku 2022, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ oraz projektem umowy - stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3.1 i 3.2 do SWZ. Szacowane zużycie energii elektrycznej na cele obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SWZ, w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r., określa się na 1.852.490 kWh rocznie.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Dostawę energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w zał. nr 4 do swz, zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy (zał. nr 3.1 i 3.2 do swz).
2) Zapewnienie Zamawiającemu dostępu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego w poszczególnych punktach poboru.
3) Bilansowanie handlowe w zakresie sprzedaży energii elektrycznej.
4) Zgłoszenie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Zamawiającym umowy sprzedaży energii elektrycznej w terminie gwarantującym rozpoczęcie sprzedaży energii przez Wykonawcę w terminie określonym w § 4 SWZ, w tym przeprowadzenie procesu skutecznej zmiany sprzedawcy energii elektrycznej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa.
5) Świadczenia niezbędnej pomocy przy zawieraniu oraz realizacji umów o świadczenie usług dystrybucyjnych, w tym w przypadku ewentualnych zmian taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, w szczególności w zakresie ustalania treści stosownych pism
i przedkładania ich do podpisu Zamawiającemu oraz uzyskania od OSD niezbędnych dokumentów.
3. Inne postanowienia:
1) Umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte odrębnie z każdym podmiotem wymienionym w § 3 SWZ ust. 5 pkt 5.1 i 5.2, odpowiednio dla punktów poboru energii określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ).
2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.
3) Zamawiający posiada zawarte odrębne umowy na dostawę (sprzedaż) i dystrybucję energii elektrycznej dla wszystkich punktów wskazanych w zał. nr 4 do swz.
4) Umowy na dystrybucję zawarte są na czas nieokreślony i wymagają zgłoszenia do OSD zmiany sprzedawcy.
5) Umowy na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej zawarte są na czas określony do dnia 31 grudnia 2021 r. i nie wymagają wypowiedzenia.
6) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ rozumiany jako minimalne wymagania i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp.
7) Dla punktów poboru energii, dla których w zał. nr 4 do swz określono taryfy dwustrefowe - należy uśrednić cenę jednostkową dostawy energii, z zastrzeżeniem poz. 46, 47 oraz 49 i 50, dla których Wykonawca może podać odrębne ceny bądź jedną uśrednioną.
8) Poz. 50 załącznika nr 4 do swz - Punkt poboru energii elektrycznej nr PPE: PL0037640033414010 funkcjonuje pod nazwą „Kuchnia przy szpitalu Rejonowym” - faktycznie pozycja dotyczy bloku operacyjnego i Oddziału Intensywnej Terapii (OIT).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 850.000,00 zł brutto zaś cena najkorzystniejszej oferty wynosi 1.255.488,03 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1255488,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476508,61 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.