eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Zaprojektowanie i budowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Ropuchy, gmina Pelplin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Ropuchy, gmina Pelplin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. w Tczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471199

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokicka 5A

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuostczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuostczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Ropuchy, gmina Pelplin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ab326af-f37d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073924/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zaprojektowanie i budowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Ropuchy, gmina Pelplin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy
użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal na adres skrzynki ZUOS sp. z o.o. Tczew,
poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@zuostczew.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO,
Administrator informuje, że:
1 Administrator Danych Osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w
Tczewie z siedzibą przy ul. Rokickiej 5A, 83-110.
2 Inspektor Ochrony Danych
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
w zakresie działania ZUOS, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan
skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p. Adrianą Głuchowską za pomocą adresu e –
mail: auditor@auditorsecurity.pl
3 Cel oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach
związanych z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonego
w trybie podstawowym bez negocjacji, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny
stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na
Zamawiającym.
4 Prawa osób, których dane są przetwarzane
Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych
przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
5 Okres przechowywania
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6 Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
7 Obowiązek podania danych osobowych
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp.
8 Profilowanie
Ponadto informujemy, że w ZUOS sp. z o.o. nie przetwarza się danych osobowych w trybie zautomatyzowanym
oraz że dane nie są profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN/5/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na „Zaprojektowaniu i budowie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Ropuchy, gmina Pelplin”.
2 Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie wymaganym od Wykonawcy, w tym w szczególności:
- wykonanie projektów wykonawczych na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego oraz posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego i decyzji o pozwoleniu na budowę, w zakresie niezbędnym do wykonawstwa robót budowlano-montażowo-instalacyjnych
- wszelkich innych dokumentów związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych (dokumentacji powykonawczej).
Zapewnienie nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym z wykonanej i przekazanej dokumentacji projektowej przez cały czas realizacji zadania inwestycyjnego tj. do dnia jego całkowitego zakończenia i rozliczenia (nadzór autorski będzie pełniony na wezwanie Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu). Wezwanie do wykonania czynności nadzoru autorskiego będzie kierowane do Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną.
W zakres nadzoru wchodzi:
a. czuwanie w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
b. pełnienie nadzoru autorskiego na terenie wykonywania robót,
c. sporządzanie dodatkowych elementów dokumentacji projektowej (map, rysunków, szkiców itp.) w przypadku wprowadzenia zmian,
d. wykonanie opracowań zamiennych lub uzupełniających na skutek ujawnionych w trakcie realizacji robót budowlanych błędów i/lub braków w dokumentacji. Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia, na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 3 dni,
e. wyjaśniania wątpliwości powstałych w toku realizacji robót związanych z dokumentacją projektową,
f. uzgadnianie z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i instalacyjnych,
g. w razie konieczności opracowanie dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzane zmiany,
h. czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę, a w przypadku zmian istotnych – przygotowanie materiałów wymaganych do uzyskania ww. decyzji,
i. na żądanie Zamawiającego udział naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego i/lub Inżyniera Kontraktu.
2) Dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych uzgodnień technicznych i formalno–prawnych oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie wydawanej przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.
3) Wykonanie robót budowlanych wszystkich branż wynikających z opracowanej dokumentacji obejmujących w szczególności:
a) Zorganizowanie zaplecza budowy.
b) Wytyczenie robót w nawiązaniu do obowiązujących reperów.
c) Wykonanie Robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i Prawa ochrony środowiska
d) Oddanie obiektów do użytkowania oraz uzyskanie wszystkich właściwych dokumentów wymaganych przepisami prawa polskiego.
e) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wszystkich obiektów i wyposażenia zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym.
f) Roboty odtworzeniowe obejmujące uporządkowanie terenu, odtworzenie dróg, placów, chodników oraz zadarnienie (trawniki) terenów naruszonych w wyniku realizacji robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112320-4 - Rekultywacja

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

77211600-8 - Sadzenie drzew

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261400-8 - Pokrywanie

45261410-1 - Izolowanie dachu

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45261320-3 - Kładzenie rynien

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31343000-2 - Izolowane złącza kablowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale 14 SWZ - Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów o sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w zakresie wiedzy i doświadczenia wykaże że w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 zadania *) polegające na budowie i/lub rozbudowie kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (komunalnych) o pojemności składowania wynoszącej min. 300 000 m3 dla każdego z nich, z czego co najmniej jedno z nich wykonał w formule „zaprojektuj i wybuduj” **).

UWAGA:
*) Przez jedno zadanie rozumie się roboty budowlane wykonane w ramach jednej umowy. Za należyte wykonanie zadanie Zamawiający uważa takie, w którym obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami tzn. wydany dla niego został co najmniej protokół odbioru końcowego lub dokument równoważny, potwierdzający zakończenie robót np. Świadectwo Przejęcia (w rozumieniu Warunków Kontraktowych FIDIC).
**) w ramach usługi projektowania Zamawiający wymaga aby obejmowało ono swoim zakresem opracowanie projektu budowlanego i/lub projektu wykonawczego na budowę lub rozbudowę kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (komunalnych) dla pojemności min 300 m3.

b) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia - wykaże się dysponowaniem osobami, które będą skierowane przez niego do realizacji zamówienia oraz posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej, dla poszczególnych funkcji, tj.:
1) projektant – minimum 1 osoba:
- minimalne kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów,
- minimalne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu, w ww. specjalności, liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania, w tym co najmniej udział w wykonaniu dwóch usług (jako kierownik zespołu lub jako członek zespołu projektowego) polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy / rozbudowy składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (komunalne) o pojemności składowania wynoszącej min. 300 000 m3 dla każdego z nich.
2) kierownik budowy – minimum 1 osoba:
- minimalne kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów,
- minimalne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót, liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych, w tym doświadczenie w pełnieniu w/w funkcji przy budowie/rozbudowie co najmniej 2 składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (komunalne) o pojemności składowania wynoszącej min. 300 000 m3 dla każdego z nich.

3) kierownik robót branży sanitarnej – minimum 1 osoba
- minimalne kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów,
- minimalne doświadczenie zawodowe: posiada minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w w/w branży, liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych;
4) kierownika robót branży elektrycznej – minimum 1 osoba
- minimalne kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów,
- minimalne doświadczenie zawodowe: posiada minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie w w/w branży, liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych;


Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełnić niniejszy warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.
Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego – ustawa z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) art. 12
ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji
w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez właściwy organ w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę w/w funkcji, celem potwierdzenia spełniania powyższego warunku.
Zmiana ww. osób będzie możliwa jedynie wtedy, kiedy kwalifikacje i zdolności zaproponowanych osób, będą nie mniejsze niż personelu wymaganego na etapie postępowania przetargowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:

1) w odniesieniu do warunku zdolności technicznej lub zawodowej:


a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – załącznik nr 4 do SWZ;
b) dowodów określających czy roboty budowlane, o których mowa pkt a) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają wraz
z ofertą oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 6.1 SWZ, także:
1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 6.7 SWZ, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.
Dowód wniesienia wadium w formie pieniądza należy złożyć wraz z ofertą przetargową.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia:
Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą przetargową oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia,
Cena oferty winna wynikać z Wykazu Cen składanego wraz z ofertą, sporządzony wg wzoru - Załącznik nr 1a SWZ.
Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć, że:
- min. 94% ceny dotyczy robót budowlanych,
- max. 6% ceny dotyczy prac projektowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości:
120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) –
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego,
tj.: Bank PKO BP o nr 3 Tczew 55144011980000000001277208
Za termin wniesienia wadium uznaje się zaksięgowanie wpłaty na rachunku Zamawiającego.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, 6.4.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

3 Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian oraz sposób ich wprowadzenia w tym waloryzacja wynagrodzenia
oraz pozostałe szczegółowe uregulowania zawarte zostały w paragrafie § 37 i 37a projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu(https://miniportal.uzp.gov.pl/)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.