eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Pułtusk - ograniczenie niskiej emisji poprzez wymianę źródeł ciepła i termomodernizację budynków na terenie gminy Pułtusk



Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Pułtusk – ograniczenie niskiej emisji poprzez wymianę źródeł ciepła i termomodernizację budynków na terenie gminy Pułtusk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pułtusk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377907

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 41

1.5.2.) Miejscowość: Pułtusk

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@pultusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pultusk.pl/?c=440

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Pułtusk – ograniczenie niskiej emisji poprzez wymianę źródeł ciepła i termomodernizację budynków na terenie gminy Pułtusk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2319341-c555-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034711/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Pułtusk.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Przejście na gospodarkę niskoemisyjną”, Działanie 4.3. „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza” Poddziałania 4.3.1. „Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPMA.04.03.01-14-d285/19-00, projekt pn.: „Wymiana urządzeń grzewczych na terenie Gminy Pułtusk”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136117/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I:
„Termomodernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 13a w Pułtusku – montaż instalacji węzła ciepłowniczego, wykonanie przyłącza ciepłowniczego”:
1. Montaż instalacji węzła ciepłowniczego na potrzeby centralnego ogrzewania (CO) oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej (CWU).
2. Budowa przyłącza sieci ciepłowniczej od węzła ciepłowniczego do budynku mieszkalnego - odcinek długości około 10 m.b.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44600000-6 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

44621000-9 - Grzejniki i kotły grzewcze

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 88792,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 13a w Pułtusku – montaż instalacji CO
i CWU”:
1. Montaż nowej instalacji ciepłej wody użytkowej (CWU) wraz z cyrkulacją z opomiarowaniem instalacji, zasilanej z węzła ciepłowniczego (zasobnik 400l).
2. Montaż nowej, kompletnej instalacji centralnego ogrzewania (CO) w całym budynku
(z armaturą, grzejnikami, zaworami, głowicami termostatycznymi). Instalacja dwururowa z obiegiem wymuszonym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 311899,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Termomodernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 13a w Pułtusku – docieplenie stropu nad piwnicą, remont pomieszczenia kotłowni oraz wymiana oświetlenia nad wejściami do budynku mieszkalnego, wielorodzinnego”
1. Docieplenie stropu (343 m2) nad nieogrzewaną piwnicą styropianem o grubości 12 cm.
2. Instalacja dwóch paneli fotowoltaicznych przy wejściach do klatek - zakup i instalacja oświetlenia OZE - 2 sztuki.
Zakres prac jest zgodny z audytem energetycznym budynku ul. Wojska Polskiego 13A w Pułtusku przekazanym Gminie przez Uczestnika projektu stanowiącym załącznik do umowy uczestnictwa w Projekcie pn.: „Wymiana urządzeń grzewczych na terenie Gminy Pułtusk”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 72819,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Gmina Pułtusk unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie część I na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Złożone ważne oferty w poszczególnych częściach znacznie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w podziale na części. Zamawiający obecnie nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny ofert najkorzystniejszych. Mając powyższe na względzie należy uznać, iż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Gmina Pułtusk unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie część II na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Złożone ważne oferty w poszczególnych częściach znacznie przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w podziale na części. Zamawiający obecnie nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny ofert najkorzystniejszych. Mając powyższe na względzie należy uznać, iż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T&D INSTAL Tomasz Piwko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363874195

7.3.4) Miejscowość: Ostrówek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.