Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00199353/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja robót budowlanych pn. „Przebudowa infrastruktury przystankowej w Sandomierzu” w ramach projektu pn. „Transport miejski przyjazny środowisku – zakup niskoemisyjnego taboru autobusowego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158154100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja robót budowlanych pn. „Przebudowa infrastruktury przystankowej w Sandomierzu” w ramach projektu pn. „Transport miejski przyjazny środowisku – zakup niskoemisyjnego taboru autobusowego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e8424b0-e32f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013741/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 "Transport miejski przyjazny środowisku - zakup niskoemisyjnego taboru autobusowego" - Przebudowa infrastruktury przystankowej na terenie Gminy Sandomierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Transport miejski przyjazny środowisku - zakup niskoemisyjnego taboru autobusowego"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199353/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.11.2022.WSL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. „Przebudowa infrastruktury przystankowej w Sandomierzu”
w ramach projektu pn. „Transport miejski przyjazny środowisku
– zakup niskoemisyjnego taboru autobusowego”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie infrastruktury przystankowej
w Sandomierzu. Zakres prac obejmuje roboty nawierzchniowe
w zakresie jezdni, chodników, zatok autobusowych, oznakowania dróg, zasilania wiat przystankowych oraz nasadzeń zieleni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja przebudowy infrastruktury przystankowej i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 9 do SWZ ( dokumentacja techniczna ) oraz projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały
w przedmiarach robót.
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2) wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji,
3) wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe – rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej.
2) Roboty w zakresie nawierzchni dróg – frezowanie istniejącej nawierzchni oraz ułożenie nowej nawierzchni bitumiczno-asfaltowej.
3) Roboty związane z ustawieniem znaków, oznakowaniem poziomym i pionowym
4) Roboty w zakresie nawierzchni chodników – wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową.
5) Roboty w zakresie nawierzchni zatok przystankowych – wykonanie nawierzchni z kostki granitowej wraz z podbudową.
6) Roboty związane z przygotowaniem podłoża pod wiatę.
7) Montaż wiat prefabrykowanych w tym podświetlanych
z nasadzeniem pnączy (wraz ze śmietniczkami)
8) Montaż śmietniczek
9) Doprowadzenie zasilania elektrycznego do oświetlenia wiaty
10) Roboty wykończeniowe,
11) Uporządkowanie placu budowy
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót
lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje
się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać,
że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót
i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót
i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte
w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ.
Warunki gwarancji określone zostały w § 12 projektu umowy
o roboty budowlane stanowiącej zał. nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert tj. do dnia 27.06.2022r. do godz. 10:00 niewpłynęły żadne oferty.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.