eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czchów › Organizacja wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach oraz ich rodzin.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach oraz ich rodzin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSiP w Domosławicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852717089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domosławice

1.5.2.) Miejscowość: Czchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-860

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 66 35 420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsdomoslawice@domoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domoslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01638487-cab3-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach oraz ich rodzin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01638487-cab3-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091831/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach oraz ich rodzin.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00124522

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSiP/272/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach oraz ich rodzin.
OPIS: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 8 - dniowej wycieczki do Portugalii w terminie od 22.06.2024r - 14.06.2024r, (termin uzależniony od złożenia rezerwacji przez Wykonawcę w w/w zakresie dat)
1. dla max. 55 osób – czynnych i emerytowanych pracowników Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach oraz członków ich rodzin.
2. Wycieczka winna trwać - 8 dni.
3. W ramach organizowanej wycieczki Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w szczególności następujących świadczeń:
4.Bilety na przelot samolotem dla max. 55 osób z bagażem rejestrowanym (min. 20 kg) oraz bagaż osobisty/podręczny min. 8 kg. Przelot samolotem do portu lotniczego w Portugalii w terminie od 22.06.2024r - 14.06.2024r, (termin uzależniony od złożenia rezerwacji przez Wykonawcę w w/w zakresie dat) oraz powrót do Portu lotniczego w Polsce. Przelot powrotny powinien się odbywać do portu lotniczego, z którego grupa wylatywała tj. Kraków lub Katowice.
5. Przejazdy autokarem z klimatyzacją (dla max. 55 osób z bagażami) na terenie Portugalii,
6. 7 x nocleg (dla max. 55 osób) Noclegi muszą znajdować się w lokalizacji odpowiedniej do programu zwiedzania, nie dopuszcza się długich dojazdów do obiektów, w hotelach o standardzie ***/**** Zamawiający wymaga zakwaterowania w pokojach: 2 – osobowy z pełnym węzłem sanitarnym, tj. umywalka, prysznic, WC, ciepła woda. Zamawiający nie dopuszcza podziału i zakwaterowania grupy w dwóch lub więcej hotelach/pensjonatach. Standard hotelu ponad określone minimum oraz stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w rozdziale XVIII pkt 2. SWZ.
7. Wyżywienie: 7 x śniadanie dla max. 55 osób, w formie bufetu,
8. 7 x lunch w trakcie dnia (dla max. 55 osób),
9. 7 x obiadokolacja składająca się z 2 dań (zupa lub przystawka i ciepłe drugie danie) oraz deseru wraz z napojami dla każdego z uczestników (co najmniej wodą stołową) w ilości co najmniej 0,5 l na osobę, 1x zorganizowanie biesiady z muzyką i prowadzeniem przez lokalnego wodzireja,
10. Zestawy słuchawkowe dla max. 55 osobowej grupy, mini-przewodnik z informacjami krajoznawczymi,
11. Bilety wstępu do wszystkich obiektów zawartych w programie, dla max. 55 osobowej grupy (załącznik nr 1 wzoru umowy),
12. Opiekę pilota z biegłą znajomością języka portugalskiego lub angielskiego. Pilot odpowiadać będzie za bezpieczne dotarcie na miejsce przeznaczenia oraz organizację przejazdu i pobytu wraz ze zwiedzaniem, noclegami, wyżywieniem, ewentualną opieką lekarską.
13. Opiekę polskojęzycznego przewodnika lokalnego po Portugalii – towarzyszący grupie od momentu wylądowania w Portugalii do ich wylotu.
14. Ubezpieczenie wycieczki oraz osób uczestniczących w wycieczce. Minimalne sumy ubezpieczenia: ubezpieczenie zagraniczne NNW 10000 PLN, KL 15000 EURO OC 10000 EURO, bagaż 1000 PLN
15. Opłaty drogowe w Portugalii, parkingowe i za wjazdy do miast oraz opłatę klimatyczną oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zapisami SWZ zrealizowania przedmiotu zamówienia.
16. Program wycieczki, opis przedmiotu zamówienia (zał. Nr 7 do SWZ) może ulec zmianom w układzie i kolejności realizacji poszczególnych jego punktów, wynikających z bieżących okoliczności takich jak m.in. przyczyny pogodowe, organizacyjne pod warunkiem realizacji wszystkich programów wycieczki.
17. W przypadku braku możliwości spełnienia któregokolwiek ze świadczeń wymienionych w programie wycieczki, opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 7 do SWZ) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a będących wynikiem działania siły wyższej, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia świadczenia zastępczego o wartości co najmniej takiej samej co w programie wycieczki lub do zwrotu kosztów świadczenia które nie zostało zrealizowane.
18. Wykonawca winien posiadać wszelkie uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające m.in. z ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2211).
19. Wykonawca winien posiadać aktualną gwarancję ubezpieczeniową spełniającą wymogi ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2211)., na sumę gwarancyjną minimum 70 000,00 EURO
20. Szczegółowy program wycieczki do Portugalii zawiera załącznik Nr 1 do wzoru umowy, stanowiący opis przedmiotu zamówienia: Załącznik nr 6 do SWZ. vZamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynnści w trakcie realizacji zamówienia: tj. osób odpowiedzialnych za organizację (czynności administracyjne, w tym przygotowanie oferty dla Zamawiającego) wycieczki. Wymaganie, o którym mowa, nie dotyczy czynności w ramach osobistego wykonywania zamówienia przez osobę fizyczną niepodlegającą przy tym kierownictwu innych osób, w tym również przez przedsiębiorcę prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą. Przed rozpoczęciem realizacji czynności do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, w stosunku do osób mających wykonywać te czynności, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedłożenia Zamawiającemu, następujących dokumentów:
a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe niezbędne do zweryfikowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz zakres obowiązków pracownika.
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób, d odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zawierać informacje, w tym dane osobowe niezbędne do zweryfikowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz zakres obowiązków pracownika. Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a kwoty tej zamawiający nie może zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.