eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Naprawa dachów na budynkach A, B, D, E, F przy pl. Jana Pawła II nr 2 oraz budynku przy ul. Biegasa 2 Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa dachów na budynkach A, B, D, E, F przy pl. Jana Pawła II nr 2
oraz budynku przy ul. Biegasa 2 Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 2

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-043

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 31 00 500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amkl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa dachów na budynkach A, B, D, E, F przy pl. Jana Pawła II nr 2
oraz budynku przy ul. Biegasa 2 Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb1ef17e-dfff-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083159/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Naprawcze roboty dekarskie na obiektach Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184827/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 262-4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4513170,69 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55018,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac dekarskich na dachach budynków A, B, D, E, F przy pl. Jana Pawła II nr 2 we Wrocławiu.
Budynek A
1) Uzupełnienie brakujących kapeluszy na kominkach wentylacji pokrycia papowego – 2 szt. (FOT. 1)
2) Zamocowanie opierzenia blacharskiego (blacha miedziana) – ok. 0,3 m. (FOT. 2)
3) Uszczelnienie masą bitumiczną kominków wentylacyjnych na styku płaszcza kominka i pokrycia papowego – 36 szt.
4) Uszczelnienie masą bitumiczną świetlika na styku opierzenia blacharskiego i pokrycia papowego
(z dwóch stron) – ok. 4,0 m. (FOT. 3)
5) Wymiana wypełnienia świetlika z 6 szt. płyt z poliwęglanu wielokomorowego – ok. 12 m2. (FOT. 4)
6) Uzupełnienie kapelusza na kominku wentylacyjnym ø150 mm – 1 szt.
7) Naprawa spękanych sterczyn ozdobnych – 2 szt. (FOT. 5)
8) Wykonanie zabezpieczeń, napraw towarzyszących, wywóz oraz utylizacja odpadów budowlanych.
Budynek B
1) Uzupełnienie brakujących kapeluszy na kominkach wentylacji pokrycia papowego – 3 szt. (FOT. 1)
2) Uszczelnienie masa bitumiczną kominków wentylacyjnych na styku płaszcza kominka i pokrycia papowego – 1 szt.
3) Naprawa spękania fragmentu ogniomuru – ok. 0,6 m. (FOT. 2)
4) Wykonanie zabezpieczeń, napraw towarzyszących, wywóz oraz utylizacja odpadów budowlanych.
Budynek D
1) Wymiana rynny ø120 na rynnę ø150 z blachy miedzianej o grubości min 0,6 mm, wymiana pasa nadrynnowego z blachy miedzianej o grubości min 0,6 mm, pasa podrynnowego (zamknięcie izolacji termicznej), pasa papy o szerokości min. 0,5 m – ok. 11 m. (FOT. 2), (FOT. 3)
2) Wykonanie pasa papy o szerokości 1,0 m na styku połaci dachowej z wywinięciem na ścianę zakończone wydrą blacharską – ok. 20,5 m. (FOT. 2)
3) Wymiana obróbki blacharskiej na styku połać dachowa i drugiej kondygnacji – ok. 2 m. (FOT. 1)
4) Uszczelnienie masą bitumiczną na styku połać dachowa i ściana drugiej kondygnacji – ok. 2 m.
5) Wykonanie uszczelnienia uszczelniaczem dekarskim elewacji szklanej (praca z podnośnika na wysokości ok. 6 m) – ok. 40 m.
6) Uszczelnienie masa bitumiczną kominków wentylacyjnych – 2 szt.
7) Wymiana kominka wentylacyjnego z blachy miedzianej ø150 – 1 szt. (FOT. 4)
8) Udrożnienie wraz z wyklejeniem papą wpustów odwadniających, obróbką i uszczelnieniem masą bitumiczną – 2 szt. (FOT. 5)
9) Uszczelnienie masa bitumiczną świetlików na styku ramy i pokrycia dachowego – 4 szt./po ok. 1 m. (FOT. 6)
10) Wymiana elementów elewacji drewnianej o wymiarach 3,2 m x 0,4 m (odtworzenie elementów na stolarni, pomalowanie i montaż jako prefabrykat z wykorzystaniem podnośnika koszowego na wysokości ok. 6 m) – 3 szt. (FOT. 7)
11) Wykonanie zabezpieczeń, napraw towarzyszących, wywóz oraz utylizacja odpadów budowlanych.
Budynek E
1) Uzupełnienie denka rynny ø120 – 2 szt. (FOT. 1)
2) Uszczelnienie masą dekarską wydry blacharskiej – ok. 20 m (FOT. 2)
3) Wymiana fragmentu pokrycia papowego pomiędzy połacią dachu a wydrą blacharską – ok. 3 m2. (FOT. 3)
4) Wymiana fragmentu wydry blacharskiej opisanej w pkt. 3 – ok. 1 m. (FOT. 3)
5) Uszczelnienie ogniomuru masa dekarską – ok. 1 m. (FOT. 4)
6) Uszczelnienie świetlików taśmą dekarską – ok. 60 m. (FOT. 5)
7) Udrożnienie i uszczelnienie wpustów odwadniających – 2 szt. (FOT. 6)
8) Wykonanie zabezpieczeń, napraw towarzyszących, wywóz oraz utylizacja odpadów budowlanych.
Budynek F
1) Uszczelnienie masą bitumiczną obróbki blacharskiej na styku z pokryciem papowym – ok. 1,5 m. (FOT. 1)
2) Uszczelnienie masą bitumiczną kominków wentylacyjnych na styku płaszcza kominka i pokrycia papowego. (FOT. 2)
3) Wymiana obróbki blacharskiej ok. 4,5 m, pokrycia papowego ok. 15 m2, rynny PCV ok. 6 m i rury spustowej PCV ok. 4 m daszku nad wejściem do budynku (FOT. 3)
4) Wykonanie zabezpieczeń, napraw towarzyszących, wywóz oraz utylizacja odpadów budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261910-6 - Naprawa dachów

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

4.5.5.) Wartość części: 37500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac dekarskich na dachu budynku przy ul. Biegasa 2 we Wrocławiu.
Budynek przy ul. Biegasa 2
1) Oczyszczenie i przygotowanie powierzchni pokrycia papowego, wyoblenie wszelkich kątów wewnętrznych i zewnętrznych, zagruntowanie podłoża – 214 m2. (FOT. 1)
2) Uzupełnienie tynków zwykłych cem. – wap. III kat – 4,6 m2. (FOT. 2)
3) Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną do wymalowań zewnętrznych tynków zwykłych cem. – wap. III kat – 4,6 m2. (FOT. 2)
4) Jednokrotne malowanie farbą antykorozyjną „na rdzę” powierzchni metalowych pełnych – 26,1 m2. (FOT. 3), (FOT. 4)
5) Zamocowanie pokrycia papowego, zakitowanie nieszczelności – 7,2 m2.
6) Smarowanie powierzchni dachu papowego dyspersyjną masą asfaltowo – kauczukową min. 2 warstwy – 214 m2.
7) Wykonanie posypki mineralnej na ostatniej warstwie masy dyspersyjnej – 214 m2.
8) Wykonanie zabezpieczeń, napraw towarzyszących, wywóz oraz utylizacja odpadów budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261920-9 - Konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261910-6 - Naprawa dachów

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

4.5.5.) Wartość części: 17518,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie przewidzianym na składanie ofert do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta, którą Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2c i tym samym zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Pzp wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53000 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie przewidzianym na składanie ofert do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta, którą Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2c i tym samym zgodnie z art. 255 ust. 2 ustaw Pzp wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.