eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice. Zamówienie w 2 częściach



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice. Zamówienie w 2 częściach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice. Zamówienie w 2 częściach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afa8d78e-d2cd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011613/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.33 Wykon. usług parkowania i przech. pojazdów usuniętych z ter. MK na koszt właśc. przez makysym. 8 m-cy w trybie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drog. oraz nabytych przez MK w drodze dziedziczenia”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia.
Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony.
Zamawiający wymaga, by powierzchnia parkingu lub łączna powierzchnia parkingów będących w dyspozycji Wykonawcy
umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum:
− 230 pojazdów o DMC do 3,5 t
− 10 pojazdów o DMC pow. 3,5 t do 7,5
1) W ramach wykonywania każdej z części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
a) świadczenia usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela w
trybie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w
drodze dziedziczenia.
b) Zamawiający wymaga by pojazdy usunięte z terenu Miasta Katowice w trybie ustawy j.w. były parkowane i
przechowywane na parkingu strzeżonym, obowiązkowo znajdującym się na terenie miasta Katowice.
c) Świadczenia usługi winny odbywać się całodobowo tj. 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu (w tym niedziele i
święta).
d) Parking winien spełniać warunki jak niżej :
 parking winien być całodobowo zabezpieczony (dozór pojazdów przez kwalifikowanego pracownika ochrony) w celu
zabezpieczenia pojazdów i ich części oraz ładunków przed dostępem osób postronnych,
 ogrodzenie parkingu powinno być trwałe, betonowe lub metalowe o wysokości co najmniej 1,60 m z zamykaną bramą
wjazdową, o nawierzchni twardej ulepszonej (np.: asfaltowej, klinkierowej, brukowej, z płyt kamienno-betonowych),
oświetlone,
 parking winien posiadać łączność telefoniczną (całodobową )
 wjazd na parking powinien odbywać się bezpośrednio z drogi publicznej dwujezdniowej bez ograniczeń w zakresie masy
pojazdów.
 na terenie parkingu powinien znajdować się zamykany garaż o wymiarach co najmniej 3m x 5m do przechowywania
pojazdów typu hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego, rower, motorower, motocykl oraz przedmiotów
wartościowych znajdujących się w pojazdach.
e) świadczenia usług towarzyszących na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegających na:
 usuwaniu śmieci z pojazdów
 dokonywaniu ich awaryjnego otwierania.
Ustawienie pojazdów na parkingu winno :
− zapewniać do każdego pojazdu pełne otwarcie drzwi z każdej strony, swobodny dostęp do bagażnika oraz komory silnika
w celu awaryjnego otwarcia pojazdów oraz ich ocenę techniczną,
− umożliwić swobodny dojazd holownika do każdego pojazdu.
Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem do załadunku i rozładunku uszkodzonych pojazdów. (więcej inf. w SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 340500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia.
Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony
Zamawiający wymaga, by powierzchnia parkingu umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum:
− 2 pojazdów o DMC pow. 7,5 t
− 2 pojazdów o DMC pow. 16 t
1) W ramach wykonywania każdej z części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
a) świadczenia usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela w
trybie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w
drodze dziedziczenia.
b) Zamawiający wymaga by pojazdy usunięte z terenu Miasta Katowice w trybie ustawy j.w. były parkowane i
przechowywane na parkingu strzeżonym, obowiązkowo znajdującym się na terenie miasta Katowice.
c) Świadczenia usługi winny odbywać się całodobowo tj. 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu (w tym niedziele i
święta).
d) Parking winien spełniać warunki jak niżej :
 parking winien być całodobowo zabezpieczony (dozór pojazdów przez kwalifikowanego pracownika ochrony) w celu
zabezpieczenia pojazdów i ich części oraz ładunków przed dostępem osób postronnych,
 ogrodzenie parkingu powinno być trwałe, betonowe lub metalowe o wysokości co najmniej 1,60 m z zamykaną bramą
wjazdową, o nawierzchni twardej ulepszonej (np.: asfaltowej, klinkierowej, brukowej, z płyt kamienno-betonowych),
oświetlone,
 parking winien posiadać łączność telefoniczną (całodobową )
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
 wjazd na parking powinien odbywać się bezpośrednio z drogi publicznej dwujezdniowej bez ograniczeń w zakresie masy
pojazdów.
 na terenie parkingu powinien znajdować się zamykany garaż o wymiarach co najmniej 3m x 5m do przechowywania
pojazdów typu hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego, rower, motorower, motocykl oraz przedmiotów
wartościowych znajdujących się w pojazdach.
e) świadczenia usług towarzyszących na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegających na:
 usuwaniu śmieci z pojazdów
 dokonywaniu ich awaryjnego otwierania.
Ustawienie pojazdów na parkingu winno:
- zapewniać do każdego pojazdu pełne otwarcie drzwi z każdej strony, swobodny dostęp do bagażnika oraz komory silnika
w celu awaryjnego otwarcia pojazdów oraz ich ocenę techniczną,
- umożliwić swobodny dojazd lawety do każdego pojazdu,
Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem do załadunku i rozładunku uszkodzonych pojazdów. (więcej inf. w
SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 14700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405162,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405162,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405162,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH DELTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220017251

7.3.3) Ulica: Ks. Bpa. H. Bednorza 19

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-384

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405162,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16789,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16789,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16789,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH DELTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220017251

7.3.3) Ulica: Ks. Bpa. H. Bednorza 19

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-384

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16789,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.