eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin w częściach: 1: Tężnia solankowa w Parku Wodiczki w Wołominie, 2: Tężnia solankowa na Sławku w Wołominie, przy ul. Tęczowej



Ogłoszenie z dnia 2021-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin w częściach: 1: Tężnia solankowa w Parku Wodiczki w Wołominie, 2: Tężnia solankowa na Sławku w Wołominie, przy ul. Tęczowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołomin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227633071

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolomin.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin w częściach: 1: Tężnia solankowa w Parku Wodiczki w Wołominie, 2: Tężnia solankowa na Sławku w Wołominie, przy ul. Tęczowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7914459-0b05-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005329/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa tężni solankowej cz 1: Teżnia solankowa w trosce o zdrowie mieszkańców Wołomina

1.1.5 Budowa tężni solankowej cz.2 - Zawsze dla "Sławka" - zdrowo i kolorowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166359/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 330000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin, to jest w Parku Wodiczki w Wołominie, przy ul. Moniuszki, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Tężnia solankowa w trosce o zdrowie mieszkańców Wołomina”
1.Wykonać kompletną dokumentację projektową tężni na podstawie dołączonego PFU. W ramach projektu, Wykonawca zobowiązany jest:
1.1 przygotować koncepcję tężni,
1.2 uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie przedstawionej koncepcji.
1.3 Zakres objęty dokumentacją:
a) koncepcja winna być przedstawiona na mapie ewidencyjnej z wyraźnym oznaczeniem działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja, opracowana w 2 egz. w wersji papierowej,
b) mapa do celów projektowych – opracowana w ilości niezbędnej dla opracowania przedmiotu zamówienia + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,
c) komplet materiałów do wystąpienia o warunki techniczne dla potrzeb budowy oraz przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej;
d) dokumentacja geotechniczna z rozpoznaniem warunków gruntowo-wodnych,
e) projekt budowlany wszystkich branż, winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord i w programie AutoCad lub innym projektowym,
f) projekt wykonawczy usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem inżynieryjnym i zagospodarowaniem terenu winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord i w programie AutoCad lub innym projektowym,
g) projekt i inwentaryzacja zieleni w zakresie opracowania z wykazem nasadzeń do usunięcia winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord,
h) projekt organizacji ruchu na czas budowy w 4 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,
i) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wszystkich branż winna być opracowana w 1 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,
j) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, którą należy uwzględnić w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wersja papierowa w zależności od ilości egzemplarzy projektu budowlanego + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,
k) inne niewymienione wyżej projekty, opracowania, materiały, które są niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót.
l) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / skutecznego zgłoszenia robót.
1.4 Obowiązki Wykonawcy:
a) opracowanie przedmiotu zamówienia w oparciu o szczegółową wizję i pomiary w terenie,
b) w przypadku wystąpienia stałych punktów geodezyjnych zaprojektować ich przestawienie w miejsce nie kolidujące z inwestycją,
c) ustalenie i uzgodnienie z Zamawiającym szczegółów w zakresie rozwiązań projektowych, zastosowanych materiałów i urządzeń, których propozycję Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,
d) dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień w tym m.in. z: zarządcą drogi, właścicielami prywatnymi w przypadku ingerencji w działki stanowiące własność osób prywatnych wraz z uzyskaniem pisemnej zgody tych osób,
e) uczestniczenie w spotkaniach roboczych w trakcie opracowywania dokumentacji,
f) wykonanie wszelkich dodatkowych opracowań niezbędnych do wykonania przedmiotowej dokumentacji projektowej,
g) uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń, decyzji, opinii, uzgodnień, w tym również uzgodnień międzybranżowych i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót,
h) złożenie wraz z dokumentacją protokołu zdawczo – odbiorczego z wykazem opracowań oraz pisemnym oświadczeniem, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, ofertą, zakresem ustalonym z Zamawiającym, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz normami, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
i) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia,
j) zgłaszane przez Zamawiającego uzupełnienia, korekty i wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona nieodpłatnie w ramach niniejszego zamówienia,
k) jeżeli nastąpi konieczność wykonania opracowań dodatkowych, które będą następstwem wad dokumentacji, błędów lub zaniedbań wykonawcy, opracowania takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia,
l) naniesienie zmian w dokumentacji, wymaganych przez organy administracji w toku postępowania o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót,
m) zakres obowiązków Wykonawcy (Projektanta) określony został w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane,
1.5 Dokumentacja projektowa winna spełniać następujące wymagania:
a) dokumentacja projektowa winna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
b) dokumentacja projektowa stanowić będzie podstawę do realizacji przedmiotu zamówienia - pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie,
c) sprawdzenie dokumentacji w zakresie wynikającym z przepisów,
d) dokumentacja projektowa nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” lub inne równoważne wyrazy,
e) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia w tym zastosowane materiały i urządzenia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne,
f) w dokumentacji będą wskazane wyroby budowlane (materiały, urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku,
g) wersję elektroniczną dokumentacji projektowej należy przekazać na opisanych płytach CD. Dokumentacja elektroniczna projektów winna być odzwierciedleniem (skan) dokumentacji projektowej w formie papierowej,
h) dokumentacja projektowa winna być trwale i czytelnie oznaczona (egzemplarze, tomy), oraz trwale oprawiona,
i) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z: postanowieniami zawartymi w umowie, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotowego zlecenia,
j) dokumentacja projektowa winna być zgodna z obowiązującymi przepisami.
1.6. Uzyskać wymagane prawem warunki, zezwolenia, pozwolenia, uzgodnienia, zgłoszenia robót, nie wymagające uzyskania decyzji pozwolenia na budowę;
1.7. Dostarczyć i zamontować zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem tężnię wraz z niezbędnym osprzętem, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
1.8 Wykonać dokumentację powykonawczą. dostarczyć karty techniczne, certyfikaty, itp. w 2 egzemplarzach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

4.5.5.) Wartość części: 165000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin, to jest przy ul. Tęczowej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zawsze dla Sławka – zdrowo i kolorowo”.
2. Wykonać kompletną dokumentację projektową tężni na podstawie dołączonego PFU. W ramach projektu, Wykonawca zobowiązany jest:
2.1 przygotować koncepcję tężni,
2..2 uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie przedstawionej koncepcji.
2.3 Zakres objęty dokumentacją:
a) koncepcja winna być przedstawiona na mapie ewidencyjnej z wyraźnym oznaczeniem działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja, opracowana w 2 egz. w wersji papierowej,
b) mapa do celów projektowych – opracowana w ilości niezbędnej dla opracowania przedmiotu zamówienia + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,
c) komplet materiałów do wystąpienia o warunki techniczne dla potrzeb budowy oraz przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej;
d) dokumentacja geotechniczna z rozpoznaniem warunków gruntowo-wodnych,
e) projekt budowlany wszystkich branż, winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord i w programie AutoCad lub innym projektowym,
f) projekt wykonawczy usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem inżynieryjnym i zagospodarowaniem terenu winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord i w programie AutoCad lub innym projektowym,
g) projekt i inwentaryzacja zieleni w zakresie opracowania z wykazem nasadzeń do usunięcia winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord,
h) projekt organizacji ruchu na czas budowy w 4 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,
i) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wszystkich branż winna być opracowana w 1 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,
j) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, którą należy uwzględnić w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wersja papierowa w zależności od ilości egzemplarzy projektu budowlanego + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,
k) inne niewymienione wyżej projekty, opracowania, materiały, które są niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót.
l) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / skutecznego zgłoszenia robót.
2.4 Obowiązki Wykonawcy:
a) opracowanie przedmiotu zamówienia w oparciu o szczegółową wizję i pomiary w terenie,
b) w przypadku wystąpienia stałych punktów geodezyjnych zaprojektować ich przestawienie w miejsce nie kolidujące z inwestycją,
c) ustalenie i uzgodnienie z Zamawiającym szczegółów w zakresie rozwiązań projektowych, zastosowanych materiałów i urządzeń, których propozycję Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,
d) dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień w tym m.in. z: zarządcą drogi, właścicielami prywatnymi w przypadku ingerencji w działki stanowiące własność osób prywatnych wraz z uzyskaniem pisemnej zgody tych osób,
e) uczestniczenie w spotkaniach roboczych w trakcie opracowywania dokumentacji,
f) wykonanie wszelkich dodatkowych opracowań niezbędnych do wykonania przedmiotowej dokumentacji projektowej,
g) uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń, decyzji, opinii, uzgodnień, w tym również uzgodnień międzybranżowych i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót,
h) złożenie wraz z dokumentacją protokołu zdawczo – odbiorczego z wykazem opracowań oraz pisemnym oświadczeniem, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, ofertą, zakresem ustalonym z Zamawiającym, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz normami, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
i) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia,
j) zgłaszane przez Zamawiającego uzupełnienia, korekty i wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona nieodpłatnie w ramach niniejszego zamówienia,
k) jeżeli nastąpi konieczność wykonania opracowań dodatkowych, które będą następstwem wad dokumentacji, błędów lub zaniedbań wykonawcy, opracowania takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia,
l) naniesienie zmian w dokumentacji, wymaganych przez organy administracji w toku postępowania o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót,
m) zakres obowiązków Wykonawcy (Projektanta) określony został w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane,
2.5 Dokumentacja projektowa winna spełniać następujące wymagania:
a) dokumentacja projektowa winna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
b) dokumentacja projektowa stanowić będzie podstawę do realizacji przedmiotu zamówienia - pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie,
c) sprawdzenie dokumentacji w zakresie wynikającym z przepisów,
d) dokumentacja projektowa nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” lub inne równoważne wyrazy,
e) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia w tym zastosowane materiały i urządzenia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne,
f) w dokumentacji będą wskazane wyroby budowlane (materiały, urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku,
g) wersję elektroniczną dokumentacji projektowej należy przekazać na opisanych płytach CD. Dokumentacja elektroniczna projektów winna być odzwierciedleniem (skan) dokumentacji projektowej w formie papierowej,
h) dokumentacja projektowa winna być trwale i czytelnie oznaczona (egzemplarze, tomy), oraz trwale oprawiona,
i) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z: postanowieniami zawartymi w umowie, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotowego zlecenia,
j) dokumentacja projektowa winna być zgodna z obowiązującymi przepisami.
2.6. Uzyskać wymagane prawem warunki, zezwolenia, pozwolenia, uzgodnienia, zgłoszenia robót, nie wymagające uzyskania decyzji pozwolenia na budowę;
2.7. Dostarczyć i zamontować zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem tężnię wraz z niezbędnym osprzętem, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
2.8 Wykonać dokumentację powykonawczą. dostarczyć karty techniczne, certyfikaty, itp. w 2 egzemplarzach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

4.5.5.) Wartość części: 165000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art 255 pkt 3) przywołanej na wstępie ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty .
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania– Zamawiający informuje, że na sfinansowanie tego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę brutto: dla części I-140 000,00 zł . W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło: w części I - 1 oferta ( z kwotą brutto 177 120,00 zł), oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, tym samym unieważnia powyższe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art 255 pkt 3) przywołanej na wstępie ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty .
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania– Zamawiający informuje, że na sfinansowanie tego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę brutto: dla części II-140 000,00 zł . W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło: w części II – 1 oferta (z kwotą brutto 177 120,00 zł),oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, tym samym unieważnia powyższe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.